bugün

blackberry

kullananların kendilerini nizamülmülk zannettiği oyuncak. "benim blekbörim var, patron bana değer veriyor, çok önemli bir şahsiyetim, tuvalette bile maillerine cevab verebiliyorum, ne güzel ;)" diye düşünüyor bu patronun ve meta'nın kölesi zavallıcıklar.

(bkz: tamam sakinim)
© copyright 2005 - 2026