bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi4
- kemalistler8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- bitcoin2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- am okşama4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
hükümetin nasıl müdahale etmediğini anlayamadığım, ahlaksız yuvası haline gelmiş ne yaptıkları belirsiz insanlarla dolu anlamsız, bir o kadar da sinir bozucu rezilliktir.
bu programlarda evlilik kurumuna yapılan alçak saldırı neden gözardı edilir?
evlilik bu kadar yerlere düşecek siz de oturup normal bir şeymiş gibi izleyeceksiniz.
vah bu ülkenin haline vah!
bu programlarda evlilik kurumuna yapılan alçak saldırı neden gözardı edilir?
evlilik bu kadar yerlere düşecek siz de oturup normal bir şeymiş gibi izleyeceksiniz.
vah bu ülkenin haline vah!
rezilliği yetmezmiş gibi bir de sunucularına ayda 80 bine varan paralar kazandırdığı da söylenmektedir.
yazıklar olsun ne diyim.
yazıklar olsun ne diyim.
insanları değersizleştiren programların rezilliğidir.
bu kadar mı düştünüz?
20lik genç kızların orada ne işi var her şeyden önce?
hadi 50 yaş ve üzeri için yapılsa anlarım da bu kadar istismara açık bir konunun bu kadar yüzeysel işlenmesi ve tehlikelerin gözardı edilmesi inanılır gibi değil.
(bkz: kerhane tv)
bu kadar mı düştünüz?
20lik genç kızların orada ne işi var her şeyden önce?
hadi 50 yaş ve üzeri için yapılsa anlarım da bu kadar istismara açık bir konunun bu kadar yüzeysel işlenmesi ve tehlikelerin gözardı edilmesi inanılır gibi değil.
(bkz: kerhane tv)
Kelimelerin yetersiz kaldığı rezilliktir.birde o programlara katılıp utanmadan insanlara ahlak ve etik dersi verenler vardır.
sunucularının programa katılanlara ahlakları hakkında imalarda bulunduğu ezik programlardır.
kızın biri çıkar ben kızlarla ilgileniyorum der. kadını çıkarır.
kızın biri çıkar ben kürt talip istemiyorum der. yayından çıkarır.
birisi küfür eder, reklama girer hiç bir şey olmamış gibi devam eder.
şehitler olur ülke ikiye bölünür, bu anasını siktiklerim yine yayın yaptığı yetmezmiş gibi, üstlerine şehitler hakkında t-shirt giyip hiç bir şey olmamış gibi devam ederler.
işin kötü yanı bu programları izlemesem de, twitter da ya da sözlükte olan olayların videolarını ve resimlerini görünce yine kötü oluyorum. yani kaçış yok amına koduklarımından. sonra da 1990 dan sonra doğanlara salaklar deyince kızıyorlar. bizim zamanımızda yoktu böyle sikik şeyler tv de.
şimdiki tv programları aile olmayı öğretmiyorlar. belki de bundan ülke böyle.
kızın biri çıkar ben kızlarla ilgileniyorum der. kadını çıkarır.
kızın biri çıkar ben kürt talip istemiyorum der. yayından çıkarır.
birisi küfür eder, reklama girer hiç bir şey olmamış gibi devam eder.
şehitler olur ülke ikiye bölünür, bu anasını siktiklerim yine yayın yaptığı yetmezmiş gibi, üstlerine şehitler hakkında t-shirt giyip hiç bir şey olmamış gibi devam ederler.
işin kötü yanı bu programları izlemesem de, twitter da ya da sözlükte olan olayların videolarını ve resimlerini görünce yine kötü oluyorum. yani kaçış yok amına koduklarımından. sonra da 1990 dan sonra doğanlara salaklar deyince kızıyorlar. bizim zamanımızda yoktu böyle sikik şeyler tv de.
şimdiki tv programları aile olmayı öğretmiyorlar. belki de bundan ülke böyle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar