bugün

8. nesil yazar. geldiğinin ertesi günü çaylak olabildiğine göre, pek de hoş gelmemiş.
yeni nesil troll.
(#11955482) numaralı entrysinden sonra artık her yazdığının peşinde olduğumu bilmesi gereken yazar. hoşgelmiş, böyle devam etsindir.
duygularımla oynadı. ühüh.
adam bidiğin muhafazakar yav...
tam bir hbbia. çok kısa sürede karmasının karmakarışık olacağını düşünüyorum. first sensations sakızı şişirip prezervatif olarak kullandığı kanısındayım.

(bkz: üst kattaki kız öğrencinin çöpündeki prezervatif/#11955482) son paragrafı okusanız yeterli, ne demek istediğimi anlayacaksınız.
(bkz: sinemadaki haremlik selamlık uygulama) başlığını açmak isterken (bkz: sinemadaki haremlik selamlık uygulmama) ve (bkz: sinemadaki haremlik selamlık uygulma) başlıklarını açmış yazar, bayağı troll.

(bkz: uygulama)

(bkz: copy - paste)?
(#12012738) enrtysi ile troll olduğu kesinleşmiş yazardır.
© copyright 2005 - 2026