bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- muşlettin amca3
- elimde goruntuleriniz var4
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler2
- uludağ sözlük ün kokusu2
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- pantolon cebinde lahmacun taşımak2
- dut ağacı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- buddy dude2
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- lionel messi4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
hayatimda bir kerecik tattığım tecrübe.
O ne kötü bir tecrübe, o ne kötü bir felakettir.
O ne kötü bir tecrübe, o ne kötü bir felakettir.
3 yıllık üniversite hayatımda hiç kalmadan dönem bitiremediğim sınav haftası şu anda onun içindeyim vesselam.
Keske ben okurken de olsaymis sinavi.
artık uğruna liralarımızı dökeceğimiz sınav türüdür.
(bkz: farsça)
bir dersimin finaline 2,5 saat yolu sadece "kalmaya" gittiğim sınavdır. umarım akibeti aynı olmaz.
kalbin hızlı atmasına neden olan kalındığında değeri anlaşılan şey.
Daha finaller başlamadan 1 tane bütüm vardı, ilk finale girdim bütler 2 oldu.
Korkuyorum...
Korkuyorum...
(img:#941641)
resmini çizemem ama screenshot'ını atabilirim.
resmini çizemem ama screenshot'ını atabilirim.
"bi bütmediniz amk" tepkisi uyandıran sınav çeşididir.
üniversiteyi 4 yılda bitirdim.
benden daha çalışkan arkadaşlarımdan daha az girdim bu sınavlara.
sebebi benim daha zeki olmam falan değil.
ben üşenirdim büt'e gitmeye. bir sonraki sene veririm derdim ki verdim de.
enteresandır vermesek şu an okuyorduk büyük ihtimal ile.
benden daha çalışkan arkadaşlarımdan daha az girdim bu sınavlara.
sebebi benim daha zeki olmam falan değil.
ben üşenirdim büt'e gitmeye. bir sonraki sene veririm derdim ki verdim de.
enteresandır vermesek şu an okuyorduk büyük ihtimal ile.
Pazartesi başladı, cumaya bitiyor. Askerlik gibi elini kolunu bağlıyor amk.
hayattan çıkardığım derslerden bile büte kaldım.
- üniversite öğrencisi-
- üniversite öğrencisi-
atatürk üniversitesinde kalktığı iddaa edilmektedir.
Atatürk üniversitesi nde henüz belli değildir. Bazı hocalar olabilir demekte.
ataturk universitesinde bir aslan miyav dedi minik fare kukredi..
Bütsüz hayat çok bayatmış arkadaşlar.
Evde sıkılıp duruyorum. Sınava, Strese öyle alışmışım ki boş durmak, stressiz hal rahatsız ediyor.
Evde sıkılıp duruyorum. Sınava, Strese öyle alışmışım ki boş durmak, stressiz hal rahatsız ediyor.
67 ortalama ile cc gelen dersim oldu. hayırlısıyla yükseltmek için büte girmek istiyorum.
Babam gitme, ne diye gidiyorsun geçmişsin işte notun ne önemi var kızım dedi, ben de bunu gururuma yediremiyorum gitmem lazım dedim. Şu göz yaşartıcı diyalog a bakar mısınız? *
Babam gitme, ne diye gidiyorsun geçmişsin işte notun ne önemi var kızım dedi, ben de bunu gururuma yediremiyorum gitmem lazım dedim. Şu göz yaşartıcı diyalog a bakar mısınız? *
Büt büt atıyor kalbim maalesef.
Korku dolu geceler ve ömrümü yiyen sınavlar. Nasıl kaldım diye hala kızarım kendime.
bu sene de tadacağım final sonrası deneyim. arkadaş 2 yıldır en zor derslersi geçip en kolay derslerden olmasına rağmen, "yahu bu dersten kalınır mı" denecek bir ders olmasına rağmen, yavşak hoca yüzünden kaldık yine. hadi hayırlısı.
Ortalamamın 60 olduğu ama finalden 50 zorunluluğu olduğu için kaldığım dersten girecek olduğum sınav. 48den bırakan hocaya selam olsun.
Varken ayrı dert, yokken ayrı dert olum, valla sıkıcam artık kafama canıma tak etti ya,
nerden okudum anlamıyorum ki, çocuklarımın anası olmalıydım, hatta deniz anası bile olabirdim ama fizikçi olmamalıydım höff.
nerden okudum anlamıyorum ki, çocuklarımın anası olmalıydım, hatta deniz anası bile olabirdim ama fizikçi olmamalıydım höff.
dumlupınar üniversitesinde olmayandır. işin garibi çoğu bölümde yaz okulu da yoktur. 50 altında alan geçmiş olsundur kalır.
yaz tatilinin kabusu.bazı bölümlerde finallerden 1-2 hafta sonra yaparlar,o hoş olur bak,taze bilgiyle filan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar