bugün

kendi içinde tutarsız şeydir. zira, su buz gibi olmaz, direk buz olur.
içine buz parçaları atılmış veya birebir buzluktan çıkarılmış ve soğuğu dişlerini titretecek derecede olan sudur.
(bkz: teşbihte hata olmaz)
bize terliyken uzak durmalıyız diye ögütlenen su. ama en güzel içimini terliyken tadarız, o ayrı..
şol sıcak temmuz gecesinde soğukluğu ile bedeni ferahlatan içecek.
iftarların olmazsa olmazı, kendisine kavuşmama ne kaldı ki 3 saat bi şey.
içinde buzlar yüzen, buzdolabından dışarı çıkarılınca, şişenin yüzünde buğu oluşan, diş çatlatan, damak donduran sudur.

yanıyom amk. deyip, tepeye dikilir.
Oruç tutan yazarlara zor anlar yaşatmaktadır. Moderatörlerin dikkatine.
denizden gelen buz gibi ya... adwdasfsada

bu başka bir şeydi sanırım.

iyi gider yalnız dikkatli içiniz.
özellikle akşamdan kalmayken lıkır lıkır gider.
(bkz: salak yemin ederim gerizekalı bu çocuk)
iftarı iple çekme sebebi.
öğleye doğru artan sıcaklıkla birlikte daha çok arzulanacak olan gıda.
© copyright 2005 - 2026