bugün

evlilik programları rezilliği

sunucularının programa katılanlara ahlakları hakkında imalarda bulunduğu ezik programlardır.

kızın biri çıkar ben kızlarla ilgileniyorum der. kadını çıkarır.
kızın biri çıkar ben kürt talip istemiyorum der. yayından çıkarır.

birisi küfür eder, reklama girer hiç bir şey olmamış gibi devam eder.
şehitler olur ülke ikiye bölünür, bu anasını siktiklerim yine yayın yaptığı yetmezmiş gibi, üstlerine şehitler hakkında t-shirt giyip hiç bir şey olmamış gibi devam ederler.

işin kötü yanı bu programları izlemesem de, twitter da ya da sözlükte olan olayların videolarını ve resimlerini görünce yine kötü oluyorum. yani kaçış yok amına koduklarımından. sonra da 1990 dan sonra doğanlara salaklar deyince kızıyorlar. bizim zamanımızda yoktu böyle sikik şeyler tv de.

şimdiki tv programları aile olmayı öğretmiyorlar. belki de bundan ülke böyle.
© copyright 2005 - 2026