bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- rakı sevmemek7
- portekiz5
- kolombiya4
- aşure yapan sözlük kızları7
Mahmut mu diyem dedi ya biri.*
Adamlar aşmış iyice kendilerini.
Adamlar aşmış iyice kendilerini.
Andreyin sikini yalamak isteyen 1 stüdyo dolusu kız mevcut. Sonra türk kızları namusludur. La siktirin ya.
Sunuculardan daha iyiler elin oğulları. Mizahları daha çok gelişmiş. Birbirleriyle olan uyumları güzel. iyi anlaşıyorlar, haliyle kendileri eglenirken bizi de eğlendirebiliyorlar ekran başında.
Gün geçtikçe güzelleşen program.
Gün geçtikçe güzelleşen program.
Bu bölümde Aksaray'a dönen program.
bu sinan'a nasıl katlanıyorlar anlamıyorum. acayip itici boş konuşuyor. 26.bölümde programın sonuna doğru çıkan kpop'la ilgili çağırdıkları 2 kıza büyük saygısızlık yaptı, ordaki seyirci güldükçe gaza geldi ama iğrenç bir görüntü oluşturduğunun haberi yok. kız bütün ciddiyetiyle şarkı söylerken diğer tarafta hareketler yapıyor. ne güldük ne şarkıyı dinleyebildik. bu işlerle ilgilenen kişilere işte yapılmaması gereken diye izletilmeli. neyse.
Yok, bu programin artik bitmesi gerek. Son bolumde oyle sacma bir muhanbet dondu ki gulemedim. Sinan da itici omur de. Masataka ile robbienin yanaklarini mincirmak istiyorum. Zenciden hoslanmadim. Chabi turk canim artik. Sirf andrey icin katlaniyorum su sacmaliga. Emrach hic yakisikli degil. Abnormal nere, bunlar nere? Cik cik. Olmamis.
Baya popüler olan, sosyal medyada paylaşılan, baya komik olduğu iddia edilen bir program. Ben baktım birkaç kere hiç gülemedim. Bende mi bir sorun var acaba?
2 yakışıklı 4 sempatiğin olduğu program. Tabii ki tiplerine bakacağım.
gayet eğlenceli program. ben seviyorum.
Sunucularla katledilmiş program
sunuculardan biri birine soru sordumu 'cevabı dolandırmadan ver' kafasında öbürü ise saçma bir espri yapıp sadece kendisi gülüyor
Rus arkadaş sunuculardan ve Türkiye'nin %80 inden daha iyi türkçe konuşuyor. Chaby komik adam şimdi herkes tanıyor zaten ama onuda pek dinlemiyorlar gibi. italyan arkadaş espri yaptığında saçma olsa da herkes gülüyor *. Slovakya'dan gelen Emrach çok pasif kalıyor. ingiliz Robbie kendini yere atmayı seviyor ve bence gerçekten en komik kişilerden biri o.
Sunuculara tekrar dönersek sürekli diğerleriyle dalga geçiyorlar ve komik olduğunu sanıyorlar. tamam herkes gülse komik eğlence ama sadece kendileri gülüyor. Mesela birinin yaptığı basit bir gramer hatasına bile yarım saat gülüyorlar 'hahaa yanlış dedii ahhahaa' diye. Veya japon arkadaşın gözleri küçük diye dalga geçiyorlar ve dediğim gibi bir tek kendileri gülüyor falan falan.
Ha birde araya reklam alıyorlar ve o kadaar yapmacık oluyor ki iğrenç.. Abnormal Summit'i de izledim gayet güzel sistemleri var. Rezil edilmiş Türkiye'de. Özellikle de sunucu seçimiyle.
(bkz: içinde biriktirmek)
sunuculardan biri birine soru sordumu 'cevabı dolandırmadan ver' kafasında öbürü ise saçma bir espri yapıp sadece kendisi gülüyor
Rus arkadaş sunuculardan ve Türkiye'nin %80 inden daha iyi türkçe konuşuyor. Chaby komik adam şimdi herkes tanıyor zaten ama onuda pek dinlemiyorlar gibi. italyan arkadaş espri yaptığında saçma olsa da herkes gülüyor *. Slovakya'dan gelen Emrach çok pasif kalıyor. ingiliz Robbie kendini yere atmayı seviyor ve bence gerçekten en komik kişilerden biri o.
Sunuculara tekrar dönersek sürekli diğerleriyle dalga geçiyorlar ve komik olduğunu sanıyorlar. tamam herkes gülse komik eğlence ama sadece kendileri gülüyor. Mesela birinin yaptığı basit bir gramer hatasına bile yarım saat gülüyorlar 'hahaa yanlış dedii ahhahaa' diye. Veya japon arkadaşın gözleri küçük diye dalga geçiyorlar ve dediğim gibi bir tek kendileri gülüyor falan falan.
Ha birde araya reklam alıyorlar ve o kadaar yapmacık oluyor ki iğrenç.. Abnormal Summit'i de izledim gayet güzel sistemleri var. Rezil edilmiş Türkiye'de. Özellikle de sunucu seçimiyle.
(bkz: içinde biriktirmek)
Yabancıların sunuculardan kat kat daha komik olduğu program.danilo çok gereksizce fazla konuşturuluyor.manuel daha sıcakkanlı ve seviyeli.kesinlikle sunucular konuyu ortaya atıp biraz daha geri planda kalmalı.koredeki programdaki sunucular seviyeli ve komik adamlar.bizimkiler espri yapayım derken batırıyorlar.ilkokul müsameresinde gibi davranıyorlar.
gerçekten sempatik adamları barındıran bir atv programı. izlenmesi keyif veriyor.
gülerken gözden yaş getiren program.
antonio ve çabi'ye verseler programı hepsinden iyi sunar sanırım.
baya baya bağımlılık yapan program.
robbie annem çok tatlı.
antonio ve çabi'ye verseler programı hepsinden iyi sunar sanırım.
baya baya bağımlılık yapan program.
robbie annem çok tatlı.
abnormal summit in türkiye versiyonu olan program. versiyonu diyorum çünkü beğendim beğenmesem çakması derdim.
yabancı abiler gayet sempatik, muhabbetleri güzel,türkçelerinin bu kadar iyi olması da harbiden şaşırtıcı.
sunucular da hiç iş yok orası ayrı. özellikle kel olan ne itici bir adam aq.
sinan enginle rok u koy çok daha iyi sunar yeminle.
yabancı abiler gayet sempatik, muhabbetleri güzel,türkçelerinin bu kadar iyi olması da harbiden şaşırtıcı.
sunucular da hiç iş yok orası ayrı. özellikle kel olan ne itici bir adam aq.
sinan enginle rok u koy çok daha iyi sunar yeminle.
Futbol muhabbeti pek sarmadı açıkcası. Başka bir konu olsa daha ilgiyle izleyebilirdim. Kimin kim olduğunu bilmiyorum henüz ama reklamdan ölecekler.
Ben çağdaş dans yapacağım.
Ben çağdaş dans yapacağım.
gülme krizine sokma potansiyeli yüksek olan program.
Ölmüş program. Ne olmuş, var mı bilen?
satın aldıkları on numara formatı hakkıyla kullanamayan kişilerin elindeki programdır. 8 yabancı ile yapılabilecek onca eğlenceli ve bilgilendirici uygulamalar olmasına rağmen bir programın tamamını tekerleme ile geçirten kurgucuları ve yönetmenleri olan programdır.
devam ediyor mu bilmiyorum ama o sunucularla devam etmemesi gereken program. ciddi anlamda sunuculuk becerisi yok adamlarda. konuklar cidden komik işler çıkarıyorlar ama sunucular sürekli esprileri katlediyor, kendi komik olmayan esprileriyle müdahale ediyorlar. sürekli laf bölüyorlar, konuklardan çıkan çok komik sözler olabiliyor ama sunucular üzerine bir şeyler katmaya çalışarak mahvediyorlar..
(bkz: amın oğlu)
Arada sanki Turk vatandasiyla dalga geciliyomus gibi hissettigim program.
türklüğü çaktırmadan bol bol küçümseyen seviyesiz program...
2 haftadır bekliyorum görünürde yok.
çocukluktan gelen anne baskısının etkisidir. elin oğlu böyle böyle yapmış sen hala otur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar