bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- sözlüte karı var mı3
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- hamas3
- herkesle iyi anlaşan insan18
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- izmir2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- vatandaş halinden memnun3
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- makarnaya sarımsak girer mi4
- almanya7
- paraguay4
- king is back5
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- aselsan3
- güney afrika5
- kanada3
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yugoslavya kızları4
- pandela3
- mor semsiyeli yabanci5
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- deniz baykal7
- breko brek kara kuş2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- volkswagen2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- göte giren şemsiye4
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
bülent akyürek kitabi.
"(.../...)
isigin yanmiyor ressam abi!tuvalin kan agliyor biliyorum!surada basi elleri arasinda cömelmis karamsar kizin tepesindeki mor daglara fircandaki beyazi bir calabilsen- kurtaracaksin insanligi karanlik gecelerden..!
fa´nin fakatlarla farklilastigini fark´etmesen de farkliligin fark´lilasmadigini farketmek farkmaz artik senin icin!
fa´nin fakatlarla farklilastigini görecek ve bu faribana hak vereceksin.birak cama konan sinekleri saymayi, burada fa´dan söz ediyoruz fa´lan.. fa´lan.. faaaaaaaaaaa...
(.../...)"
"(.../...)
isigin yanmiyor ressam abi!tuvalin kan agliyor biliyorum!surada basi elleri arasinda cömelmis karamsar kizin tepesindeki mor daglara fircandaki beyazi bir calabilsen- kurtaracaksin insanligi karanlik gecelerden..!
fa´nin fakatlarla farklilastigini fark´etmesen de farkliligin fark´lilasmadigini farketmek farkmaz artik senin icin!
fa´nin fakatlarla farklilastigini görecek ve bu faribana hak vereceksin.birak cama konan sinekleri saymayi, burada fa´dan söz ediyoruz fa´lan.. fa´lan.. faaaaaaaaaaa...
(.../...)"
bülent akyürek kitabıdır.
inciler;
"roman kahramanları da bozuk çalmaya başladı, senin yüzünden onları tam tahlil edemiyormuşum !"
---
"ışığın yanmıyor ressam abi! tuvalin kan ağlıyor biliyorum! şurada başi elleri arasında çömelmis karamsar kızın tepesindeki mor dağlara fırçandaki beyazı bir çalabilsen kurtaracaksın insanlığı karanlık gecelerden...!
inciler;
"roman kahramanları da bozuk çalmaya başladı, senin yüzünden onları tam tahlil edemiyormuşum !"
---
"ışığın yanmıyor ressam abi! tuvalin kan ağlıyor biliyorum! şurada başi elleri arasında çömelmis karamsar kızın tepesindeki mor dağlara fırçandaki beyazı bir çalabilsen kurtaracaksın insanlığı karanlık gecelerden...!
sebest nazıma sırf nazım hikmete kıllığından karşı çıkmıyorsa bende birşey bilmiyorum. bu bir
hergele sen yazda okuyalım bu iki.
sen şiirden anlıyorsan ben sultanı tenkidçiyim. bu da üç.
hergele sen yazda okuyalım bu iki.
sen şiirden anlıyorsan ben sultanı tenkidçiyim. bu da üç.
cehaletini bana cevaben yazdığı yazısında ortaya koyan yazardır.
(#6933751) nolu entry'sinde "çağdaş anne ve babalar, kendi ürettikleri piçlerini de alıp sinemaya gidecekler" gibi bir cümle kurmuş. gerçekten çok tutarlı! çağdaş anne babalar, kendileri çocuk üretiyor ve ortaya ürün olarak bir piç çıkarıyorlar. küfür sıçmak böyle bir şey olsa gerek. bu durumunda "kendi anne babasının ürettiği ne oluyor?" diye sormak isterim kendisine. ha bir de turgut özakman diye biri varmış. kafasını atatürk'le bozmuş! yazdığı entry'leri inceledim. kendisi neyle bozumuş acaba kafayı? birine bok atarken biraz kendisine bakmasını, biraz da tutarlı olmasını tavsiye ediyorum. ha unuttum, tabi bir de en önemlisi ahlak.
şişi de kebabı da yakmayan yazar.
biliyorum bu senin için hakaret gibi oldu.
olum ne zaman hakkında yazsam eksiye gark oluyorum!
biliyorum bu senin için hakaret gibi oldu.
olum ne zaman hakkında yazsam eksiye gark oluyorum!
şiirden anlamıyor. nasibi yok üstelik.
(#6997049) Yazısı ve anlatımı güçlü yazar, takdir edilesi insan.
(bkz: (#7004388))
öyle abazandır ki kadınları sigara araba vs gibi şeylere benzetip bundan haz alır.aşağıladığı hor gördüğü türk kadınları arasında kendi annesi de vardır.ve yeğen unutma ki aşağıladığın o kıymetli biricik annen,yücelttiğin göklere çıkarttığın bir fahişeye değişilmiştir illa ki.
yazarlıktan çıkarılmış olan yazar''ımsı''dır.uludağ sözlüğün atlattığı bir faciadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar