bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- diamond bosphoruss denen yazar6
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- gammaz çetesi çökertildi2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- 0 0 72
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- kimyon4
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- şakk ı kamer2
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- kıskançlık5
- sürekli esnemek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- the god himself3
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- kazıklı maria3
tofaş'ın 350 milyon euro yatırım yaparak ortaya çıkardığı yeni minicargo modelinin ismi. tofaş aynı zamanda bu otomobili 3 farklı marka için ortak üretti (Fiat, peugeot, citroen). bu da otomotiv endüstrisinde bir ilk. fiorino modeli tüm dünyaya türkiyeden ihraç edilecek.
bu otomobili 3 şirket de farklı isimlerle satacak. Fiat bu minicargoya fiorino ismini verdi. diğer şirketler ise henüz hangi isimle satacaklarına karar vermiş değil. *
bu otomobili 3 şirket de farklı isimlerle satacak. Fiat bu minicargoya fiorino ismini verdi. diğer şirketler ise henüz hangi isimle satacaklarına karar vermiş değil. *
ürünü kullanan biri olarak alacak veya almayı düşünen biri için detaylı bir inceleme yazmak gerekirse, bir kere söze fiat gerçekten sağlam bir şey yapmış diye başlayabilirim sanırsam.
öncelikle görünüş ve dizayndan bahsedersek eğer, bir kere diğer ticari arabaların aksine çevrede de görebileceğiniz üzere dizaynı bana göre 10/10. Tabii bu puanlama ticari araçlar için. çünkü dıştan baktığınızda gayet sportif ince detaylar, ön tampon gibi, arka küçük cam gibi eklenmiş arabaya ve bunlar arabayı hantal yapısından oldukça uzaklaştırmış, sanki normal iri bir binek araba şeklini almasını sağlamış. dış malzemesi kaliteli, orada bir sıkıntısı yok kesinlikle. iç malzemesine gelince, fiyatına bakılırsa oldukça iyi ama benim kullandığım model paketli bir modeldi bu nedenle emotion ya da dynamic alacaksanız da paketlisini almanızı öneririm. bu sayede mp3 çalar özelliği çelit jant özelliği gibi ince detaylar olacaktır arabada. iç genişlik olarak binen arkadaşlarımın söylediği şu oldu, ev gibi araba. gerçekten araba çok geniş. özellikle ön koltukta yatsanız sığarsınız neredeyse. yalnız belirtmem gerekirki rahatlık olarak tek bir kusur gördüm bugüne kadar o da arka koltuklarda yan taraflarda kol koyma yerinin koltukların katlanma özelliklerinden dolayı olmaması. bu nedenle arka koltukta cama yakın olup kolu bir yere koyma seçeneği yok. düşünün artık aylardır bulabildiğimiz en rahatsız edici özellik bu.
performansa gelince. arabanın normal koşullarda hızlanması gayet güzel. gücü ve manevra kabiliyetleri de iyi. ancak vitesi düşük devirde yukarıya atarsanız arabanın istediğiniz gibi hızlanmadığını göreceksiniz. o nedenle özellikle sollamaya girişeceğiniz zaman vitesi erken atmayın. ayrıca yokuşlarda klimayı kapatmak gerekiyor ne yazık ki. tabii zorunlu değil ama performansı düşürdüğü de bir gerçek.
gelelim en büyük avantajına. dizel kullandığımızı düşünürsek elbette ilk akla gelen yakıt tüketimi olacaktır. şöyle söyleyeyim mükemmel tasarruf edersiniz. bununla ilgili detaylı rakamları mesajı editleyince uzun uzun yazarım.
öncelikle görünüş ve dizayndan bahsedersek eğer, bir kere diğer ticari arabaların aksine çevrede de görebileceğiniz üzere dizaynı bana göre 10/10. Tabii bu puanlama ticari araçlar için. çünkü dıştan baktığınızda gayet sportif ince detaylar, ön tampon gibi, arka küçük cam gibi eklenmiş arabaya ve bunlar arabayı hantal yapısından oldukça uzaklaştırmış, sanki normal iri bir binek araba şeklini almasını sağlamış. dış malzemesi kaliteli, orada bir sıkıntısı yok kesinlikle. iç malzemesine gelince, fiyatına bakılırsa oldukça iyi ama benim kullandığım model paketli bir modeldi bu nedenle emotion ya da dynamic alacaksanız da paketlisini almanızı öneririm. bu sayede mp3 çalar özelliği çelit jant özelliği gibi ince detaylar olacaktır arabada. iç genişlik olarak binen arkadaşlarımın söylediği şu oldu, ev gibi araba. gerçekten araba çok geniş. özellikle ön koltukta yatsanız sığarsınız neredeyse. yalnız belirtmem gerekirki rahatlık olarak tek bir kusur gördüm bugüne kadar o da arka koltuklarda yan taraflarda kol koyma yerinin koltukların katlanma özelliklerinden dolayı olmaması. bu nedenle arka koltukta cama yakın olup kolu bir yere koyma seçeneği yok. düşünün artık aylardır bulabildiğimiz en rahatsız edici özellik bu.
performansa gelince. arabanın normal koşullarda hızlanması gayet güzel. gücü ve manevra kabiliyetleri de iyi. ancak vitesi düşük devirde yukarıya atarsanız arabanın istediğiniz gibi hızlanmadığını göreceksiniz. o nedenle özellikle sollamaya girişeceğiniz zaman vitesi erken atmayın. ayrıca yokuşlarda klimayı kapatmak gerekiyor ne yazık ki. tabii zorunlu değil ama performansı düşürdüğü de bir gerçek.
gelelim en büyük avantajına. dizel kullandığımızı düşünürsek elbette ilk akla gelen yakıt tüketimi olacaktır. şöyle söyleyeyim mükemmel tasarruf edersiniz. bununla ilgili detaylı rakamları mesajı editleyince uzun uzun yazarım.
türkiye'de üretiliyor olmasına rağmen fiyatı çok yüksektir. daha da ilginci bu araç türkiye'den, avrupa'ya ve diğer kıtalara gönderilmesine rağmen o bölgelerde full versiyon modeli bile 9,350 'dan satışa sunulmuş durumda.
ikinci ve üçüncü viteslerde biraz fazla gaz verdiğinizde turbonun arabayı ileri fırlattığını hissedeceğiniz ticari araç. tabikide bir spor araba değil fakat kendi sınıfında iyidir. ayrıca kendi sınıfında en sportif görünen araçtır. şikayetçi olduğum üç nokta vardır. bir tanesi süspanyisonlar fazlasıyla sert. türkiye gibi yolları bozuk bir yerde dezavantaj. yol iyise sorun yok yol tutuş süper. ikinci nokta ise arka kapılar. sürgülü kapılar çabuk bozulur tamam ama bu kadar da olmaz ki arkadaş. üçüncü tamamen kişisel bir sorun o da bir türlü az yakıt harcatamadım ben bu araca.
(bkz: ticari aracı spor arabaymış gibi inceleyen insan)
(bkz: ticari aracı spor arabaymış gibi inceleyen insan)
Benim kullandığım bir araç. Gayet sportif görünen bir araç binek arabalara taş çıkaracak cinsten. araçta bir sunroof olsaymış daha iyi olurmuş düşüncesindeyim. anlık yakıt tüketimini 3.5 ' in üzerine çıkarmazsanız bir depo(130 tl) ile 1200 km yol gidebilirsiniz .(uzun yol)
araba dizel olduğu için pek hemen hızlanamamakta fakat gaza bir anda yüklendiğiniz zaman kendini çok seri bir şekilde atıyor , en fazla 190 gördüm araçla fakat daha fazlada yapanları gördüm youtube'de. araç koltukları çok geniş arka koltuklar katlanabilme özelliği çok güzel bagaj oldukça büyük ,benim rahatsız bulduğum tek özelliği , uzun yola giderken malum , çay , kahve gibi içeceklerinizi koyma yeri kapıların alt kenarında , vites kolunun üzerinde ki bölmede olsaymış çok iyi olurmuş. herkese tavsiye ederim.
araba dizel olduğu için pek hemen hızlanamamakta fakat gaza bir anda yüklendiğiniz zaman kendini çok seri bir şekilde atıyor , en fazla 190 gördüm araçla fakat daha fazlada yapanları gördüm youtube'de. araç koltukları çok geniş arka koltuklar katlanabilme özelliği çok güzel bagaj oldukça büyük ,benim rahatsız bulduğum tek özelliği , uzun yola giderken malum , çay , kahve gibi içeceklerinizi koyma yeri kapıların alt kenarında , vites kolunun üzerinde ki bölmede olsaymış çok iyi olurmuş. herkese tavsiye ederim.
dış görünüş olarak oldukça iyi içi geniş ferah rahat bir aile aracı az yakar on numaranın üstüdür fakat 1.3 motoru serilik ve hız isteyenleri pek tatmin etmeyebilir.
Fiat grubunun en ufak ticari aracıdır. Frenlerı, yol tutuşu, yakıtı (ekonomik kullanımda) mükemmel denecek kadar iyidir, tek problemi yazılım kullanmadan surersenız çekişi iyi değildir. Onun haricinde ticaret için biçilmiş kaftan denebilir. Yedek parça ve servis masrafları da son derece uygundur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar