bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- yugoslavya kızları4
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- aselsan2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- deniz baykal7
- angie abdalla2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- tamar tanrıyar5
- dişarıya şortla çıkmak2
- durduk yere ağlamak3
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- 19 yaşında kızla yatmak14
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- arkadaşlar beni sevin2
- ciguli kral7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- saraca finch house7
- frt2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- kitap alıntıları2
tüh bi beni çağırmamışlar dedirten organizasyon. *
bir ara tanıtımlarında ayrton senna'nın geleceği yazıyordu. yazıyı yazan arkadaşın, formula dünyasıyla alakası konusunda fikirler edinmiş olduk biz de. ya da gönlü öyle istemiş olabilir tabii.
f1 pilotlarıyla türk all stars takımının şu sıralar yaptığı futbol maçıdır.
cnn turk naklen yayınlamaktadır.
cnn turk naklen yayınlamaktadır.
tanju' nun attığı 2 golle als' nin 2-0 önde olduğu maçtır.
tanju çolak'ın şu haliyle bile günümüz futbolcu bozmalarını donunda sallayabileceğini gösterdiği maçtır.
giancarlo fisichella süper bir gol atarak durumu 2-1 yaptı. bundan 20 sene önce olsa simoviç osurttururdu bu arkadaşı ama neyse.
cevad prekazi'yi galatasaray'da oynadığı zamanlarda izleyemeyenler için kaçırmamaları gereken maçtır.
felipe massa ile 2-2 olan maç. bu yetenek pilotluğunda olsaydı arka arkaya 5 kere şampiyon olurdu.
ilhan mansız'ın goluyle als'in 3-2 öne geçtiği maçtır.
hocanın mahsun kırmızıgül'ü bir an önce sahaya sokması gerekli yoksa sonumuz kötü. *
eğer maçı ilker yasin sunsaydı bol bol söyleyeceği kelime: "ah ah yapmayın çocuklar döndürmeyin fisikelleyi"
prekazi'nin verdiği paslar süperdi, onlar olmasaydı tanju birşey yapamazdı.
ayrıca rıza çalımbay'da orta yapmayı unutmuş, yaptığı ortalar tanju'nun 2 metre üstünden geçiyor.
ayrıca rıza çalımbay'da orta yapmayı unutmuş, yaptığı ortalar tanju'nun 2 metre üstünden geçiyor.
ilk yarısı 3-3 biten karşilaşma.
keşke michael schumacher' de olsaydı dedirten karşılasma. *
izlemesi hoş maç. fisichella'nın futbolda fena olmadığınıda öğrenmemize sebep olmuş maçtır.
afedersiniz izlerken gülmekten altıma sıçtığım maç olmuştur. eski topçular, hepsi göt göbek yapmışlar. valla izlemesi şahane zevkli oldu. rızanın muz ortalarını da özlemişiz. süper nostalji oldu.
rıdvan'ın sağdan bindirmelerini yeniden izleme şansını yakalayarak özlem giderdiğimiz maçtı.
eğlendirici olduğu kadar hüzün verici de buldum ben. zaman ne kadar da acımasız, hep biliriz hep söyleriz ama böyle durumlarda daha da bir somutlaşır sanki. bir beşiktaşlı olarak bu kadroda ilhan mansız'ı görmek içimi sızlattı doğrusu, oysa kendine iyi bakabilseydi şu an 20-30 yıl önceki starların arasında değil, ligde hala oynuyor olurdu.
simoviç, daha dün gibi, oysa ne kadar çok zaman geçmiş, saç sakal ağarmış, hımbıllaşmış.
neyse pek hüzünlü oldu. yine de onları görmek güzeldi.
eğlendirici olduğu kadar hüzün verici de buldum ben. zaman ne kadar da acımasız, hep biliriz hep söyleriz ama böyle durumlarda daha da bir somutlaşır sanki. bir beşiktaşlı olarak bu kadroda ilhan mansız'ı görmek içimi sızlattı doğrusu, oysa kendine iyi bakabilseydi şu an 20-30 yıl önceki starların arasında değil, ligde hala oynuyor olurdu.
simoviç, daha dün gibi, oysa ne kadar çok zaman geçmiş, saç sakal ağarmış, hımbıllaşmış.
neyse pek hüzünlü oldu. yine de onları görmek güzeldi.
pilotların allstars'ı 8-5 yendiği, tahincioğlu ailesinin aile boyu olma durmunu gösterdiği yarış.
F1 pilotlarından giancarlo fisichella'nın futboluyla göz doldurduğu maçtır.
milli maçın zevksizliğine dayanamayıp izlemeyi tercih ettiğim maçtır.
Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) öncülüğünde, Nazionale Piloti işbirliğiyle Türkiye'de ilk kez düzenlenen "Formula Futbol Şöleni", istanbul Ali Sami Yen Stadı'nda yapıldı.
F1 takımı ile All Stars takımları arasındaki karşılaşmayı Formula pilotları 8-5 kazandı. All Stars takımının gollerini Tanju (3), ilhan Mansız ve Mehmet Özdilek atarken, F1 takımının golleri Fisichella (3), Massa, Andi Negrao (2), Mert Tahincioğlu ve Fernando Alonso'dan geldi. Performansı ve golleriyle alkış alan Fisichella ve Tanju Çolak oyunlarıyla göz doldurdu.
All Stars takımının teknik direktörlüğünü, Galatasaray Kulübü Başkan Vekili Adnan Polat, F1 takımının teknik direktörlüğünü ise Nazionale Piloti Başkanı Mario Di Natale yaptı.
Bu organizasyon için çok önemli iki nokta var;
1-) Futbol Federasyonu ve Galatasaray Kulübü'nün katkılarıyla yapılan, Formula 1 ve All Stars takımlarını karşı karşıya getiren gösteri maçından elde edilen gelir, Birleşmiş Milletler Eğitim, Bilim ve Kültür Kurumu (UNESCO), Anne Çocuk Eğitim Vakfı (AÇEV) ve Umut Çocukları Derneği'ne aktarılacak.
2-) Bu hayırlı organizasyona seyircinin ilgisi olmamasıdır. Yaklaşık 2,000 kişi gelmesi nedeniyle tribünlerde büyük boşluklar vardı.
Ama eminim ki hafta sonundaki yarışta seyirciler gereken ilgiyi göstereceklerdir.
F1 takımı ile All Stars takımları arasındaki karşılaşmayı Formula pilotları 8-5 kazandı. All Stars takımının gollerini Tanju (3), ilhan Mansız ve Mehmet Özdilek atarken, F1 takımının golleri Fisichella (3), Massa, Andi Negrao (2), Mert Tahincioğlu ve Fernando Alonso'dan geldi. Performansı ve golleriyle alkış alan Fisichella ve Tanju Çolak oyunlarıyla göz doldurdu.
All Stars takımının teknik direktörlüğünü, Galatasaray Kulübü Başkan Vekili Adnan Polat, F1 takımının teknik direktörlüğünü ise Nazionale Piloti Başkanı Mario Di Natale yaptı.
Bu organizasyon için çok önemli iki nokta var;
1-) Futbol Federasyonu ve Galatasaray Kulübü'nün katkılarıyla yapılan, Formula 1 ve All Stars takımlarını karşı karşıya getiren gösteri maçından elde edilen gelir, Birleşmiş Milletler Eğitim, Bilim ve Kültür Kurumu (UNESCO), Anne Çocuk Eğitim Vakfı (AÇEV) ve Umut Çocukları Derneği'ne aktarılacak.
2-) Bu hayırlı organizasyona seyircinin ilgisi olmamasıdır. Yaklaşık 2,000 kişi gelmesi nedeniyle tribünlerde büyük boşluklar vardı.
Ama eminim ki hafta sonundaki yarışta seyirciler gereken ilgiyi göstereceklerdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar