on birinci nesil yazar. iyi yazmalar.
isim yapmaya gelen vasat troll.
(#28428985)
samimiyse tebrik edilesi yazar.
buna troll demeyin. kendini bir şey sanmasın. amip deyin, öglena deyin, terliksi hayvan deyin.
kürtlükle kafayı bozmuş bi yazar.
Cufi ne diye merak ettiren yazar.
Aman efenim yazdım işte ne sinirlendiğim. Hemen öyle. Hoşgelmişler ne iyi etmişler.
nickaltıma kimse yazmıyor diyerek efkarlanan yazar bak yazdım cufiledimseni arkadaş. saygılar efenim..
Anormal birisi kendisine acıyorum.
akp li olduğunu an itibari ile anladığım yazar saygılar efenim ben siyasete karışmıyorum idealistim ben evet efenim doğrudur.
cufileyen yazar arkadaş, ahlaklı ve temiz birine benziyor

ortak noktalarımız olduğuna sevindim.
seni sevmedim süt oğlan trollü. uzun ömürlü olamayacaktır.
© copyright 2005 - 2026