bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- beyaz otomobil satın almak15
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- göbek adınız2
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- rabbin para vermesi4
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- almanya5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- ilgi2
- bugün de meme atan olmaması13
- terlikle dövmek2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- diş ağrısı2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
- 65 şut çekip gol atamamak5
çok deli bir rpg oyunu. çok değişik. demon souls u bilmiyordum. bu oyuna hayvani puanlar akmaya başlayınca bir iki walkthrough izleyeyim dedim ve resmen aşığı oldum.
-oyunda bir senaryo var ama baskısı neredeyse 0.
-oyun devasa mekanlarda geçiyor. hani devasa diyorum ama öyle böyle devasa değil. oyun sizi bir noktaya bırakıyor ve ne halin varsa gör diyip dönüp arkasına bile bakmıyor. 10 farklı yer mevcut , ki bunlar sadece ana yollar , varyasyonları ile 25 e kadar çıkıyor.
-ses efektleri inanılmaz. elmas yaratığa vurunca çıkan sesler ile taş yaratıklara vurunca çıkan sesler bambaşka.
-oyun harbi zor. hani zor derken öyle böyle değil. en basitinden 2 tane iskelet bile elinize verebiliyor.
-boss lar ve yaratık tasarımları çok orjinal. cthulhu dan fırlamış tipler bile mevcut.
-arka planda çok değişik şeyler oluyor. misal bir yerde bulunan knight ın yanına arkadaşları geliyor onlarla iki tek atıp yola devam ediyorsunuz yada bambaşka bir yerdeki elemanı kurtarınca bambaşka muhabbetler açılıyor.
-oyun daha ziyade devasa bir zindan temizleme oyunu gibi.
-oyunda bir senaryo var ama baskısı neredeyse 0.
-oyun devasa mekanlarda geçiyor. hani devasa diyorum ama öyle böyle devasa değil. oyun sizi bir noktaya bırakıyor ve ne halin varsa gör diyip dönüp arkasına bile bakmıyor. 10 farklı yer mevcut , ki bunlar sadece ana yollar , varyasyonları ile 25 e kadar çıkıyor.
-ses efektleri inanılmaz. elmas yaratığa vurunca çıkan sesler ile taş yaratıklara vurunca çıkan sesler bambaşka.
-oyun harbi zor. hani zor derken öyle böyle değil. en basitinden 2 tane iskelet bile elinize verebiliyor.
-boss lar ve yaratık tasarımları çok orjinal. cthulhu dan fırlamış tipler bile mevcut.
-arka planda çok değişik şeyler oluyor. misal bir yerde bulunan knight ın yanına arkadaşları geliyor onlarla iki tek atıp yola devam ediyorsunuz yada bambaşka bir yerdeki elemanı kurtarınca bambaşka muhabbetler açılıyor.
-oyun daha ziyade devasa bir zindan temizleme oyunu gibi.
Co-op oynandığı icin Skyrim'den bir adım daha önde olan rpg oyunu. Atari salonlarında olsa 10.000 jetona bitiremezsiniz, o derece zordur.
binlerce soul toplamışken sikik bir canavarın kombolarıyla yatıp, "lan bari şu bedenimi bulayım da soullar boşa gitmesin" diye vücudunuza doğru giderken adamınızın ayağının pırtıp aşağı düşüp öldüğünüz amına koduğumun bir oyunudur.
oyunun başında firelink shrine diye bir yere geliyorsunuz. aşağı inseniz hayaletler sikiyor ebenizi, ki ben daha yeni öğrendim o hayaletlerle en az 35 lvde dövüşmek gerekiyormuş. düşünün, oyuna daha yeni başlamanıza rağmen onlarla karşı karşıya gelebiliyorsunuz. gerçi onları bırak, 10-15 metre ilerdeki iki iskeletin hayatını sikeyim, onlar yüzünden oynamıyorum oyunu amg.
harbiden zor oyun. yani laf olsun diye söylemiyorum, cidden zor. "ya amına koyayım ne kadar zor olabilir ki lan?" falan diye başladım. tutorial'de en fazla 3 4 kere falan ölmüşümdür. boss da dahil. oraya kadar her şey güzeldi. mutluydum. fakat o firelink shrine denilen mekana gelince adamın cidden eline veriyorlar. ne yapacağınızı bilmiyorsunuz bir kere. "aşağı ineyim, merdivenler falan da var hazır" yapıyorsunuz, ölüyorsunuz. "yukarı çıkayım, oralara da gidiliyor" falan yapıyorsunuz, yine ölüyorsunuz. "ulan şuradan gideyim, atlanacak yer falan da var" diyorsunuz, yine ölüyorsunuz. en sonunda ateşin başında oturan karizmatik abiye çatmaya kalkıyorsunuz, o zaman doğar doğmaz ölüyorsunuz. ateşin başında doğduğunuzdan, her öldüğünüzde adamın yanında bitiyorsunuz zaten. sizi deparla karşılıyor. ne yapacağımı bilmiyorum lan harbiden.
tamam zor yapın da, azıcık yönerge mönerge neyin koyun lan, olmaz ki böyle.
bir de pc portu harbiden çok dandik. olmamış bu port. kaldırın bunu.
tamam zor yapın da, azıcık yönerge mönerge neyin koyun lan, olmaz ki böyle.
bir de pc portu harbiden çok dandik. olmamış bu port. kaldırın bunu.
zordan öte bir oyun. lan açtım az önce. 1 sene önce oynamışım en son. niye oynamadım ki eki eki derken az ilerledim, 10 sefer falan aynı yeri geçemeyince cibiliyetini siktimin diyerek sixaxis'i savuruyordum az daha. bu yüzden bırakmışım demek ki.
Anlamadığım bi iticiliği var bu oyunun. Demon's souls da oynadım, dark souls 2 de. Henüz bu oyunun başındayım ama hiç sevmedim. Daha karakterim 6 level bi mezara gidiyorum çelimsiz çelimsiz iskeletler, bi vuruyorum ya 4 ya da 5 damage.. E lanet olsun bu oyuna.
edit: yok yok güzelmiş. sonradan çözdüm.
edit: yok yok güzelmiş. sonradan çözdüm.
pewdiepie'ın bitirebildiğini duyduğumda şaşırdığım zor rpg oyunu. pc'den oynayacaklara tavsiyem xbox ya da playstation controller kullanmaları.
Bitirene kadar ecel terleri döktüğüm, zor ötesi oyun.
Oyunun özeti: ota boka ölüyorsun.
Oyunun özeti: ota boka ölüyorsun.
abartıldığı kadar zor olmayan seri. Yeni nesil oyuncuların kâbusu. god of war serisini en zor modda bitirip kendine "harcore gamer" diyen veletlere selamlar.
çok duyduğum gördüğüm bir oyun. oynanışında ki japon esintileri hoşuma gitmedi. aynısını bloodborne'da da yaptılar. sevmiyorum o tarz oynanışı.
buradan honest trailer videosunu izleyebilirsiniz; https://www.youtube.com/watch?v=PMU41taZJLw
adam haklı.
buradan honest trailer videosunu izleyebilirsiniz; https://www.youtube.com/watch?v=PMU41taZJLw
adam haklı.
Serinin en güzel ve en zor oyunudur. Ne Dark Souls 2 ne de Dark Souls 3 bu oyun kadar güzel olmadı,olamadı. Tek başına oynamak yerine yanınıza birisini summon edip oynamak çok daha fazla keyif verir. Tek başınıza oynarken bir bonfire bulmak 24 saat çişini yapmayan birisinin tuvalette saldığı o an gibi adamı rahatlatır.
Kart oyunu çıkacakmış.
https://www.facebook.com/...ls/posts/1670544883018549
https://www.facebook.com/...ls/posts/1670544883018549
zor bir oyun olmayan ama psikolojik yönden büyük zorlukları olan oyun. 20000 tane soul un var bunları taşırken bir anda ölebilirsin. öldüğün zaman 2. bir şans verilir soullar için ya öldüğün yerdedir alırsın ve rahatlarsın. fakat alamadın bir daha o soulları alamazsın bu yönünden zorluğunu söylerler.
kendisinin bir adet fan yapımı filmi olan aşmış oyun.
youtube'da karşıma çıkan ve oldukça profesyonelce yapılmış olduğunu düşündüğüm fan yapımı bu dark souls filminin çevirisini yaptım. oyunun hikayesine detaylıca girmek isteyenler için oldukça faydalı olduğunu düşündüğüm bir yapım olmuş. yapan kişi sadece oyundaki materyalleri kullanarak bu filmi ortaya çıkartmış ve başta da dediğim gibi oldukça profesyonel görünmekte. filme buradan ulaşabilirsiniz. https://www.youtube.com/watch?v=V07r7p4rf3I
film hakkında yazdığım birkaç nota da buradan ulaşabilirsiniz. https://xcogitoergosumx.wordpress.com/darksouls/
youtube'da karşıma çıkan ve oldukça profesyonelce yapılmış olduğunu düşündüğüm fan yapımı bu dark souls filminin çevirisini yaptım. oyunun hikayesine detaylıca girmek isteyenler için oldukça faydalı olduğunu düşündüğüm bir yapım olmuş. yapan kişi sadece oyundaki materyalleri kullanarak bu filmi ortaya çıkartmış ve başta da dediğim gibi oldukça profesyonel görünmekte. filme buradan ulaşabilirsiniz. https://www.youtube.com/watch?v=V07r7p4rf3I
film hakkında yazdığım birkaç nota da buradan ulaşabilirsiniz. https://xcogitoergosumx.wordpress.com/darksouls/
Ufak birkaç fix ayar ve indirilen mause mod yardımı ile skyrim rahatlığında klavye mause ile oynanabilen oyun. Gamepadım bozuk olduğu için oyunu klavye fare kombinasyonu ile oynamam gerekti 1 günlük uğraş ile ayarları yaptım. Şuan 86 level oyunun yüzde yetmişini bitirmiş şekilde takılıyorum. Toplam 15 bossu harcadım. En son pulsuz ejderhayı iron tarkus zırh seti ve black knıght sworld +5 ile tekte geçtim. Öyle ahım şahım zorlayan bir boss olmadı en fazla 4.de aldım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar