bugün

söyleyişi daha havalıdır bilader'in ama sürekli bu kelimeyi kullanan bir arkadaşım var ve ona çok gıcığım o yüzden birader diyorum.
(bkz: BiRAVER) GiDiM UYUYiM BEN.
Bilader daha sempatik sanki diyeceğim karşılaşma.
normal yazılışı ve söylenişi birader olup izmir ve çevresinde bilader olarak kullanılır. evet.
r harfinin vermiş olduğu samimiyeti l harfinden alamayabilirsiniz. r harfi daha samimi daha maço l harfi ise daha resmi daha efendi insanlar tarafından kullanılır. r harfi siker atar aga.
oy birligiyle birader olarak tdk'ya gecirilmesini istedigim kelime.bilader deyince alnimda godoş yaziyor gibi hissediyorum:(
birader in brother den türkçeye aynı anlamla geçmesi beni biraderin tarafına itti.
sevgi gösterirken birader;

''biraderiimm benim!''

atar yaparken bilader;

''hayırdır bilaader sıkıntı mı var?''
© copyright 2005 - 2026