bugün

facebook'ta beşiktaş'ta durum güncellediğinizde çıkan yer bildirimi.

istanbul, Beshik Tash yakınlarında

allah akıl fikir versin.
arnavutköy'den yazılan bir mesaja ise "arnaut kioi'den gönderildi" olarak yazmaktadır.

nedendir bilinmez.
Kadi koi diye bi gerçek de var.
(bkz: hadjihusrew)
© copyright 2005 - 2026