bugün

bostancı minibüs yolu üzerine açılmış semtin en büyük ihtiyacını gidermiş yer. tecrübelerime dayanarak söylüyorum kahve dünyasına rakip olabilecek kalitede. gitmek isteyenler için gösteri merkeziyle shell istasyonu arasında.
giden gider gitmeyen gitmez kimin sikinde olur ? kimsenin. herkes dalgasına baksın kardeşim. desende genede ilgi görmesi muhtemek mekan.
© copyright 2005 - 2026