bugün
- true'nun çaylak olması17
- kemalist dünya22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek2
- antalyada üşümek3
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- aşk3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- velvet28
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- üniversitelerin gereksiz olması13
- evagreen2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- arapça okuyabilen yazarlar3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
kardeşimdir. bulaşan karşısında beni bulur. evet.
Çoğu konuda hemfikir olduğum yazar.
Bana gerçi biraz haksızlık etti ama olsun.
Bana gerçi biraz haksızlık etti ama olsun.
Doqukan denen rahatsızın hesabı. Evet.
(bkz: toki arena eşekleri).
Bazı düşünceleri cok güzel ama Ülkücülere cok tepki veriyor her ülkücü aynı değil onun dışında bence iyi bir yazar.
ülkücü mağduru hanım kızımız, nevet.
Son zamanlardaki paylaşımlarını beğendiğim yazar çizgisini bozmaması dileğimle.
(bkz: kelini siktiğim) başlığına entry girerek bana mesaj yollamaya çalışan tanımadığım, hiç muhabbetimin olmadığı bir ergen.
bunlara gerek var mı?
bundan sonra hal ve hareketlerine daha fazla dikkat etmesi gerekecek.
çünkü boyunu aşan sulara daldı.
bunlara gerek var mı?
bundan sonra hal ve hareketlerine daha fazla dikkat etmesi gerekecek.
çünkü boyunu aşan sulara daldı.
Z kuşağının kalıntılarından bir arkadaş sanırım.
Çocuğum göze batıyorsun. Yapma.
Çocuğum göze batıyorsun. Yapma.
Atatürk'e hakaret eden bir işgal artığı. Koçum, beni iyi dinle. Gün gelecek, topunuzun sonu gelecek. Sanırım bu itin dedelerini iyi hoplatmış atatürk.. Totonun acısını gelip buraya kusma. iliğini kemiğini kuruturuz senin.
Valla bazı yazılarını çok beğeniyorum ama bazı yazıları da tam zıt görüşüm bir ulusalcı gibi davranıyor bazen de tam tersi çözemedim.
Canını fena yaktığım komünist velet yazarımsı. Kendisi aynen şu görseldeki gibidir,
görsel
görsel
boşluğun vücut bulmuş hali.
Okullar açılsa da sözlüğü bir salsa. Evet.
Artık ifşa edilmesi gereken yazar...
görsel
görsel
Sallayın gitsin. Boş beleş yazar.
Aynı zamanda ırkçıdır.
https://www.uludagsozluk.com/e/44364252/
https://www.uludagsozluk.com/e/44364252/
biz kim olduğunu biliyoruz şuan için beklemedeyiz yanlış yaparsa ifşa etmesini de iyi biliriz dediğim yazar..
Adamın dibidir. Objektif yorumlarını ilgi ile takip ediyoruz.
Fakat dağa agresif olmalı galatasaray düşmanlığı yapanlara saldırmalı mümkünse mesutol kampanyasına 1 mesaj atmalı..
Fakat dağa agresif olmalı galatasaray düşmanlığı yapanlara saldırmalı mümkünse mesutol kampanyasına 1 mesaj atmalı..
(#44363842) şu entarisiyle ne olduğunu çoktaan belli etmiş yazarımsı. Her solcu gibi hdp sempatizanı. Hiç şaşırtmıyorsunuz be kızıllar...
ayağının tozuyla fenerbahçe düşmanlığı yapan kim bilir kimin feyki ya da yeni hesabı olan yaşam formu.
kendisine mesut özil gifi bırakıyorum. zira hayranıymış kendisi.
görsel
Edit: bazı himmetçiler de "iyi yapıyor, objektif, gsye saldıran fenerlilere daha çok saldırsın" gibisinden şeyler yazmış ama adam gsye de sallıyor. Bjkli kendisi. Ulan şu himmetçiler de gram akıl yok gram.
kendisine mesut özil gifi bırakıyorum. zira hayranıymış kendisi.
görsel
Edit: bazı himmetçiler de "iyi yapıyor, objektif, gsye saldıran fenerlilere daha çok saldırsın" gibisinden şeyler yazmış ama adam gsye de sallıyor. Bjkli kendisi. Ulan şu himmetçiler de gram akıl yok gram.
Hoşgeldi inşallah pasiftir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar