bugün
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- saba makamı ile okunan ezan4
- lise defteri6
- yürüyüş partisi8
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- terlikle dövmek2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- ilgi2
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz3
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- ismet gurbuz 20245
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- dünya3
- kadınların beli açık gezmesi2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- gönüllü esaret paradoksu2
- bugün de meme atan olmaması13
- makarna süzmek5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- güne bir şarkı bırak19
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- zaman gazetesi2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
kayıtlara göre 2011'in ağustos ayında amerika'da gösterime gireceği söylenen meşhur final destination serisinin 5. filmi. her bölümünde kalitesini biraz daha düşürdüğü düşüncesini umarız 5. bölümünde boşa çıkartır da izleyiciyi tatmin eder.
imdb sayfası:
http://www.imdb.com/title/tt1622979/
imdb sayfası:
http://www.imdb.com/title/tt1622979/
git git bitmek bilmeyen final(?) destination serisinin yeni filmi.
http://www.hd-trailers.ne...ovie/final-destination-5/
http://www.hd-trailers.ne...ovie/final-destination-5/
yaprak dökümüne dönen film serisidir.
birleşik devletler için gösterim tarihi 12 ağustos 2011 olarak belirlenmiş film.
(bkz: amerika ya birleşik devletler demek)
(bkz: amerika ya birleşik devletler demek)
ağustosta vizyona girmesi beklenen son durak 5 filmi sondurak serisinin son filmi olma özelliğine sahiptir ve izleyicileri tarafından sabırsızlıkla bekleniyor.
imdb'ye göre, türkiye için gösterim tarihi 9 eylül 2011'dir.
güzel efektleri olan film. kötü ölüm sahneleri var sanırım.
9 eylül 2011'de sinemalardadır.
3d seçeneği olan film. sevgilerle bekliyoruz.
merakla beklenen son durak adlı filmin serisidir.
kurguları iyi olur inş. testere serisi gibi saçmalamazlar...
kurguları iyi olur inş. testere serisi gibi saçmalamazlar...
3 d izlenilen, bütün kahramanların ölmesiyle nihayetlenmiş, sonunda hadi lan dedirten, serinin son filmi.
3d olarak dün izlediğim çok çok beğendiğim ,kurgusu serinin diğer filmlerinden biraz daha farklı olan,ilginç ölüm sahneleriyle oha dedirtmiş ve gayet güzel olmuş filmdir.Son durak serilerini sevenleri hayal kırıklığına uğratmayacak filmdir.Sonunda biraz da olsa şaşırtmıştır.
--spoiler--
eğer sinemada seyrediyorsanız filmin sonunda çıkmayın diğer filmlerdeki ölüm sahnelerini de izleyin ve son cümleyi iyi okuyun !
--spoiler--
--spoiler--
eğer sinemada seyrediyorsanız filmin sonunda çıkmayın diğer filmlerdeki ölüm sahnelerini de izleyin ve son cümleyi iyi okuyun !
--spoiler--
Sadece 1. bölümünü sinemada izlediğim serinin 5. filmi.
Belki de serinin 1. filminde başıma gelen o ilginç hadise beni seriden soğuttu.
Şöyle ki, zaten filmi sinema salonunun en küçük salonunda izliyordum. Birde en ön sıralardan birine oturmuştum. Filmde her dakika birinin öldüğü adrenalinin dorukta olduğu bir sırada sanırım yerimden biraz fazla sıçramışım sıçrayıp biraz hızlı geri oturmanın etkisiyle malesef oturduğum koltuktan çat diye bir ses gelmek suretiyle koltuğu kırmıştım. Tabii hiç çaktırmadan hemen bir yandaki koltuğa hafifce geçmek suretiyle filme izlemeye devam etmiştim. O gün bugünderde bu seriyi takip etmedim, etmeyeceğim.
Belki de serinin 1. filminde başıma gelen o ilginç hadise beni seriden soğuttu.
Şöyle ki, zaten filmi sinema salonunun en küçük salonunda izliyordum. Birde en ön sıralardan birine oturmuştum. Filmde her dakika birinin öldüğü adrenalinin dorukta olduğu bir sırada sanırım yerimden biraz fazla sıçramışım sıçrayıp biraz hızlı geri oturmanın etkisiyle malesef oturduğum koltuktan çat diye bir ses gelmek suretiyle koltuğu kırmıştım. Tabii hiç çaktırmadan hemen bir yandaki koltuğa hafifce geçmek suretiyle filme izlemeye devam etmiştim. O gün bugünderde bu seriyi takip etmedim, etmeyeceğim.
filmin özeti;
hasssktr!
oha!!
laaan!!
ööev o ne be.
evet filmin başından sonuna kadar kuracağınız hayret kelimelerinin toplamı bu.
yalnız başı ve sonu çok iyiydi.
filmin başında, oyuncular işte yönetmen isimlerinin gösterildiği bölümde, her seferinde bi cam kırılması efekti vardı. ki o camı kıran nesneler de tüm seride kullanılan ölüm sahnelerindeki nesnelerdi. misal, seriyi dikkatli izlemiş biri çocuğun tekinin gözüne giren yangın merdivenini ya da kopop gelen kütüğün çarpılmasını unutmamıştır.
e tabi son sahnede de o tüm ölüm sahneleri vardı.
filme dönersek, gene kanlı gene hıaaaayh o ne laan nidalarına layık ölüm sahneleri yaşanmaktaydı.
he bi de sey durumu var bunda, ölümün sardığı kurtulan kişi eğer baskasını gebertirse, onun yıllarına da sahip olup sırasını es geçiyo ve yasamaya devam ediyo.
bunun sonuclarını da yazardım ama filmin sonunu soyleyen piç olmak istemiyorum.
silik karakterlerin ölümleri de kendileri kadar andavalcaydı onu söylim.
kafaya çotank diye giren kütük sahnesime benzer olarak yani.
ara sıra içim kalkmadı değil baya iğrenç sahneler vardı. fakat bu seriyi oldum olası kaçırmadım 6.sı olsa yine gider izlerim.
hasssktr!
oha!!
laaan!!
ööev o ne be.
evet filmin başından sonuna kadar kuracağınız hayret kelimelerinin toplamı bu.
yalnız başı ve sonu çok iyiydi.
filmin başında, oyuncular işte yönetmen isimlerinin gösterildiği bölümde, her seferinde bi cam kırılması efekti vardı. ki o camı kıran nesneler de tüm seride kullanılan ölüm sahnelerindeki nesnelerdi. misal, seriyi dikkatli izlemiş biri çocuğun tekinin gözüne giren yangın merdivenini ya da kopop gelen kütüğün çarpılmasını unutmamıştır.
e tabi son sahnede de o tüm ölüm sahneleri vardı.
filme dönersek, gene kanlı gene hıaaaayh o ne laan nidalarına layık ölüm sahneleri yaşanmaktaydı.
he bi de sey durumu var bunda, ölümün sardığı kurtulan kişi eğer baskasını gebertirse, onun yıllarına da sahip olup sırasını es geçiyo ve yasamaya devam ediyo.
bunun sonuclarını da yazardım ama filmin sonunu soyleyen piç olmak istemiyorum.
silik karakterlerin ölümleri de kendileri kadar andavalcaydı onu söylim.
kafaya çotank diye giren kütük sahnesime benzer olarak yani.
ara sıra içim kalkmadı değil baya iğrenç sahneler vardı. fakat bu seriyi oldum olası kaçırmadım 6.sı olsa yine gider izlerim.
Olivia adlı bağyanın lazerle göz çizdirme operasyonundan sonra cümle aleme ibret olmuştur.Güzel ölümlerdi evet tebrik ediyorum.(bkz: evet oliviacım şimdi bu ayıyı al ve plastik burnunu çıkar yere at.sonra ayağa kalk ve kayıp dışarıya süpermen inişi yap.)
mkv.si çıkmamış film gibi bişi.
kader dediğimiz şeye matematiğin aklı ermez canlarım.
bir vida adamı bu kadar mı gerer lan?
bir vida adamı bu kadar mı gerer lan?
bu yıl başında imdb'de gördüğümden beri sabırsızlıkla beklediğim serinin 5. filmi. yarın sonunda gidiyorum arkadaşımla. 3d seçeneği olması filmi daha izlenir kılacaktır muhtemelen. saw 7'nin 3d'si gibi 3d olmaz umarım ki köprünün yıkılma sahnesi daha gerçekçi durur.
hani ne olacağını bilirsin de yine de izlersin ya, işte öyle bir şey. acaba nasıl olacak.
bugün 3d izlediğim film. inanılmaz güzel kurgulanmış. baş ve son sahneleri özellikle çok iyi olmakla beraber köprü yıkılması, vida ve spa sahneleri sinemada beni gerim gerim germiştir. o nasıl şeydir yahu ?
klasik son durak filmlerinden en son çıkanı.
canı gerilmek isteyenler için birebir, karın kası yaptığımı düşünüyorum şahsen ben. ayrıca soundtrackleri de hoştur.
canı gerilmek isteyenler için birebir, karın kası yaptığımı düşünüyorum şahsen ben. ayrıca soundtrackleri de hoştur.
4 seri boyunca ne patlayan kafalar, ne parçalanan vücutlar, ne giren bıçaklarlar, ne çıkan bağırsaklar, ne kızaran beyinler ... hiç birisi bu beşinci serideki jimnastikçi kızın denge aleti üzerinde duran çivinin ayağa batma sahnesinin tadını vermedi. o nasıl bir sahnedir yahu. ha battı ha batacak diye insanların nefesini düğümlediler, içini daralttılar. biliyorlar bu işi. köprü sahnesi enfesti tabiki. diğer serilerde oluşan ''uçağa binemem artık, solaryuma giremem artık, lunaparka gitmem artık'' ın bu bölümünde paranoyaklaştıran sahneleri ise lazerli göz ameliyatı ve köprü geçişi sekansları oldu. insanların boğaziçi ve fsm köprülerine bakış açısı da bir müddet değişecektir. onun dışında kırık notlar da var tabi. artık kabak tadı veren damlayan suların kısa devreye neden olması klişesi yine kullanıldı. filmin en sonunda üzerinize gelen kopan kol sahnesi dışında 3d nin hiçbir numarasını göremedik. neler beklemiştim oysa. son olarak yine filmin sonunun serinin 1. filmindeki uçak sahnesi ile bağlantı yapılması ''acaba bu sefer gerçekten sonuncu durak mı?'' sorusunu akıllara getirdi. ama bu amerikalılar gişe için mezardaki babasını bile yerinden çıkarıp oynatırlar. rocky' i 60 yaşında ringlere döndürdükleri gibi...
klasik bir son durak filmi. 3d' de izlenmesi tavsiye olunur. filmdeki klasik, sadece adamlar gebersin film bitsinin yarattığı kuruluğu gidermek için birinin canını al, senin yerine biri ölsün kurtul diye bir mantık geliştirmişler bu yönüyle diğer filmlerden biraz ayrılıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar