bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- düşün ki o bunu okuyor16
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- kıskanmak7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- pkk nasıl biter5
evet burda neler yaşadığımı(zı), neler düşündüğümü(zü), ne yapılması gerektiğini, neler yapıldığını paylaşacağım;
eşcinsellik tarihin derinlerinden beri var olan bir olguydu, ne 100 sene önce, ne 500 sene önce ortaya çıktı. her insan aslında hermafrodit yaratılmıştı; kimimizde (kadınlar) östrojen, kimimizde (erkekler) testosteron fazlaydı. çoğumuz heteroseksüel olduk. kimimiz de eşcinsel olduk. hemcinsimizden hoşlandık.
bir eşcinsel olarak türkiye'de doğmak, burada büyümek, burada yaşamak ise bambaşka birşeydi. (dikkat ediniz eşcinselliği seçmek değil, eşcinsel olarak doğmak, hep öyle hissetmek) daha küçük bir çocukken aslı'dan değil de emre'den hoşlanmaktı. arkadaşların silahla oynarken, barbie bebekleri giydirmekti eşcinsellik. kavram karmaşası yaşamaktı daha o küçücük yaşında.
okula başlayıp arkadaşlar edinince daha belirgin ve zordu artık böyle olmak. daha 10 yaşında seni oynatmayız diyen oğlanlarla karşılaşmaktı eşcinsellik. kızlarla takılmaktı aynı zamanda.
ortaokula gelindiğinde; küçücük çocuk beyinlerde senin farklı olman saçmaydı, sen aşağılanması gereken biriydin daha o yaşta. annene, babana, kardeşine, arkadaşına söyleyemezdin ne hissettiğini. zaten o yaşta sen de bilmiyordun neden farklı olduğunu. lise çağına gelip ergenliğe girersin artık. etrafındaki çizgiler keskinleşmiştir. artık kimse lafını saklamıyordur. sen topsundur. sen ibnesindir. sen dalga geçilen, hor görülensindir.
en olmayacak kişilere aşık olur, bunu kimseyle paylaşamaz gizli gizli yatağına gözyaşlarını akıtansındır.
sen bunlarla karşılaştıkça daha çok bilenen, daha çok öfkelenen, başka yönlerde enerjisini harcayansındır. fikirlerini anlatmak, duygularını söylemek zorlaştıkça, her seferinde hevesin kırıldıkça ve yine her seferinde küllerinden yeniden doğansındır.
birgün kendini kabul ettireceğinin, kimseden farklı olmadığının bilincindesindir. böyle olacağı umudundasındır.eşcinselsin; ondan aşağılık değilsin, ondan salak değilsin, ondan tembel değilsin, ondan farklı değilsin. toplumun ''normali olmaman'' hiç önemli değildir.
kendinle gurur duymalısın. sen seni aşağılayandan, senden nefret edenden daha güçlü daha cesursun. bu ortama bu insanlara eşcinsel olduğunu göstermek onların göstereceği cesurluğun kat kat üstündedir.
son olarak şunu yazmayı istiyorum;
ne olursanız olun kimseye sırf başka olduğu için kötü davranmayın. çünkü; birini sevip söyleyememeyi, birşeye inanıp öyle yaşayamamayı düşünmelisin. bu bir hastalık değil, bir tercih de değil. bu sadece sen olmak.
edit: blogumdan alıntıdır.
eşcinsellik tarihin derinlerinden beri var olan bir olguydu, ne 100 sene önce, ne 500 sene önce ortaya çıktı. her insan aslında hermafrodit yaratılmıştı; kimimizde (kadınlar) östrojen, kimimizde (erkekler) testosteron fazlaydı. çoğumuz heteroseksüel olduk. kimimiz de eşcinsel olduk. hemcinsimizden hoşlandık.
bir eşcinsel olarak türkiye'de doğmak, burada büyümek, burada yaşamak ise bambaşka birşeydi. (dikkat ediniz eşcinselliği seçmek değil, eşcinsel olarak doğmak, hep öyle hissetmek) daha küçük bir çocukken aslı'dan değil de emre'den hoşlanmaktı. arkadaşların silahla oynarken, barbie bebekleri giydirmekti eşcinsellik. kavram karmaşası yaşamaktı daha o küçücük yaşında.
okula başlayıp arkadaşlar edinince daha belirgin ve zordu artık böyle olmak. daha 10 yaşında seni oynatmayız diyen oğlanlarla karşılaşmaktı eşcinsellik. kızlarla takılmaktı aynı zamanda.
ortaokula gelindiğinde; küçücük çocuk beyinlerde senin farklı olman saçmaydı, sen aşağılanması gereken biriydin daha o yaşta. annene, babana, kardeşine, arkadaşına söyleyemezdin ne hissettiğini. zaten o yaşta sen de bilmiyordun neden farklı olduğunu. lise çağına gelip ergenliğe girersin artık. etrafındaki çizgiler keskinleşmiştir. artık kimse lafını saklamıyordur. sen topsundur. sen ibnesindir. sen dalga geçilen, hor görülensindir.
en olmayacak kişilere aşık olur, bunu kimseyle paylaşamaz gizli gizli yatağına gözyaşlarını akıtansındır.
sen bunlarla karşılaştıkça daha çok bilenen, daha çok öfkelenen, başka yönlerde enerjisini harcayansındır. fikirlerini anlatmak, duygularını söylemek zorlaştıkça, her seferinde hevesin kırıldıkça ve yine her seferinde küllerinden yeniden doğansındır.
birgün kendini kabul ettireceğinin, kimseden farklı olmadığının bilincindesindir. böyle olacağı umudundasındır.eşcinselsin; ondan aşağılık değilsin, ondan salak değilsin, ondan tembel değilsin, ondan farklı değilsin. toplumun ''normali olmaman'' hiç önemli değildir.
kendinle gurur duymalısın. sen seni aşağılayandan, senden nefret edenden daha güçlü daha cesursun. bu ortama bu insanlara eşcinsel olduğunu göstermek onların göstereceği cesurluğun kat kat üstündedir.
son olarak şunu yazmayı istiyorum;
ne olursanız olun kimseye sırf başka olduğu için kötü davranmayın. çünkü; birini sevip söyleyememeyi, birşeye inanıp öyle yaşayamamayı düşünmelisin. bu bir hastalık değil, bir tercih de değil. bu sadece sen olmak.
edit: blogumdan alıntıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar