bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak2
- her insanın bir cini olması7
- venezuella depremi3
- daha relax3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- rakı sevmemek6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- en son ne yediniz2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aşk5
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- anın görüntüsü20
- dünya da her insanın bir ismi olması3
elazıg yöresinde yapılan.yapımında özellikle öküzgözü üzümlerinin kullanıldıgı..insanı ayık gezmekten nefret ettiren şarap
gençken bol miktarda tükettiğimiz,dolgun lezzetli ve fiyatına göre nispeten kaliteli sayılabilecek bir şaraptır.
(bkz: fiyat performans oranı)
(bkz: fiyat performans oranı)
bu şarap eskiden çok daha ucuzdu...yani sene 98-99 falan olmalı...o zamanlar biz deli gibi içerdik bunu..sonradan mp3 çıktı(ne alaka deme de oku janem), ahmet kaya ismini bilmeyen çocuklar bir şarkıda "buzbağ" ismini duydu ve olan oldu...yüzde bilmem kaçyüz zam...
kalitesine göre pek de ucuz bir şarap değildir...aynı fiyata daha iyileri var hocam...
kalitesine göre pek de ucuz bir şarap değildir...aynı fiyata daha iyileri var hocam...
moda sahile karşı içilesi...
bu fiyata altın madalyalı şarap isteyenlerin vazgeçilmez tercihi.
gerçek bir klasik. fiyat/performans açısından tartışmasız en iyisi.
gerçek bir klasik. fiyat/performans açısından tartışmasız en iyisi.
buruk şarap, güzeldir hoştur 2 saat sonra ayıltır hiç bişi yokmuş gibi devam edersin.
bir zamanlar tekel bayilerinin camlarında "1,5 milyonluk şarap var" ilanıyla varlığını belli eden markadır.
kısaca eskiden köpeköldürendi bu. hala var mı bilmiyorum, şişesinde mantar bile yoktu, plastik tapayı çekerek açardınız. sonraları avrupa'da ödül bile aldığını öğrendik derste.
(bkz: neydin ne oldun buzbağ)
kısaca eskiden köpeköldürendi bu. hala var mı bilmiyorum, şişesinde mantar bile yoktu, plastik tapayı çekerek açardınız. sonraları avrupa'da ödül bile aldığını öğrendik derste.
(bkz: neydin ne oldun buzbağ)
son 5 senedir gayet içimi iyi şarap . etle beraber iyi gider. bence bir yakuttan veya dolucadan daha iyi.
bir diğer iyisi horozkarası.
bir diğer iyisi horozkarası.
arkadaşımın üzümlerini dedem satıyor diye zorla aldırdığı şarap.
öküzgözü ve boğazkere üzümlerinden üretilmiş, fiyatı makul, leziz kayra şaraplarından birisi.
2010 aralığı itibariyle istanbulda 20 liradan satılan, peşinden gelen indirimle 13 liraya kadar düşen, şimdilerde yine zam gelen ve bu dolambaçlı haliyle insana kafayı yedirten ve de sonunda böyle aşkın ızdırabını dedirtip 5 tl den alıcı bulan kanka markalı sirkemsiye tahammül ettiren şaraptır. ayrıca fatih kısaparmak ın zor geliyor parçasında buzbağ içtim başım dönüyor diyerek popülaritesinin artmasına yol yaptığı şaraptır.
budur.
(bkz: #13319013)
(bkz: #13319013)
çok ama çok kötü bir şaraptır. Mey içkinin üretimidir ve kalitesi Leona şaraplarıyla hemen hemen yakındır. Sevgilinize güzel bir şarap almak istiyorsanız illa da buzbağ diyorsanız * bari buzbağ rezerv alın, 37tl gibi bir fiyatı vardı en son, o bari kurtarır.
mey tarafından üretileli beri çöküşe geçmiş marka...
(bkz: dost acı söyler)
türkiye'nin merdivenaltı olmayan 5-6 şarabından biriydi bir zamanlar şimdi fabrikasyon meyve sularına benzettiler.
(bkz: dost acı söyler)
türkiye'nin merdivenaltı olmayan 5-6 şarabından biriydi bir zamanlar şimdi fabrikasyon meyve sularına benzettiler.
en yakın arkadaşımın elazığlı olmasından dolayı, elazığ'dan 10 şişe sipariş verdiğim elazığ'ın dünyaca ünlü şarabı.
bir şarapçı olarak gökçeada şarabından sonraki 2. tercihimdir. marketlerde ucuza satılan tadının orijinal buzbağ ile alakası olmayanlarından uzak durmakta fayda var.
bir milliyetçi olarak tekel sigaraları tüketmesem de, porto ve bordeaux şaraplarının yerine tercih ettiğim için, içimi az da olsa rahatlatan şaraptır.
bir şarapçı olarak gökçeada şarabından sonraki 2. tercihimdir. marketlerde ucuza satılan tadının orijinal buzbağ ile alakası olmayanlarından uzak durmakta fayda var.
bir milliyetçi olarak tekel sigaraları tüketmesem de, porto ve bordeaux şaraplarının yerine tercih ettiğim için, içimi az da olsa rahatlatan şaraptır.
güzel Marmara satrançtaki piyonsa buzbağ şahtır.
(bkz: fosso necdat)
alışkan yaptı. son zamanlarda hemen hemen her hafta tüketmeye çalıştığım şarap. fiyat kalite açısından da gayet makul. 30 tl civarı. 2013-2014 buzbağ klasik bulabilirsiniz şanslısınız.
"70 yıllık buzbağ geleneği" sloganını kullanan elazığ menşeili şarap markası. kırmızı sek şarabı koyu bordo renginde, kiraz erik ve vişne koku aroması veriyor. damakta dengeli ve kadifemsi bir üzüm tadı bırakıyor. kırmızı et ve eskitilmiş sert peynir ile çok güzel uyum sağlar. 4-5 yıla kadar olgunlaştırabilirsiniz. fiyat performans bakımından gayet makuldür.
zor geliyor - Fatih Kısaparmak
bebeler bilmez sudan ucuzdu eskiden.
bir de hoşbağ vardı.
ikisi de güzel içimli ve ucuz şaraplardı.
şimdi ne eski tadı ne de fiyatı var.
mide ekşiten, üzüm tadı alınmayan, kuru bir şey.
bir de hoşbağ vardı.
ikisi de güzel içimli ve ucuz şaraplardı.
şimdi ne eski tadı ne de fiyatı var.
mide ekşiten, üzüm tadı alınmayan, kuru bir şey.
elazığ'da üretilen şarap markası.
Fosso necdat şarkısında geçen şarap. Elazığ yöresindendir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar