bugün

bilecik belediyesinin başlattığı saçma sapan uygulama.
sanki büyükşehir amk. nüfusu arttırmaktan başka bir amaçları yok.
büyük ihtimalle üniversite öğrencileri için basılmış karttır.

zira üniversite şehir merkezine uzak. yürüyerek gidemezsiniz.
hem başkent hem de büyük şehir belediyesi olan ankara'ya örnek olsun uygulaması. yıl olmuş 2012 hala ego denen zıkkımlar var. kesin firmanın sahibi i.melih'in tanıdığıdır. yazık günah ziyanlıktan başka bir şey değil. i.melih yeter artık her yere o çirkin kedi heykelini dikeceğine böyle yararlı işler yap.

o değil de başlığa tıklamadan nedense oha bilkent ne kartı çıkarmış diye düşündüydüm. alakası bile yokmuş bizimle. bilmed, biltem gibi bir şey sandıydım onu da.
© copyright 2005 - 2026