bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı12
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz11
- sedat pekmez15
- tarot falına inanan salak4
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- türk telekom port zammı4
- helal olsun be2
- alan greenspan2
- lionel messi11
- ithal et2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cayenne4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 0 0 73
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- sürekli esnemek6
- buddy dude4
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- iremga2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- kıskançlık5
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kimyon4
- eşek sucuğu14
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- gammaz çetesi çökertildi2
ürünü kullanan biri olarak alacak veya almayı düşünen biri için detaylı bir inceleme yazmak gerekirse, bir kere söze fiat gerçekten sağlam bir şey yapmış diye başlayabilirim sanırsam.
öncelikle görünüş ve dizayndan bahsedersek eğer, bir kere diğer ticari arabaların aksine çevrede de görebileceğiniz üzere dizaynı bana göre 10/10. Tabii bu puanlama ticari araçlar için. çünkü dıştan baktığınızda gayet sportif ince detaylar, ön tampon gibi, arka küçük cam gibi eklenmiş arabaya ve bunlar arabayı hantal yapısından oldukça uzaklaştırmış, sanki normal iri bir binek araba şeklini almasını sağlamış. dış malzemesi kaliteli, orada bir sıkıntısı yok kesinlikle. iç malzemesine gelince, fiyatına bakılırsa oldukça iyi ama benim kullandığım model paketli bir modeldi bu nedenle emotion ya da dynamic alacaksanız da paketlisini almanızı öneririm. bu sayede mp3 çalar özelliği çelit jant özelliği gibi ince detaylar olacaktır arabada. iç genişlik olarak binen arkadaşlarımın söylediği şu oldu, ev gibi araba. gerçekten araba çok geniş. özellikle ön koltukta yatsanız sığarsınız neredeyse. yalnız belirtmem gerekirki rahatlık olarak tek bir kusur gördüm bugüne kadar o da arka koltuklarda yan taraflarda kol koyma yerinin koltukların katlanma özelliklerinden dolayı olmaması. bu nedenle arka koltukta cama yakın olup kolu bir yere koyma seçeneği yok. düşünün artık aylardır bulabildiğimiz en rahatsız edici özellik bu.
performansa gelince. arabanın normal koşullarda hızlanması gayet güzel. gücü ve manevra kabiliyetleri de iyi. ancak vitesi düşük devirde yukarıya atarsanız arabanın istediğiniz gibi hızlanmadığını göreceksiniz. o nedenle özellikle sollamaya girişeceğiniz zaman vitesi erken atmayın. ayrıca yokuşlarda klimayı kapatmak gerekiyor ne yazık ki. tabii zorunlu değil ama performansı düşürdüğü de bir gerçek.
gelelim en büyük avantajına. dizel kullandığımızı düşünürsek elbette ilk akla gelen yakıt tüketimi olacaktır. şöyle söyleyeyim mükemmel tasarruf edersiniz. bununla ilgili detaylı rakamları mesajı editleyince uzun uzun yazarım.
öncelikle görünüş ve dizayndan bahsedersek eğer, bir kere diğer ticari arabaların aksine çevrede de görebileceğiniz üzere dizaynı bana göre 10/10. Tabii bu puanlama ticari araçlar için. çünkü dıştan baktığınızda gayet sportif ince detaylar, ön tampon gibi, arka küçük cam gibi eklenmiş arabaya ve bunlar arabayı hantal yapısından oldukça uzaklaştırmış, sanki normal iri bir binek araba şeklini almasını sağlamış. dış malzemesi kaliteli, orada bir sıkıntısı yok kesinlikle. iç malzemesine gelince, fiyatına bakılırsa oldukça iyi ama benim kullandığım model paketli bir modeldi bu nedenle emotion ya da dynamic alacaksanız da paketlisini almanızı öneririm. bu sayede mp3 çalar özelliği çelit jant özelliği gibi ince detaylar olacaktır arabada. iç genişlik olarak binen arkadaşlarımın söylediği şu oldu, ev gibi araba. gerçekten araba çok geniş. özellikle ön koltukta yatsanız sığarsınız neredeyse. yalnız belirtmem gerekirki rahatlık olarak tek bir kusur gördüm bugüne kadar o da arka koltuklarda yan taraflarda kol koyma yerinin koltukların katlanma özelliklerinden dolayı olmaması. bu nedenle arka koltukta cama yakın olup kolu bir yere koyma seçeneği yok. düşünün artık aylardır bulabildiğimiz en rahatsız edici özellik bu.
performansa gelince. arabanın normal koşullarda hızlanması gayet güzel. gücü ve manevra kabiliyetleri de iyi. ancak vitesi düşük devirde yukarıya atarsanız arabanın istediğiniz gibi hızlanmadığını göreceksiniz. o nedenle özellikle sollamaya girişeceğiniz zaman vitesi erken atmayın. ayrıca yokuşlarda klimayı kapatmak gerekiyor ne yazık ki. tabii zorunlu değil ama performansı düşürdüğü de bir gerçek.
gelelim en büyük avantajına. dizel kullandığımızı düşünürsek elbette ilk akla gelen yakıt tüketimi olacaktır. şöyle söyleyeyim mükemmel tasarruf edersiniz. bununla ilgili detaylı rakamları mesajı editleyince uzun uzun yazarım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar