bugün
- chp den akp'ye jet geçiş5
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- falıma bakmak isteyen var mı9
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- tembellik hakkı3
- 1 euro 52 93 tl3
- ayrılığın 7 aşaması3
- midenin tencere olması2
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- ikna sanatı2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- sedat pekmez18
- online yazarlar8
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- lionel messi11
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 0 0 75
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- diamond bosphoruss denen yazar7
- ismet gurbuz 202418
- allah bu yahudilerin belası versin3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
her konuda bonkördür. yanlış anlamasın kimse ama.*
''savaştan nefret eden teğmen dunbar hayatının en mutlu günlerini kurtlar ve kızılderililerle birlikte yaşadı. yıllar sonra ordu gelip onu buldu ve ondan seçimini yapmasını istedi. dunbar gerçek kurtların dişlerini ancak o zaman görebildi...'' şeklinde bir özeti mevcut kitabın arkasında, filmi dersen o da çok efsanedir ama kitabın yeri ayrıdır.ısrarla okunmasını tavsiye ettiğim anlamlı kitap.
cici yazar. sohbeti hoş.
(bkz: kurtlarla dans)
evlenme teklifi ettiğim yazar. *
şarkı repertuarının geniş olmasının yanısıra bilgili de bir yazar. muhabbet potansiyeli oldukça yüksek ve uyarmadı demeyin...
bir de subjektifliğin dibine vurup, asosyalleri kızdırmaktan çekinsem de söylemeden geçemeyeceğim; "sonra babası da demiş ki; ama o bana verdi.".*
bir de subjektifliğin dibine vurup, asosyalleri kızdırmaktan çekinsem de söylemeden geçemeyeceğim; "sonra babası da demiş ki; ama o bana verdi.".*
uludağ'da mangal yapıyoruz bol bol kalori alıyoruz zirvesinde tanıştığım güzel insan. bir ara ağaç altında kitap okurken, bir ara ormanın derinliklerinden çalı çırpı getirirken, sonra köpekle geziye çıkarken gözükmüştür. sonra maç da yapmıştır. birçok kavramı tek bir bünyede birleştiren bir insan olduğunu gösterdi bize. sonra tek bir kalede iki kişi kalecilik de yaptık kendisiyle. performansımız iyiydi. *
işte bu maçtan sonra tamamen su olan t shirtümden dolayı doğabilecek hastalığa meylimi bana hiç düşünmeden verdiği kuru bir t shirtle engellemiştir. çok sağolsun. ha o t shirt de bana çok yakıştı, belki de o t shirt zaten benim olmalıydı. piknik falan hikayeydi, o t shirt benimle yoluna devam etmeliydi ve piknik sadece bir sebepti. bu jestinden dolayı minnettar mıyım, evet. t shirtü geri vermeyi düşünüyor muyum, hayır.
işte bu maçtan sonra tamamen su olan t shirtümden dolayı doğabilecek hastalığa meylimi bana hiç düşünmeden verdiği kuru bir t shirtle engellemiştir. çok sağolsun. ha o t shirt de bana çok yakıştı, belki de o t shirt zaten benim olmalıydı. piknik falan hikayeydi, o t shirt benimle yoluna devam etmeliydi ve piknik sadece bir sebepti. bu jestinden dolayı minnettar mıyım, evet. t shirtü geri vermeyi düşünüyor muyum, hayır.
yüreği kendi kadar büyük üstad. muhabbetine doyum olmaz valla. bi kaç bardak uludag gazoz eşliğinde muhabbetin dibine koyarız. daimi dost olsun.
yahu kimdir nedir bu dances deyip merak içersinde nick altına baktıgım yazardır.
bi top sakallı demişler, bi kadın demişler, bilemedim ben de..
azıcık avukatmış bi onu ögrendim..
e hayırlısı artık.
bi top sakallı demişler, bi kadın demişler, bilemedim ben de..
azıcık avukatmış bi onu ögrendim..
e hayırlısı artık.
"asla" ve "ardından" kelimelerini çok kullanan yazar insanı. *
kendisine müjde vereyim bari, bi sınıf arkadaşımızı daha buldum. daha doğrusu o beni buldu. yazdıklarımdan çıkarmış, ilginçtir.
radyo uludağ ın yeni diceyidir. ama yeni olduğunu hiç belli etmiyor.*
Radyo uludağ'da benim için Lithium'u çalan Diceydir. Biraz hoşsohbetten sonra birbirimizi chatroulette'de aramaya kalkışıp dedelerin masturbasyonuyla karşı karşıya da kalsak o günki sohbete değmiştir diye düşünüyorum. Çaldığı şarkılara şuku (bkz: seyyar motto)
jenerik müziği pek kıymetli yanni'ye aittir.
anlayış sahibidir. herkes "ooouuuv" derken çıkıp da verilmiş sözlerin kadrine dikkat çeker bir anda, sırt üstü yatırır hatta...*
şimdilik uzunca süren konuşmalarımız oldu bu yazarla, boş konuştuğuna şahit olmadım. mutlaka bir yola çıkış noktası, yürüttüğü bir mantık var. bu, çevremde görüp de gözlemlediğim birçok insanın "zaman zaman" yitirebildiği bir yeti olarak dikkatimi çektiğinden açıklarını kollar durumdayım kendi içimde "ulan hangi konuda gözü dönecek?" diyerek ama yok. mutlaka bir yola çıkış noktası ve rotasını çizerken bağlı kaldığı bir mantığı var.
ve özellikle kendisine karşı olsun iki yüzlü davranmaktan kaçınıyor olması onu da gözümdeki kutsanmışlar arasına almama sebep oluyor diyebilirim. subjektif yazacağımı belirtmiş miydim? seviyorum bu yazarı... bakış açısının genişliğini, o açının genişliği ile olaylara yaklaşımını hayranlık ile izliyorum şu anda. ki insanlara(birey olarak) hayran olmayı(hele ki hemcinslerime) da pek sevdiğimi söyleyemem.
şimdilik uzunca süren konuşmalarımız oldu bu yazarla, boş konuştuğuna şahit olmadım. mutlaka bir yola çıkış noktası, yürüttüğü bir mantık var. bu, çevremde görüp de gözlemlediğim birçok insanın "zaman zaman" yitirebildiği bir yeti olarak dikkatimi çektiğinden açıklarını kollar durumdayım kendi içimde "ulan hangi konuda gözü dönecek?" diyerek ama yok. mutlaka bir yola çıkış noktası ve rotasını çizerken bağlı kaldığı bir mantığı var.
ve özellikle kendisine karşı olsun iki yüzlü davranmaktan kaçınıyor olması onu da gözümdeki kutsanmışlar arasına almama sebep oluyor diyebilirim. subjektif yazacağımı belirtmiş miydim? seviyorum bu yazarı... bakış açısının genişliğini, o açının genişliği ile olaylara yaklaşımını hayranlık ile izliyorum şu anda. ki insanlara(birey olarak) hayran olmayı(hele ki hemcinslerime) da pek sevdiğimi söyleyemem.
kürdanıyla meşhur yazar.
bugün, sınavlarını bitirecek olan ass kicker...
valla dance with the wolves'i bilemem ama run with the wolves'i bilirim..güzel şarkıdır furkan sçs..;)
şeytanın avukatı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar