bugün

Basligi Okuyunca laz veya kayserili Mutehait gibi hissettim;
kac oda acaba ? kim ne zenginlik anlatıyor, şivesiyle diyecektim,bilim geometri terimleri olunca sapkami çıkarıp saygı duydum.
Bunye alismamis tabi.
ooo as maca (bkz: iyi denemeydi montaigne)
şimdi 100 yıl öteden bakınca komik mi geldi. o zamanlar dayire ya da tekerlek kelimelerini duyunca mal gibi birbirine bakmasın insanlar diye yazmış işte adam. mis.
ulan bir insana her geçen gün daha çok saygı duyulur mu duyuluyor işte. aferim atam
hadi hadi, niyetin gerçekten iyi olsa, o bilgiyi ilk entryne edit yaparak eklerdin çakal seni )
Dayire, traliçe ahhahah bu liste uzar gider. Türkçeyi katladeriz hep bir yerden
© copyright 2005 - 2026