bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- şemsiyenin ters dönmesi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- misafir ağırlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- hoşgeldin pazartesi7
- clydeless bonnie3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ege waw3
- mısır4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- yeni zelanda3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- başkan3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- 2026 dünya kupası16
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
çok deli bir rpg oyunu. çok değişik. demon souls u bilmiyordum. bu oyuna hayvani puanlar akmaya başlayınca bir iki walkthrough izleyeyim dedim ve resmen aşığı oldum.
-oyunda bir senaryo var ama baskısı neredeyse 0.
-oyun devasa mekanlarda geçiyor. hani devasa diyorum ama öyle böyle devasa değil. oyun sizi bir noktaya bırakıyor ve ne halin varsa gör diyip dönüp arkasına bile bakmıyor. 10 farklı yer mevcut , ki bunlar sadece ana yollar , varyasyonları ile 25 e kadar çıkıyor.
-ses efektleri inanılmaz. elmas yaratığa vurunca çıkan sesler ile taş yaratıklara vurunca çıkan sesler bambaşka.
-oyun harbi zor. hani zor derken öyle böyle değil. en basitinden 2 tane iskelet bile elinize verebiliyor.
-boss lar ve yaratık tasarımları çok orjinal. cthulhu dan fırlamış tipler bile mevcut.
-arka planda çok değişik şeyler oluyor. misal bir yerde bulunan knight ın yanına arkadaşları geliyor onlarla iki tek atıp yola devam ediyorsunuz yada bambaşka bir yerdeki elemanı kurtarınca bambaşka muhabbetler açılıyor.
-oyun daha ziyade devasa bir zindan temizleme oyunu gibi.
-oyunda bir senaryo var ama baskısı neredeyse 0.
-oyun devasa mekanlarda geçiyor. hani devasa diyorum ama öyle böyle devasa değil. oyun sizi bir noktaya bırakıyor ve ne halin varsa gör diyip dönüp arkasına bile bakmıyor. 10 farklı yer mevcut , ki bunlar sadece ana yollar , varyasyonları ile 25 e kadar çıkıyor.
-ses efektleri inanılmaz. elmas yaratığa vurunca çıkan sesler ile taş yaratıklara vurunca çıkan sesler bambaşka.
-oyun harbi zor. hani zor derken öyle böyle değil. en basitinden 2 tane iskelet bile elinize verebiliyor.
-boss lar ve yaratık tasarımları çok orjinal. cthulhu dan fırlamış tipler bile mevcut.
-arka planda çok değişik şeyler oluyor. misal bir yerde bulunan knight ın yanına arkadaşları geliyor onlarla iki tek atıp yola devam ediyorsunuz yada bambaşka bir yerdeki elemanı kurtarınca bambaşka muhabbetler açılıyor.
-oyun daha ziyade devasa bir zindan temizleme oyunu gibi.
Co-op oynandığı icin Skyrim'den bir adım daha önde olan rpg oyunu. Atari salonlarında olsa 10.000 jetona bitiremezsiniz, o derece zordur.
binlerce soul toplamışken sikik bir canavarın kombolarıyla yatıp, "lan bari şu bedenimi bulayım da soullar boşa gitmesin" diye vücudunuza doğru giderken adamınızın ayağının pırtıp aşağı düşüp öldüğünüz amına koduğumun bir oyunudur.
oyunun başında firelink shrine diye bir yere geliyorsunuz. aşağı inseniz hayaletler sikiyor ebenizi, ki ben daha yeni öğrendim o hayaletlerle en az 35 lvde dövüşmek gerekiyormuş. düşünün, oyuna daha yeni başlamanıza rağmen onlarla karşı karşıya gelebiliyorsunuz. gerçi onları bırak, 10-15 metre ilerdeki iki iskeletin hayatını sikeyim, onlar yüzünden oynamıyorum oyunu amg.
harbiden zor oyun. yani laf olsun diye söylemiyorum, cidden zor. "ya amına koyayım ne kadar zor olabilir ki lan?" falan diye başladım. tutorial'de en fazla 3 4 kere falan ölmüşümdür. boss da dahil. oraya kadar her şey güzeldi. mutluydum. fakat o firelink shrine denilen mekana gelince adamın cidden eline veriyorlar. ne yapacağınızı bilmiyorsunuz bir kere. "aşağı ineyim, merdivenler falan da var hazır" yapıyorsunuz, ölüyorsunuz. "yukarı çıkayım, oralara da gidiliyor" falan yapıyorsunuz, yine ölüyorsunuz. "ulan şuradan gideyim, atlanacak yer falan da var" diyorsunuz, yine ölüyorsunuz. en sonunda ateşin başında oturan karizmatik abiye çatmaya kalkıyorsunuz, o zaman doğar doğmaz ölüyorsunuz. ateşin başında doğduğunuzdan, her öldüğünüzde adamın yanında bitiyorsunuz zaten. sizi deparla karşılıyor. ne yapacağımı bilmiyorum lan harbiden.
tamam zor yapın da, azıcık yönerge mönerge neyin koyun lan, olmaz ki böyle.
bir de pc portu harbiden çok dandik. olmamış bu port. kaldırın bunu.
tamam zor yapın da, azıcık yönerge mönerge neyin koyun lan, olmaz ki böyle.
bir de pc portu harbiden çok dandik. olmamış bu port. kaldırın bunu.
zordan öte bir oyun. lan açtım az önce. 1 sene önce oynamışım en son. niye oynamadım ki eki eki derken az ilerledim, 10 sefer falan aynı yeri geçemeyince cibiliyetini siktimin diyerek sixaxis'i savuruyordum az daha. bu yüzden bırakmışım demek ki.
Anlamadığım bi iticiliği var bu oyunun. Demon's souls da oynadım, dark souls 2 de. Henüz bu oyunun başındayım ama hiç sevmedim. Daha karakterim 6 level bi mezara gidiyorum çelimsiz çelimsiz iskeletler, bi vuruyorum ya 4 ya da 5 damage.. E lanet olsun bu oyuna.
edit: yok yok güzelmiş. sonradan çözdüm.
edit: yok yok güzelmiş. sonradan çözdüm.
pewdiepie'ın bitirebildiğini duyduğumda şaşırdığım zor rpg oyunu. pc'den oynayacaklara tavsiyem xbox ya da playstation controller kullanmaları.
Bitirene kadar ecel terleri döktüğüm, zor ötesi oyun.
Oyunun özeti: ota boka ölüyorsun.
Oyunun özeti: ota boka ölüyorsun.
abartıldığı kadar zor olmayan seri. Yeni nesil oyuncuların kâbusu. god of war serisini en zor modda bitirip kendine "harcore gamer" diyen veletlere selamlar.
çok duyduğum gördüğüm bir oyun. oynanışında ki japon esintileri hoşuma gitmedi. aynısını bloodborne'da da yaptılar. sevmiyorum o tarz oynanışı.
buradan honest trailer videosunu izleyebilirsiniz; https://www.youtube.com/watch?v=PMU41taZJLw
adam haklı.
buradan honest trailer videosunu izleyebilirsiniz; https://www.youtube.com/watch?v=PMU41taZJLw
adam haklı.
Serinin en güzel ve en zor oyunudur. Ne Dark Souls 2 ne de Dark Souls 3 bu oyun kadar güzel olmadı,olamadı. Tek başına oynamak yerine yanınıza birisini summon edip oynamak çok daha fazla keyif verir. Tek başınıza oynarken bir bonfire bulmak 24 saat çişini yapmayan birisinin tuvalette saldığı o an gibi adamı rahatlatır.
Kart oyunu çıkacakmış.
https://www.facebook.com/...ls/posts/1670544883018549
https://www.facebook.com/...ls/posts/1670544883018549
zor bir oyun olmayan ama psikolojik yönden büyük zorlukları olan oyun. 20000 tane soul un var bunları taşırken bir anda ölebilirsin. öldüğün zaman 2. bir şans verilir soullar için ya öldüğün yerdedir alırsın ve rahatlarsın. fakat alamadın bir daha o soulları alamazsın bu yönünden zorluğunu söylerler.
kendisinin bir adet fan yapımı filmi olan aşmış oyun.
youtube'da karşıma çıkan ve oldukça profesyonelce yapılmış olduğunu düşündüğüm fan yapımı bu dark souls filminin çevirisini yaptım. oyunun hikayesine detaylıca girmek isteyenler için oldukça faydalı olduğunu düşündüğüm bir yapım olmuş. yapan kişi sadece oyundaki materyalleri kullanarak bu filmi ortaya çıkartmış ve başta da dediğim gibi oldukça profesyonel görünmekte. filme buradan ulaşabilirsiniz. https://www.youtube.com/watch?v=V07r7p4rf3I
film hakkında yazdığım birkaç nota da buradan ulaşabilirsiniz. https://xcogitoergosumx.wordpress.com/darksouls/
youtube'da karşıma çıkan ve oldukça profesyonelce yapılmış olduğunu düşündüğüm fan yapımı bu dark souls filminin çevirisini yaptım. oyunun hikayesine detaylıca girmek isteyenler için oldukça faydalı olduğunu düşündüğüm bir yapım olmuş. yapan kişi sadece oyundaki materyalleri kullanarak bu filmi ortaya çıkartmış ve başta da dediğim gibi oldukça profesyonel görünmekte. filme buradan ulaşabilirsiniz. https://www.youtube.com/watch?v=V07r7p4rf3I
film hakkında yazdığım birkaç nota da buradan ulaşabilirsiniz. https://xcogitoergosumx.wordpress.com/darksouls/
Ufak birkaç fix ayar ve indirilen mause mod yardımı ile skyrim rahatlığında klavye mause ile oynanabilen oyun. Gamepadım bozuk olduğu için oyunu klavye fare kombinasyonu ile oynamam gerekti 1 günlük uğraş ile ayarları yaptım. Şuan 86 level oyunun yüzde yetmişini bitirmiş şekilde takılıyorum. Toplam 15 bossu harcadım. En son pulsuz ejderhayı iron tarkus zırh seti ve black knıght sworld +5 ile tekte geçtim. Öyle ahım şahım zorlayan bir boss olmadı en fazla 4.de aldım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar