bugün

(bkz: bilmiyorum nerde)
can sıkıntısından boş entry girmeyi denedim ve olmadı. tanım olarak, muzipliği bile fazla gören sözlüğün sorduğu soru.
(bkz: bey kos cocugun entrysi kaybolmus) * *
*
+entry nerde?
-girdim.
+ayar nerde?
-yarın alacam.
+entry nerde?
-girdim.
+ayar nerde?
-alacam yarın....
saçma şey!
az önce 5 harflik bir entry sonucunda çıkan sözlük uyarısı.*
belirli bir karakter sayisindan daha az karakterde entry girince de kasimiza cikan mesaj. sanirim en az 6-7 karakter yazmak gerekiyor. sozlukteki buglardan olabilir.
1.lütfen sozluk formati'na uygun entryler giriniz.
2.lütfen okurlara faydalı olacak, bilgi içeren entry giriniz.
3.yukardaki kurallara uygun olmayan entryler silinebilir.
gibi açıklayıcı cümleleride altında barındıran sözlüğün bize verdiği ayarlardan biri.*
sözlükten ayrı kaldığım süre içerisinde ortaya çıkmış delirtici şey.. yazıyoz işte kardeşim nasıl entry nerede yani?
-doğrusu "entry nerede" olması gereken soru.
-dalgınluk sonucu entry yazmadan "ekle" tuşuna bastığınızda karşınıza çıkan,"hooop nereye gidiyorsun ahbap?bir şey yazmadın.karşında keriz mi var senin?adam gibi yaz şuraya yazını,sonra 'ekle' tuşuna bas" diye bas bas bağıran kırmızı renkli uyarı sözü.
© copyright 2005 - 2026