bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- true'nun çaylak olması15
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- israil6
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- anın görüntüsü17
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- hızlı para kazanmanın yolları14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
i love you şarkısı güzel.
tipini beğenmedim.
ben bu tarz bayan tercih etmiyorum günlük hayatta.
ben bu tarz bayan tercih etmiyorum günlük hayatta.
Kadıköy sokaklarında 1 adet filtresiz bomonti ile sarhoş olan tipler için üretilmiş kişi. 20 yaşın üzerindeyseniz ve bu kız sizin için çok iyi şarkıcıysa, hatta ve hatta cool falan görünüyorsa sizin için hayatınızı bi' tekrardan gözden geçirmenizi tavsiye ederim çünkü hiç iyi bir yolda değilsiniz.
Farkında değilsiniz ama iki gün sonra sokaklarda bu kıza benzeyen tipler görmemiz çok olası. Sürekli suratı düşük, aynı ses tonuyla konuşmaya çalışan, aptal aptal hareketler yapıp bunun cool olduğunu düşünen, saçlarını bu kızınki gibi erken yaşta çok radikal renklere boyayan falan. Bunun bir de Türkiye versiyonları da çıkar bir kaç haftaya, bu konularda bizim prodüktörler baya ağır reaksiyon alıyorlar garip bir şekilde, trendi yakalayamazlar diye umuyorum.
Benim için kaliteli, iyi, dinlenebilir, vasat, kötü, troll falan gibi kategoriler mevcut ve genel olarak bu kategorilere atarım dinlediğim şeyleri. Kısaca açıklamak gerekirse, kaliteli benim için deneysel ama oldukça iyi parçalar için, iyi zaten bildiğim ama başarılı yapılmış şarkılar için, dinlenebilir çok iyi olmasa da çaldığında tadımın kaçmayacağı şeyler olarak ele alıyorum. Vasat ise genelde jenerik işlere verdiğim bir puanlama, iyi ama çok jenerik bir iş ise bu puanı alıyor, kötü tam olarak becerilememiş işlere verdiğim puan. Troll ise tam olarak Rotaride falan kıvamındaki işler, o kadar kötüler ama deneyseller ki, dinlerken sizi rahatsız etmesinden eğleniyorsunuz falan. Misal Aleyna Tilki benim için vasat kategorisinde, jenerik işler yapıyor ve ülke piyasasını düşününce belli bir seviyede yaptığı işler. Billie Eilish ise senelerdir unuttuğum bir diğer kategorim olan "katlanılamaz" kategorisini tekrardan hatırlattı. Bir yerde çalsa sanıyorum ki koşarak kapatılması için eylemde bulunurum, o derece.
Ezhel'in son albümü de benim için aşırı sinir bozucu aslında ama bu bambaşka bir seviye ya.
Gençseniz, abicim gerçekten piyasada ne işler var, gidip bir onlara bakın önce, sonra onlar sizi kesmiyorsa gelin bakın buna ama 10 sene sonra inanılmaz utanacaksınız bu kızı dinlediğiniz için ben size şimdiden diyeyim. Guilty pleasure umdu falan diyerek falan atlatamazsınız bak o derece.
Bahsettiğim öbür kategorideyseniz ve severek dinliyorsanız hala, size yapabilecek hiç birşey yok. Azıcık müzik zevki olan bir arkadaşınıza falan bahsetmeyin bari de kepaze etmesin sizi.
Farkında değilsiniz ama iki gün sonra sokaklarda bu kıza benzeyen tipler görmemiz çok olası. Sürekli suratı düşük, aynı ses tonuyla konuşmaya çalışan, aptal aptal hareketler yapıp bunun cool olduğunu düşünen, saçlarını bu kızınki gibi erken yaşta çok radikal renklere boyayan falan. Bunun bir de Türkiye versiyonları da çıkar bir kaç haftaya, bu konularda bizim prodüktörler baya ağır reaksiyon alıyorlar garip bir şekilde, trendi yakalayamazlar diye umuyorum.
Benim için kaliteli, iyi, dinlenebilir, vasat, kötü, troll falan gibi kategoriler mevcut ve genel olarak bu kategorilere atarım dinlediğim şeyleri. Kısaca açıklamak gerekirse, kaliteli benim için deneysel ama oldukça iyi parçalar için, iyi zaten bildiğim ama başarılı yapılmış şarkılar için, dinlenebilir çok iyi olmasa da çaldığında tadımın kaçmayacağı şeyler olarak ele alıyorum. Vasat ise genelde jenerik işlere verdiğim bir puanlama, iyi ama çok jenerik bir iş ise bu puanı alıyor, kötü tam olarak becerilememiş işlere verdiğim puan. Troll ise tam olarak Rotaride falan kıvamındaki işler, o kadar kötüler ama deneyseller ki, dinlerken sizi rahatsız etmesinden eğleniyorsunuz falan. Misal Aleyna Tilki benim için vasat kategorisinde, jenerik işler yapıyor ve ülke piyasasını düşününce belli bir seviyede yaptığı işler. Billie Eilish ise senelerdir unuttuğum bir diğer kategorim olan "katlanılamaz" kategorisini tekrardan hatırlattı. Bir yerde çalsa sanıyorum ki koşarak kapatılması için eylemde bulunurum, o derece.
Ezhel'in son albümü de benim için aşırı sinir bozucu aslında ama bu bambaşka bir seviye ya.
Gençseniz, abicim gerçekten piyasada ne işler var, gidip bir onlara bakın önce, sonra onlar sizi kesmiyorsa gelin bakın buna ama 10 sene sonra inanılmaz utanacaksınız bu kızı dinlediğiniz için ben size şimdiden diyeyim. Guilty pleasure umdu falan diyerek falan atlatamazsınız bak o derece.
Bahsettiğim öbür kategorideyseniz ve severek dinliyorsanız hala, size yapabilecek hiç birşey yok. Azıcık müzik zevki olan bir arkadaşınıza falan bahsetmeyin bari de kepaze etmesin sizi.
Şarkıları aşırı rahatsız edici şarkıcı.
iyi ses, güzel surat, berbat tarz. Bu kadar kötü giyinen başka bir ünlü yoktur.
billie eilish: a
fan girls: so depressed.
youtube da gördüğüm tesbit gibi tesbitlerden.
fan girls: so depressed.
youtube da gördüğüm tesbit gibi tesbitlerden.
garip bir erotik aurası olan sanatçı. deli gibi çekiyor beni.
Soyadı ayliş diye okunan, çiçeği burnunda şarkıcıdır.
edit:hiç dinlemedim ondan örnek veremeyeceğim biraderim.
edit:hiç dinlemedim ondan örnek veremeyeceğim biraderim.
yeni sürüm avril lavigne. hareketleri tavrı falan gayet doğal duruyor.
lisedeyken avril'e aşıktım. şimdi ise billie eilish'e aşık olamayacak kadar yaşlıyım. duh.
lisedeyken avril'e aşıktım. şimdi ise billie eilish'e aşık olamayacak kadar yaşlıyım. duh.
bad guy klibinin son o şeytani sahnesi garip bir şekilde hoşuma gidiyor.
arada bir sadece o kısmı açıp izliyorum, sebebini hala düşünüyorum bulunca editlerim.
arada bir sadece o kısmı açıp izliyorum, sebebini hala düşünüyorum bulunca editlerim.
2001'li olması şok eder. hayatımda başka 2001'li ünlü tanımıyorum galiba.
daha 17 yaşında olan hanım kızımız. ciddi ciddi 2001'li ve 18 bile olmadı.
fazlasıyla deli bir şarkıcı. türkiye'ye de bundan bir tane lazım.
https://www.youtube.com/watch?v=-PZsSWwc9xA
fazlasıyla deli bir şarkıcı. türkiye'ye de bundan bir tane lazım.
https://www.youtube.com/watch?v=-PZsSWwc9xA
Tarzı güzel ama yakın zamanda uyuşturucu müptelası olup kariyerini ziyan edecek gibi bir hali var.
Tarzı bana amy winehouse’u andırıyor. Sonunun da öyle olma ihtimali var tabi.
Kız güzel ama kendi kendini çirkinleştiriyor. Sanatçılığını bozuk psikolojisiyle eşleştirmiş.
Sesi, görüntüsü, dünyası, kendi dünyasını ifade şekli ile kalbimde en kelebekli en çiçekli yerlerden birine sahiptir.
tamamen çakma tamamen özenti. biraz pink ten koy, az biraz jessie j, şu miley cyrus un 5 yıl önceki fingirdek halinden de az serp biraz avril lavigne ve az lady gaga ama mayası madonna.
bu isyankar, asi ve özgüvenli dişi olayını en iyi yapan pink ti sonrası saçmalık.
bu isyankar, asi ve özgüvenli dişi olayını en iyi yapan pink ti sonrası saçmalık.
popüler kültürün öncülerinden birisidir. (bkz: avril lavigne) gibi 10 yıl sonra unutulup gidecektir.
gelmiş geçmiş en iyi şarkıcılardan biri açık ve net.
Beyonce, shakira, rihanna gibi büyük sese sahip kadın şarkıcılar kadar iyi olduğunu düşünmesemde yeni jenerasyonun ses olarak en iyi temsilcisi olabilir. Kendine özgün tarzı, ses kullanışı olsun gelecekte çok işler başaracak birine benziyor.
-Gelmiş geçmiş en iyisi demek için biraz erken bence. Bu işlerin dans, şov, canlı performans kısmıda biraz önemli.
-Gelmiş geçmiş en iyisi demek için biraz erken bence. Bu işlerin dans, şov, canlı performans kısmıda biraz önemli.
Aleyna tilki kadar ünlü olmayan zaat.
Yalarun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar