bugün

başbakan tayyip erdoğan ın tüsiad genel kurulunda konuşurken başkan ümit boyner için söylediği söz.

(bkz: boyner kardeşim)
(bkz: seçim yaklaşıyor)
© copyright 2005 - 2026