bugün
- kemalist dünya7
- kadir mısıroğlu'nun soyu10
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- cemevinde hain kemal sloganları2
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- nilsu berfin aktaş2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- düşün ki o bunu okuyor16
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
evet burda neler yaşadığımı(zı), neler düşündüğümü(zü), ne yapılması gerektiğini, neler yapıldığını paylaşacağım;
eşcinsellik tarihin derinlerinden beri var olan bir olguydu, ne 100 sene önce, ne 500 sene önce ortaya çıktı. her insan aslında hermafrodit yaratılmıştı; kimimizde (kadınlar) östrojen, kimimizde (erkekler) testosteron fazlaydı. çoğumuz heteroseksüel olduk. kimimiz de eşcinsel olduk. hemcinsimizden hoşlandık.
bir eşcinsel olarak türkiye'de doğmak, burada büyümek, burada yaşamak ise bambaşka birşeydi. (dikkat ediniz eşcinselliği seçmek değil, eşcinsel olarak doğmak, hep öyle hissetmek) daha küçük bir çocukken aslı'dan değil de emre'den hoşlanmaktı. arkadaşların silahla oynarken, barbie bebekleri giydirmekti eşcinsellik. kavram karmaşası yaşamaktı daha o küçücük yaşında.
okula başlayıp arkadaşlar edinince daha belirgin ve zordu artık böyle olmak. daha 10 yaşında seni oynatmayız diyen oğlanlarla karşılaşmaktı eşcinsellik. kızlarla takılmaktı aynı zamanda.
ortaokula gelindiğinde; küçücük çocuk beyinlerde senin farklı olman saçmaydı, sen aşağılanması gereken biriydin daha o yaşta. annene, babana, kardeşine, arkadaşına söyleyemezdin ne hissettiğini. zaten o yaşta sen de bilmiyordun neden farklı olduğunu. lise çağına gelip ergenliğe girersin artık. etrafındaki çizgiler keskinleşmiştir. artık kimse lafını saklamıyordur. sen topsundur. sen ibnesindir. sen dalga geçilen, hor görülensindir.
en olmayacak kişilere aşık olur, bunu kimseyle paylaşamaz gizli gizli yatağına gözyaşlarını akıtansındır.
sen bunlarla karşılaştıkça daha çok bilenen, daha çok öfkelenen, başka yönlerde enerjisini harcayansındır. fikirlerini anlatmak, duygularını söylemek zorlaştıkça, her seferinde hevesin kırıldıkça ve yine her seferinde küllerinden yeniden doğansındır.
birgün kendini kabul ettireceğinin, kimseden farklı olmadığının bilincindesindir. böyle olacağı umudundasındır.eşcinselsin; ondan aşağılık değilsin, ondan salak değilsin, ondan tembel değilsin, ondan farklı değilsin. toplumun ''normali olmaman'' hiç önemli değildir.
kendinle gurur duymalısın. sen seni aşağılayandan, senden nefret edenden daha güçlü daha cesursun. bu ortama bu insanlara eşcinsel olduğunu göstermek onların göstereceği cesurluğun kat kat üstündedir.
son olarak şunu yazmayı istiyorum;
ne olursanız olun kimseye sırf başka olduğu için kötü davranmayın. çünkü; birini sevip söyleyememeyi, birşeye inanıp öyle yaşayamamayı düşünmelisin. bu bir hastalık değil, bir tercih de değil. bu sadece sen olmak.
edit: blogumdan alıntıdır.
eşcinsellik tarihin derinlerinden beri var olan bir olguydu, ne 100 sene önce, ne 500 sene önce ortaya çıktı. her insan aslında hermafrodit yaratılmıştı; kimimizde (kadınlar) östrojen, kimimizde (erkekler) testosteron fazlaydı. çoğumuz heteroseksüel olduk. kimimiz de eşcinsel olduk. hemcinsimizden hoşlandık.
bir eşcinsel olarak türkiye'de doğmak, burada büyümek, burada yaşamak ise bambaşka birşeydi. (dikkat ediniz eşcinselliği seçmek değil, eşcinsel olarak doğmak, hep öyle hissetmek) daha küçük bir çocukken aslı'dan değil de emre'den hoşlanmaktı. arkadaşların silahla oynarken, barbie bebekleri giydirmekti eşcinsellik. kavram karmaşası yaşamaktı daha o küçücük yaşında.
okula başlayıp arkadaşlar edinince daha belirgin ve zordu artık böyle olmak. daha 10 yaşında seni oynatmayız diyen oğlanlarla karşılaşmaktı eşcinsellik. kızlarla takılmaktı aynı zamanda.
ortaokula gelindiğinde; küçücük çocuk beyinlerde senin farklı olman saçmaydı, sen aşağılanması gereken biriydin daha o yaşta. annene, babana, kardeşine, arkadaşına söyleyemezdin ne hissettiğini. zaten o yaşta sen de bilmiyordun neden farklı olduğunu. lise çağına gelip ergenliğe girersin artık. etrafındaki çizgiler keskinleşmiştir. artık kimse lafını saklamıyordur. sen topsundur. sen ibnesindir. sen dalga geçilen, hor görülensindir.
en olmayacak kişilere aşık olur, bunu kimseyle paylaşamaz gizli gizli yatağına gözyaşlarını akıtansındır.
sen bunlarla karşılaştıkça daha çok bilenen, daha çok öfkelenen, başka yönlerde enerjisini harcayansındır. fikirlerini anlatmak, duygularını söylemek zorlaştıkça, her seferinde hevesin kırıldıkça ve yine her seferinde küllerinden yeniden doğansındır.
birgün kendini kabul ettireceğinin, kimseden farklı olmadığının bilincindesindir. böyle olacağı umudundasındır.eşcinselsin; ondan aşağılık değilsin, ondan salak değilsin, ondan tembel değilsin, ondan farklı değilsin. toplumun ''normali olmaman'' hiç önemli değildir.
kendinle gurur duymalısın. sen seni aşağılayandan, senden nefret edenden daha güçlü daha cesursun. bu ortama bu insanlara eşcinsel olduğunu göstermek onların göstereceği cesurluğun kat kat üstündedir.
son olarak şunu yazmayı istiyorum;
ne olursanız olun kimseye sırf başka olduğu için kötü davranmayın. çünkü; birini sevip söyleyememeyi, birşeye inanıp öyle yaşayamamayı düşünmelisin. bu bir hastalık değil, bir tercih de değil. bu sadece sen olmak.
edit: blogumdan alıntıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar