bugün
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- true'nun çaylak olması13
- 2026 dünya kupası27
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- kadir inanır14
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- sözlüğü bırakmak istemek8
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 27 haziran 20262
- ırak2
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- erleg han ile revani yemek3
- özlü sözler5
- zor zaman şarkıları2
- 26 haziran 20266
- kemalist dünya19
- ıhlamur kokusu2
- seri gizli artı oy veren melek7
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- fransa3
- galatasaray lobisi11
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- the saturdays2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ktç abinin çaylak olması5
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- izmir de cami var mı2
- egay bey birader2
kemal kılıçdaroğlu'nun yeni sponsoru.
halktan kişinin giydiği gömlek ve haberi.
(bkz: asgari ücretle starbucks ta kahve içen insan)
halktan kişinin giydiği gömlek ve haberi.
(bkz: asgari ücretle starbucks ta kahve içen insan)
marka gömleğe "oo vay efendim nasıl olur" tepkisi verenler gemiye gemiciğe ses çıkartmazsa ben onların adamlığından şüphe ederim. hakkınla kazandığın parayla istersen ay a seyahat yaparsın kimse de sana bir skim diyemez.
şimdi dağılın.
şimdi dağılın.
eğer kemal kılıçdaroğlu yasal yoldan kazanılan parası ile alıp giymişse (ki ben öyle olduğuna inanıyorum) kimsenin itirazı olmaması gereken gömlektir efendim.
kendi tercihidir. ucuz alır pahalı alır. o kendi bileceği iştir.
burda eleştirilen nokta pahalı saat takıyor diye tayyip erdoğan ı eleştiren ikiyüzlü zihniyetin burda kemal kılıcdaroğlu 350 lira bir gömleğe veriyorsa ne olmuş yani demesidir.
ya ikisini de eleştir. ya da ikisine de sesini çıkartma. iki yüzlü olmak kolay iş değil.
ne tayyip erdoğan ın binlerce dolarlık saat takmasına ne de kemal kılıçdaroğlu nun yüzlerce milyonluk gömlek giymesine itirazım var. aksine duyunca maddi sıkıntı çekmiyorlar iyi bari deyip memnun oluyorum. memleketi yöneten insanlar sonuçta.
kendi tercihidir. ucuz alır pahalı alır. o kendi bileceği iştir.
burda eleştirilen nokta pahalı saat takıyor diye tayyip erdoğan ı eleştiren ikiyüzlü zihniyetin burda kemal kılıcdaroğlu 350 lira bir gömleğe veriyorsa ne olmuş yani demesidir.
ya ikisini de eleştir. ya da ikisine de sesini çıkartma. iki yüzlü olmak kolay iş değil.
ne tayyip erdoğan ın binlerce dolarlık saat takmasına ne de kemal kılıçdaroğlu nun yüzlerce milyonluk gömlek giymesine itirazım var. aksine duyunca maddi sıkıntı çekmiyorlar iyi bari deyip memnun oluyorum. memleketi yöneten insanlar sonuçta.
bir adam çıkıp ben sizden biri olacağım deyip, benim sittin sene alamayacağım bir gömlek giyiyorsa lafta ederim, nanikte çıkartırım. başbakanın gemisi varmış, kuzum kılavuzunuz başbakan mı. onu mu örnek alıyorsunuz.
150 türk lirası karşılığında sahip olunabilecek gömlekler üreten bir italyan markasıdır.
etro enerji geliyorum diyebilir. sloganlı marka.
(bkz: reklamın iyisi kötüsü olmaz)
kemal kılıçdaroğluna ölünceye kadar yetecek sayıda gömleği hediye etmesi gereken marka adıdır.
9 bin lira maaş alan her insanın alabileceği gömlektir efendim.
he bir de yanlış yerden vurmaya çalışmaktır,o amaçla kullanılıyorsa eğer.
he bir de yanlış yerden vurmaya çalışmaktır,o amaçla kullanılıyorsa eğer.
o değil de acayip reklam yapmış oldu bu firma. büyük bir satış patlaması yapması kuvvetle muhtemel.
gandi kemalim reklamını yaparak türkiye pazarında satışlarını yüzde yüz oranında artıran italyan giyim markası.
Çokta iyi bir tarzı olmayan kıyafetleri pazarda olsa yüzüne bakmayacağınız italyan markası ayrıca pahalı markalar arasındadır.
pantolonları çok başarılı. bu kadar mı rahat ve tarz olur?
gömleklerinde de düz olanların kesimi ve renkleri çok başarılı.
gömleklerinde de düz olanların kesimi ve renkleri çok başarılı.
buradan bir gömlek aldım.
kaliteli gerçekten ama neden abartılıyor anlamadım.
en önemli artısı yıkama sırasında bir problem olmuyor.
ayrıca yine merak edersiniz diye söylüyorum çok para vermedim. indirimdeyken aldım.
kaliteli gerçekten ama neden abartılıyor anlamadım.
en önemli artısı yıkama sırasında bir problem olmuyor.
ayrıca yine merak edersiniz diye söylüyorum çok para vermedim. indirimdeyken aldım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar