bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- elimde goruntuleriniz var3
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ashley dont look at him look at me2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- eski mesajları okumak3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- küfreden kız iticiliği8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- ismet gurbuz 202418
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- lionel messi4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yazarlara gelen son mesaj3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- bugün de meme atan olmaması13
Yüksekova da bir köydür. yüksekova ya en uazk köydür aynı zamanda. gidilmesine çoğunlukla izin yoktur. ırak yürüyerek yaklaşık bir saat sürer. doğası nefistir. öğretmen oraya gittiğinde altı ay oradan çıkamaz. yakın zamanda ev telefonu bağlanmıştır. dağların eteklerine yapılmış taş evler görülmeye değerdir. nedendir bilinmez bütün devlet memurları (asker, öğretmen, sağlıkçı...) oraya gitmekten korkar.
her yıl düzenli olarak aşıların yapıldığı ülkemizde geçen yıl oradaki çocuklar ishal gibi çok basit bir hastalıktan ölmüşlerdir ki bu bir sağlık skandalıdır. tabii ki kimse bu skandalla ilgilenmemişdir. çünkü benim ülkemde insan hayatının bir anlamı yoktur. olay hasıraltı edilmiştir.
her yıl düzenli olarak aşıların yapıldığı ülkemizde geçen yıl oradaki çocuklar ishal gibi çok basit bir hastalıktan ölmüşlerdir ki bu bir sağlık skandalıdır. tabii ki kimse bu skandalla ilgilenmemişdir. çünkü benim ülkemde insan hayatının bir anlamı yoktur. olay hasıraltı edilmiştir.
21 ekim 2007'de bu bölgede yaşananlar, türk halkını acıya boğmuştur. ocaklar, umutlar, gencecik yürekler yine söndü, yine soldu.
(bkz: dağlıca taburu)
(bkz: dağlıca karakolu)
2004-2005 yılları arasında 3. komando tugayına bağlı özel harekat birliğinde asteğmen olarak vatan borcumu öderken pkk'lı köpeklere en çok kan kusturduğum hakkari yüksekova nın en belalı bölgelerinden biridir. halkının içinde askerleri seven çok olmasına rağmen çapulculara yavşaklık yapan daha fazladır. lanet olası yerde kalıp almam gereken intikamlarıda almalıydım her neyse 1 sene boyunca sağlam köpek öldürdüğüm bölgedir. severim.
pkk'nın döşediği mayını eliyle imha etmesi için emir verdiği üsteğmen çağlar canbaz'ın ölümüne sebep olan eski dağlıca komutanı onur dirik'e verilen 2 yıl 11 ay hapis cezası askerî yargıtay'ca onanmıştır.
zonguldak ili ereğli ilçesine bağlı köy.
(bkz: oramar)
en çok şehit verilen köylerden birisidir. uğruna düşmedik uçak, helikopter , yanmadık tank, zırhlı araç kalmayan
ve de en önemlisi her yaştan yüzlerce güvenlik görevlisinin şehit olduğu gözümde beş para etmeyen yer.
ve de en önemlisi her yaştan yüzlerce güvenlik görevlisinin şehit olduğu gözümde beş para etmeyen yer.
pkk'nın yürekleri dağlayan eylemleriyle anılan köy.
Hep ihanetin adı oldun.bu lanet de sana yeter.dilerim ki bu ihanete ortak olanlar dilerim ki her iki cihanda dağlanasınız.
lord of the rings'teki aragorn'un hainler ordusunu çağırdığı o dağ neyse, bizde bu o'dur.
sürekli şehit verdiğimiz vatan toprağı.
sürekli pkk'lı piçlerin kanını ve kendilerini gömdüğümüz vatanım.
burada askerlik yapan insanlar şu anda ölümü bekliyor.
düşünsene, aynı koğuşta yattığın devren, bir gün zırhlı araçla devriye gezerken hop bombalıyorlar, yuvarlanıyor yamaçtan, pat ölüyor. sonra sen gidip aynı koğuşta yatıyorsun. 15 kişi eksilmiş koğuştan. sonra yeni askerler geliyor. daha 20 yaşında var yok. onlar da ölümü bekliyor. sen ölürsen hiçbir şey de değişmeyecek üstelik. en fazla haberlerde kişi sayısını bir kişi arttıracaksın. 9 ise 10 olacak senin varlığınla. çok tuhaf gerçekten.
geberin.
düşünsene, aynı koğuşta yattığın devren, bir gün zırhlı araçla devriye gezerken hop bombalıyorlar, yuvarlanıyor yamaçtan, pat ölüyor. sonra sen gidip aynı koğuşta yatıyorsun. 15 kişi eksilmiş koğuştan. sonra yeni askerler geliyor. daha 20 yaşında var yok. onlar da ölümü bekliyor. sen ölürsen hiçbir şey de değişmeyecek üstelik. en fazla haberlerde kişi sayısını bir kişi arttıracaksın. 9 ise 10 olacak senin varlığınla. çok tuhaf gerçekten.
geberin.
Söylenirken bile bir bela, uğursuzluk hissi veren bölge.
aklıma geldikçe lanet ettiğim yer. şehitlerimizin en çok verildiği yerlerden biri.
bütün şehitlerimize allah rahmet eylesin. unutmadık.
bütün şehitlerimize allah rahmet eylesin. unutmadık.
gün içinde yapılan pkklı itler tarafından yapılan saldırı sonucu 3 asker hafif şekilde yaralanmış. it soyları tarafında ise durum bu;
https://twitter.com/Efele...status/706833687460114433
https://twitter.com/Efele...status/706833687460114433
Sağlıcakla kal dedik, Dağlıca’da kaldılar,
Umutlarını, her birinin yarınını çaldılar,
Telsizlerle ihbar edip uçuruma saldılar,
Soysuzluğa her dem çanak tutanlarımız…”
Yüce dağlar başında doruklardayız
ihanet çemberinde soluklardayız,
Ay vurunca geceye yola koyulur,
Karanlığa siperler kazanlarımız.
Vay lele yar gün ola yana Dağlıca,
Dağlanan yürek sana Dağlıca,
Vay lele yar dar ola cana Dağlıca,
Kana kana kanla dola Dağlıca
Dile gelsin dağ bayır satanlar için,
Sürülere katıp da kaçanlar için,
Sonsuzluğa yürüsün gidenlerimiz,
Soysuzluğun kalbini delerek geçin
Vay lele yar gün ola yana Dağlıca,
Dağlanan yürek sana Dağlıca,
Vay lele yar dar ola cana Dağlıca,
Kana kana kanla dola Dağlıca
Vay lele yar,
Burada geceler karabasan,
Mayınla göğe uçar
Göç eyler kara basan,
Dolunayda yıldızlaşır uçanlarımız,
Karanlığa yer yer ışık saçanlarımız.
Vay lele yar, gün olur bir yıldız kayar,
Zap suyundan sesimiz maveraya akar,
Dolunayda yıldızlaşır uçanlarımız,
Sonsuzluğun burcuna çıkanlarımız.
Vay lele yar, bir gece pusu kurdular,
Gönülde sermest olmuş kuşu vurdular,
Dolunayda yitip gitti uçanlarımız,
Karanlığa her dem ışık tutanlarımız.
Sağlıcakla kal dedik,
Dağlıcada kaldılar,
Umutlarını her birinin yarınını çaldılar,
Telsizlerle ihbar edip uçuruma saldılar,
Soysuzluğa her dem
Çanak tutanlarımız…
Vay lele yar ne olaydın benim olaydın
Katlime sur gönlüme ferman olaydın
Vay lele yar ben olaydım erin olaydım
Düğün alayında bir mevzi bulaydım..”
Söz: Nimetullah SUCU
Umutlarını, her birinin yarınını çaldılar,
Telsizlerle ihbar edip uçuruma saldılar,
Soysuzluğa her dem çanak tutanlarımız…”
Yüce dağlar başında doruklardayız
ihanet çemberinde soluklardayız,
Ay vurunca geceye yola koyulur,
Karanlığa siperler kazanlarımız.
Vay lele yar gün ola yana Dağlıca,
Dağlanan yürek sana Dağlıca,
Vay lele yar dar ola cana Dağlıca,
Kana kana kanla dola Dağlıca
Dile gelsin dağ bayır satanlar için,
Sürülere katıp da kaçanlar için,
Sonsuzluğa yürüsün gidenlerimiz,
Soysuzluğun kalbini delerek geçin
Vay lele yar gün ola yana Dağlıca,
Dağlanan yürek sana Dağlıca,
Vay lele yar dar ola cana Dağlıca,
Kana kana kanla dola Dağlıca
Vay lele yar,
Burada geceler karabasan,
Mayınla göğe uçar
Göç eyler kara basan,
Dolunayda yıldızlaşır uçanlarımız,
Karanlığa yer yer ışık saçanlarımız.
Vay lele yar, gün olur bir yıldız kayar,
Zap suyundan sesimiz maveraya akar,
Dolunayda yıldızlaşır uçanlarımız,
Sonsuzluğun burcuna çıkanlarımız.
Vay lele yar, bir gece pusu kurdular,
Gönülde sermest olmuş kuşu vurdular,
Dolunayda yitip gitti uçanlarımız,
Karanlığa her dem ışık tutanlarımız.
Sağlıcakla kal dedik,
Dağlıcada kaldılar,
Umutlarını her birinin yarınını çaldılar,
Telsizlerle ihbar edip uçuruma saldılar,
Soysuzluğa her dem
Çanak tutanlarımız…
Vay lele yar ne olaydın benim olaydın
Katlime sur gönlüme ferman olaydın
Vay lele yar ben olaydım erin olaydım
Düğün alayında bir mevzi bulaydım..”
Söz: Nimetullah SUCU
Usta birliği buraya çıkan arkadaşlar için bilgi verebilirim. Ulasmaları yeter bir dm kadar uzağınızdayım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar