bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı4
- 65 şut çekip gol atamamak4
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- bugün de meme atan olmaması13
- lucas luthor2
- şemsiyenin ters dönmesi3
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- amazon com tr2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- paris te son tango6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- beyaz otomobil satın almak10
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- anın görüntüsü15
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- iş kadını yazarlar6
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- misafir ağırlamak2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- hoşgeldin pazartesi7
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupası16
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
Cesedinin soyulma nedeni bubi tuzağı olabilme ihtimalidir. işkence falan da yoktur, mermi izleridir. Boncuk mu atıyorlar sanıyorsunuz. Bir avucu insanı kıyma yapacak mermiler var.
Bu olayın en kötü yanı kadının öylece bırakılması oldu. Pkk bunun üzerinden çok prim yapacak.
Güneydoğudaki askerlerde bir acemilik seziyorum. Şu hakkaride terorist ameleleri yatırma olayında da vardı. Bunlar düşmana militan akışını hızlandırır yapılmamalı.
Bakın raft'ın lideri kendini asmıştı çok ilginç de mi? Yani kendini asacaktın alman sokaklarında ne diye terör estirdin derler insana. Tabi elemanın kendini astığına inanırsan. Büyük devletler terörle aynen böyle mucadele eder. Ama keriz gibi bunu belli etmez. Bizim sıkıntımız bu. Şu fotoyu iddia ediyorum bir asker bir şekilde çekip servis etmiştir.
Bu olayın en kötü yanı kadının öylece bırakılması oldu. Pkk bunun üzerinden çok prim yapacak.
Güneydoğudaki askerlerde bir acemilik seziyorum. Şu hakkaride terorist ameleleri yatırma olayında da vardı. Bunlar düşmana militan akışını hızlandırır yapılmamalı.
Bakın raft'ın lideri kendini asmıştı çok ilginç de mi? Yani kendini asacaktın alman sokaklarında ne diye terör estirdin derler insana. Tabi elemanın kendini astığına inanırsan. Büyük devletler terörle aynen böyle mucadele eder. Ama keriz gibi bunu belli etmez. Bizim sıkıntımız bu. Şu fotoyu iddia ediyorum bir asker bir şekilde çekip servis etmiştir.
üstünde kiyafet, bomba yok diye aldanmayin.. midesinden de gotunden de bomba cikabilir dikkatli olmak lazım. malum pkk karilarinin canli bomba olmasi cok buyuk moda bu son gunlerde..
evet öyle kurtulacak. son bir ayda pkk lıların 200 e yakın canlı bombasını yakaladık CIA dan gelen istihbaratlar sayesinde. ya CIA bize istihbarat vermeseydi o zaman ne olacaktı kürtler metroda çarşıda pazarda canlı bomba patlatacaktı o zaman türkler ölünce bir şey olmuyor da pkk'lılar ölünce mi bir şey oluyor? ne özelliği var pkk'lının onlar kendi amca kızıyla evleniyor eşeklerle cinsel ilişkiye giriyor 20 çocuk yapıyor diye üstün ırk mı oluyor
bir adet orospu.
bu arada bu orospunun adı bana nedense obi-wan kenobi yi hatırlattı hahahah.
bu arada bu orospunun adı bana nedense obi-wan kenobi yi hatırlattı hahahah.
insanlık onuru bir kez daha yere düşülürmüstür.
sen bir hukuk devleti isen suçluyu yakalar ve yargının önüne teslim edersin , cezasını hukuk verir sen değil.
sen kolluk kuvveti olarak kendine vazife çıkaramazsın.
ölü beden üzerine işkence yapmak durum ne olursa olsun yanlıştır
son 2 ayda işid zihniyeti geldi resmen ülkemize.
pkk gider evinde , ailesinin yanında memur infaz EDER.
Kolluk kuvvetleri ağrı 'da Istanbul'da evinde kadın ve çocuk infaz eder.
isid Suruç'ta bomba patlatır.
şimdi de bu.
sağolsun saray halifesi ve bitmek bilmeyen kibiri yüzünden yakında 2. Suriye olacaz
sen bir hukuk devleti isen suçluyu yakalar ve yargının önüne teslim edersin , cezasını hukuk verir sen değil.
sen kolluk kuvveti olarak kendine vazife çıkaramazsın.
ölü beden üzerine işkence yapmak durum ne olursa olsun yanlıştır
son 2 ayda işid zihniyeti geldi resmen ülkemize.
pkk gider evinde , ailesinin yanında memur infaz EDER.
Kolluk kuvvetleri ağrı 'da Istanbul'da evinde kadın ve çocuk infaz eder.
isid Suruç'ta bomba patlatır.
şimdi de bu.
sağolsun saray halifesi ve bitmek bilmeyen kibiri yüzünden yakında 2. Suriye olacaz
Kanıtlayın ulan askerin yaptığını.Daha çok bacısını sikenlerin işi gibi geldi bize..
tam adı ekin van persiedir arkadaşlar .
onurdan bahsediyor bu orospuyu savunanlar onurluysanız çıkın karşımıza mertçe eniglerinizi sokaklara salmayın.gerilla başkanlarının haremini gördükleri halde onurdan bahsediyor bu itler.
Cesedine işkence falan yapıldığını zannetmiyorum, pkk yandaşları yine dramatize ediyorlar her şeyi.
He bir de adamı yargı önüne teslim edin diyenler var. ipneleri hapse atıyorsun orada da sıkıntı çıkarıyorlar, açlık grevi yok şu yok bu.
Kolluk kuvvetlerinin zaten yeterince eli kolu bağlanmıştı orada, şimdi biraz daha fevri davranıyorlarsa, bu da son zamanlarda gördüğümüz şehit haberlerindendir.
Türk'e kefen biçenin ölümü korkunç olur!
He bir de adamı yargı önüne teslim edin diyenler var. ipneleri hapse atıyorsun orada da sıkıntı çıkarıyorlar, açlık grevi yok şu yok bu.
Kolluk kuvvetlerinin zaten yeterince eli kolu bağlanmıştı orada, şimdi biraz daha fevri davranıyorlarsa, bu da son zamanlarda gördüğümüz şehit haberlerindendir.
Türk'e kefen biçenin ölümü korkunç olur!
ekin wansfjkldsa.. Kah kah kah kah.. Ahkihkohkohkoh
1 adet oruspu leştir mekani cehennem olsun.
Eğer bu fotograf photoshop ise çok insanı üzecek durumdur. Eğer bir kedi, köpek, fare vs. o hale getirilip sokağa atılmış olsaydı "sizin insanlığını s*kim ne istediniz hayvandan" derdim ancak bi PKK'lı benim sıçıp üzerine sifonu çektiğim boktan bile daha değersizdir. Bok bir tarlaya atsan ertesi yıl ekinlerin daha gür çıkmasını sağlarken bir PKK'lı ne boka yarar ki. Ne Kürde bi faydası vardır ne de Türkiye Cumhuriyetine
Özel harekatçı abilerimizin de alacağı olsun, yolun ortasına gübre dökseydiniz bunun kadar midem bulanmazdı.
Özel harekatçı abilerimizin de alacağı olsun, yolun ortasına gübre dökseydiniz bunun kadar midem bulanmazdı.
pkk dezenformasyonudur. hakkında konuşulmaya değmez.
ekin van hoijdonk.
Kuduran hümanistler görüyorum. Urfa'da uyuyan iki polis ensesinden katledilirken nerdeydiniz, malazgirt'te eşinin yanında vurulan binbaşı için niye böyle söylemlerde bulunmadınız, hakkari'de atmden para çekerken şehit olan askere niye bu denli üzülmediniz ve bunun gibi onlarca olay için. Köpekler sizi.
üzerinde bomba varmı yo mu dıye soyulmus olan terorıstır. ınsan degıldır.
--spoiler--
Varto'da, işkence yapılarak öldürülen ve çırılçıplak bedeni bugün sokağa atılan -o hali talihsiz ve çaresiz biçimde sosyal medyada dolaştırılan- bu kadının adı Ekin...
Onu işkence yaparak katleden ve o şekilde sokağa atan adamların ne yapmaya çalıştıklarını biliyoruz. Bize, ne kadar karanlık, ne kadar korkunç, ne kadar acımasız, ne kadar vahşi insanlar olduklarını hatırlatarak yüreklerimize korku ve dehşet salmak istiyorlar. Bir kez daha.
Ama korkmadık... Evet, nasıl insanlar olduğunuzu hatırladık... Zaten biliyorduk. Hiç unutmamıştık. Sizden bir kez daha iğrendik, nefret ettik, insan sıfatınızdan utandık, sizinle aynı havayı soluyor olmaktan midemiz bulandı, dehşete düştük, acı ve utançtan kahrolduk... Ama korkmuyoruz.
Siz korkun! Siz kahrolun!
Hayatınızın sonuna kadar içinizdeki, ruhunuzdaki, benliğinizdeki, bedeninizdeki, yüreğinizdeki o iğrenç, o vahşi, o mide bulandırıcı, o karanlık insan müsveddesi; o eli kanlı katil, o aşağılık işkenceci, o alçak tecavüzcü ile yaşamak zorundasınız.
--spoiler--
Varto'da, işkence yapılarak öldürülen ve çırılçıplak bedeni bugün sokağa atılan -o hali talihsiz ve çaresiz biçimde sosyal medyada dolaştırılan- bu kadının adı Ekin...
Onu işkence yaparak katleden ve o şekilde sokağa atan adamların ne yapmaya çalıştıklarını biliyoruz. Bize, ne kadar karanlık, ne kadar korkunç, ne kadar acımasız, ne kadar vahşi insanlar olduklarını hatırlatarak yüreklerimize korku ve dehşet salmak istiyorlar. Bir kez daha.
Ama korkmadık... Evet, nasıl insanlar olduğunuzu hatırladık... Zaten biliyorduk. Hiç unutmamıştık. Sizden bir kez daha iğrendik, nefret ettik, insan sıfatınızdan utandık, sizinle aynı havayı soluyor olmaktan midemiz bulandı, dehşete düştük, acı ve utançtan kahrolduk... Ama korkmuyoruz.
Siz korkun! Siz kahrolun!
Hayatınızın sonuna kadar içinizdeki, ruhunuzdaki, benliğinizdeki, bedeninizdeki, yüreğinizdeki o iğrenç, o vahşi, o mide bulandırıcı, o karanlık insan müsveddesi; o eli kanlı katil, o aşağılık işkenceci, o alçak tecavüzcü ile yaşamak zorundasınız.
--spoiler--
şerefsizim van persie'nin kızı sandım amk. net.
ölmese neler alacaktı kim bilir..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar