bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- lise defteri7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- göbek adınız2
- bugün de meme atan olmaması13
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- rabbin para vermesi4
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- makarna süzmek5
- amerika birleşik devletleri6
- almanya5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- diş ağrısı2
uludağ sözlüğe yeni katılan, çabuk ortama uyum sağlayacağını düşünen, şimdiden herkesi sevmeye başlayan yeni nesil yazar.
tecrübeli görünen yazar. ilk gelişi değil galiba...
(#13743326) kendisini araştırma şirketi var sanırım. nasıl olurda dünyanın büyük bir bölümünün yalancı olarak baktığını söylersin hz. muhammed hakkında.
hz. muhammed değil normal bir insan için bile bunu söyleyemessin. bu sadece senin beyninde kurguladığın yalndan öteye geçmez.
ya da sana medya ve sanal alemle dikta ettirdikleri bilgilerden başka bir şey olmaz.
hz. muhammed değil normal bir insan için bile bunu söyleyemessin. bu sadece senin beyninde kurguladığın yalndan öteye geçmez.
ya da sana medya ve sanal alemle dikta ettirdikleri bilgilerden başka bir şey olmaz.
çoğunluğu müslüman olan bir ülkede bile 4 halifenin kim olduğunu sayamayan insanların dünyanın yaratılma sebebi olarak gördüğü bir insanı tabikide yalancı olarak görecekler olacaktır.Ki daha dünyada ne kadar ateist ne kadar hristiyan ne kadar yahudi vardır sorusuna cevap bulamamış,tek yapabildiği şeyin demokratik bir ülkede sevdiği bir adama tüy kondurmamak olan kişilerin nerden biliyon lan kimse yalancı olarak görmüyo diye savunmaya çalıştığı insan hakkında gayet mantıklı bir entry giren yazar..
bazılarının zoruna gitmiş heralde,evet dünyanın yarısından çoğu hz muhammedi yalancı olarak görmektedir,çünkü dünyanın yarısından çoğu müslüman değildir.
demiş, olaya son noktayı koymuş yazar.
bazılarının zoruna gitmiş heralde,evet dünyanın yarısından çoğu hz muhammedi yalancı olarak görmektedir,çünkü dünyanın yarısından çoğu müslüman değildir.
demiş, olaya son noktayı koymuş yazar.
Tanıdığım biri olma olabilitesi yüksek olan yazardır.
yazılarından anlasıldıgı kadarıyla türkçü, nick'inden anlasıldıgı kadarıyla ispanyol yazar. netice itibariyle kırma olabiliritesi yüksek.
(#15102548) ile saçmalamış yazar. cahiliye döneminde bile kendisine değil yalancı demek "el emin" sıfatından dolayı arabuluculuk teklif edilmiştir.* sadece sihir yapıyor gibi haşa şeyler isnad edilmiştir kendisine. aynı şekilde şimdi değil dünyanın yarısı bir avuç dikkat çekmek isteyen insanın iddasından öteye gidemeyecektir.
ayrıca aynı entry daha kaç defa girip saçmalayabilirsin arkadaş. (#13743326) bir kere yazmış saçmalamışsın işte. daha fazla yazıp da iyice kendini rezil etme.
ayrıca aynı entry daha kaç defa girip saçmalayabilirsin arkadaş. (#13743326) bir kere yazmış saçmalamışsın işte. daha fazla yazıp da iyice kendini rezil etme.
dünyanın akıllı gürühunda bir nefer. kafası acayip çalışıyor ,farkedilmiştir.
(bkz: dünyanın hepsi vs hz muhammed) bu kriteri duvarına assın veya kırk kere söylesin belki kabullenir.
(bkz: dünyanın hepsi vs hz muhammed) bu kriteri duvarına assın veya kırk kere söylesin belki kabullenir.
bu yazarı şikayet etmemek için kendimi zor tutuyorum. insanların kutsalına saldıran bir garip akbaba gibi bir şey. hz. muhammed hakkında atıp tutmak senin gibi klavye yaratıklarına yakışır zate. sırf bu zihniyet yüzünden insanların akp ye oy vermesine hak veriyorum bazen.
laik bir ülkede,islamın özel bir yerinin olmadığı ve dinin sadece halk arasında yaşandığı bir ülkede,gerçekleri hazmedemeyip saçma sapan şeylerle eleştirilen yazardır.
not:Klavyede değil gerçek hayatta bile konuşmaktan aciz insanları buluşmaya davet eder.
not:Klavyede değil gerçek hayatta bile konuşmaktan aciz insanları buluşmaya davet eder.
kendisini diledigi ve istedigi her ortamda buluşmaya açık oldugumu belirtmek istedigim yazar. ziraa sizin gibi klavyede atıp tutanlar ancak bedri baykam ve fazıl say zihniyetine mensubturlar. yüz yüze pek fazla konuşamazlar. sizin zihniyetiniz akbaba zihniyetindendir. muhtemelen alevi bir yazar. ama bilmiyor ki şu davranışıyla alevileri temsil etmek bir yana, onlara zarar veriyor.
(bkz: her ortamda görüşmeye hazırım)
(bkz: her ortamda görüşmeye hazırım)
sözlükte koyduğu gibi her ortamda da kendisine koyacak,hakaretin ne olduğunu öğrenememiş,inanmayanların kutsalına hergün söven insanların 1400 yıllık kitabına yine de sövmemiş yazar.
her ortamda görüşmeye hazırım yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim gibi klasik bebe laflarına gülüp geçer sadece.
her ortamda görüşmeye hazırım yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim gibi klasik bebe laflarına gülüp geçer sadece.
cehalet kokan saçmalamalarıyla saga sola saldıran bir yazar. istersen git krem peynire tap. istersen git kazıgın üstüne otur. ama benim kutsalım sayılan kitaba ve onun elçisine hakaret ettigin zaman karşılıgını da her şekilde alırsın. tekrar ediyorum akbaba zihniyeti nasılsa, gördügü leşe üşüşüyorsa bu yazarın zihniyetide aynen böyledir.
sadece acıyorum. klavye delikanlılıgı bu olsa gerek.
özel mesaj atarak istedigin yeri tarif edebilirsin. genel ortamda show yapmana gerek yok. biz buradayız aslanım, bir yere kaçmıyoruz.
sadece acıyorum. klavye delikanlılıgı bu olsa gerek.
özel mesaj atarak istedigin yeri tarif edebilirsin. genel ortamda show yapmana gerek yok. biz buradayız aslanım, bir yere kaçmıyoruz.
Adresini vermesine rağmen,cahil şakirtlerin yanına gelmeye yemediği büyük yazar.
şakirtlere her zaman laf koyduğu gibi,onları ayar yiyene çevirmekte ustadır.
peygamberin evine ikidebir girmemiş yazardır.
şakirtlere her zaman laf koyduğu gibi,onları ayar yiyene çevirmekte ustadır.
peygamberin evine ikidebir girmemiş yazardır.
bir insan kendi kendini meth etmemeli. bu narsistliktir. narsist bir insana değil laf anlatmak onunla konuşamazsınız bile. sözleriniz hep havada hep hükümsüz kalır.
kendisini aşırı derecede olan bağlılık ve tutkusundan dolayı değil karşısında ki kişiyi anlamak, buna yanaşmayacaktır bile. kendisini muhatap alan kişilerin bir kez daha bunu gözden geçirmesini ve benimle aynı hataya düşmemesini temenni ediyorum.
kendisine tavsiyem kibrinden sıyrılması ve daha fazla itici olmaktan vazgeçmesidir.
kendisini aşırı derecede olan bağlılık ve tutkusundan dolayı değil karşısında ki kişiyi anlamak, buna yanaşmayacaktır bile. kendisini muhatap alan kişilerin bir kez daha bunu gözden geçirmesini ve benimle aynı hataya düşmemesini temenni ediyorum.
kendisine tavsiyem kibrinden sıyrılması ve daha fazla itici olmaktan vazgeçmesidir.
(bkz: (#15993992)) güldürmüştür.
cenigiz han ile ilgili çok gerekli bilgiler vermektedir. devam etsin böyle.
beyni, batılılar tarafından osmanlı'ya imparatorluk diyebilecek kadar yıkanmıştır.
darwini ters köşeye yatıran yazar lakin maymundan geldi eşeğe doğru gidiyor.
spoilerin anasını silken yazar. boyle devam etsin.
yememiş içmemiş beni eleştiri yağmuruna tutmuş .
Sigaralı sohbeti ve batağı iyi olan bir adamdır bu.
inanılmaz derecede bilgili, tarih konusunda aşmış, tatlı, sempatik hayatta tanıyabileceğiniz en samimi arkadaşlardan birisidir. ateisttir ve dine inanan insanlarla girdiği tartışmaları her zaman kazanmıştır. bilgisi karşısında kolay kolay konuşamazsınız. bu arkadaşı tarih konusunda karşınıza alabilmeniz için kırk iki fırın ekmek yemeniz gerekmektedir. üstadın dibidir. adamdır. kırmızı eti çok sever. sigarayı bırakmıştır. arada uzattığım iki dalı almaz. ama canı çok çeker. anlıyorum ben. kaslı bir arkadaşdır. uzun zamandır spor yapıyor. uyku uyumaz. babasının çok sevdiğim, tarihe geçecek bir sözüyle yazımı bitirmek istiyorum
'' vereyim mi sigara, iççeniz mi?''
'' vereyim mi sigara, iççeniz mi?''
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar