(bkz: güzel ve çirkin)
oskara aday gösterilmiş tek animasyon filmdir.
ilk fragmanı çıkmış. sinemada olmasa da kesin izlerim.

http://www.youtube.com/watch?v=OvW_L8sTu5E
sadece bir hafta içinde 500 milyon dolardan fazla hasılat yapan film. aylar önce demiştim gişeleri alt üst edecek diye. bir kere disney filmi ve başrolde de emma watson var. filme gelenler genelde ya sevgililer ya da kız arkadaş grupları. ama sadece erkek erkeğe gelenler de vardı ki her iddiasına varım emma watson için gelmişlerdir. film bence çok başarılıydı. 3d olarak izledik. gerçi hala 3d'nin gereksiz olduğunu düşünüyorum. ha bazı sahneler baya hoş olmuş. klasik animasyon filme de baya bağlı kalmışlar. müzikal sevmeyen arkadaşlarım bile beğendiler filmi. gaston rolündeki luke evans cidden çok başarılıydı.
senfonik ve gothic etkileşimli bayan vokalli gruplarda yapılan bir çeşit düet. opera vokalli bayan ve brutal vokalli erkeğin şarkı söylemesiyle oluşan bir hede. sanırsam ilk yapan liv kristine, theatre of tragedy de yapmıştı.
Hikayesi ve görselliği oldukça güzel olan, müzikleri de dahil orjinaline sadık kalınmış bir yeniden çekim. Yalnız şarkılar fazla tutulmuş, filmin o kasvetli ortamına kendinizi kaptırdıktan sonra araya giren şarkılar büyüyü bozuyor.
Disney'in "the original Broadway music spectacular" adı altında 8-26 ekim 2014 tarihleri arasında zorlu center psmde çıkacak gösteri gibi şeysi. Içeriğini pek bilmiyorum.

--spoiler--
Disney'in büyüleyici aşk hikayesi gerçek oluyor...
--spoiler--

Billboard'dan foto çekmiştim.
görsel
calm before the storm albumunden bir venom parcasi.

he watches witches weaving wonders
inside their crystal balls of thunder
seeing the future past and present
of messages the universe sends

they summon through the sphere
a child so fair so virgin pure
they summon me my slave
bring her to their lure

the beauty and the beast
the beauty and the beast

she calls christ in churches crimson
but i can see the blood on your sins
i've got to take her - leave her - take her
tell me the price if i deliver

they guide me through the lake
by one a slave of flesh
they summon his return
in vain wasting their breath

the beauty and the beast
the beauty and the beast

they cast countless conjurations
he didn't sign the pact the fact is
their screams of failure fade to whispers
trying to heal their mental
blisters

they summon through the sphere
a child so fair so golden pure
they didn't realise
this was the demon's cure

the beauty and the beast
the beauty and the beast
rock fm de bir program ismi
Mgs 4 teki nano camoflugelı çeşitli robotumsu ekipmanlar takmış hatunlar ekibidir. Güzel olmalarına karşın çok sadist bir geçmişe sahiplerdir.Hem isim hem özellik olarak mgs 1 deki fox hound ekibine(Decoy Octopus,Vulcan Raven,Sniper Wolf,Psycho Mantis) gönderme gibidirler.
(bkz: Laughing Octopus)
(bkz: Raging Raven)
(bkz: Crying Wolf)
(bkz: Screaming Mantis)

--spoiler--
Aslında bu hatunları Screaming mantis yönetmektedir onuda yöneten ise Psycho mantistir hatırlarsınız bu ağabeyi mgsden.
--spoiler--
yakışıklı bir adam ile güzel bir kadının rol aldığı dizi. adama aşık oldum :(
1991 yapımı disney çizgi filmidir. fakat çirkin prens haline dönüşünce bütün romantizmi bozulmuştur.

ayrıca celine dion'un filmde de kullanılan filmle aynı isimli şarkısının adıdır;

"Tale as old as time
True as it can be
Barely even friends
Than somebody bends
Unexpectedly

Just a little change
Small, to say the least
Both a little scared
Neither one prepared
Beauty and the Beast

Ever just the same
Ever a surprise
Ever as before
Ever just as sure
As the sun will arise

Tale as old as time
Tune as old as song
Bittersweet and strange
Finding you can change
Learning you were wrong

Certain as the sun
Rising in the east
Tale as old as time
Song as old as rhyme
Beauty and the beast "
La bella et la bete.

Bir fransiz oykusu, ancak uzun bacakli ingiliz durmaz;
Güzel ve Çirkin, Gabrielle-Suzanne Barbot de Villeneuve tarafından aynı ismin geleneksel masalına dayanan 2014 Fransız-Alman romantik bir fantezi filmi. Christophe Gans ve Sandra Vo-Anh tarafından yazılan ve Gans'ın yönettiği film, Léa Seydoux'yu Belle olarak ve Canavar olarak Vincent Cassel'i yönetiyor...
yeni vincent jay ryan beast'ken bile öylesine yakışıklı ki bu nasıl çirkin olabilir diye düşünüyorsunuz.
adam bildiğin taş.
bu sonbaharda the vampire diaries ile birlikte perşembe günleri cw'da yayınlanacak yeni dizi. tvd'in arkasından yayınlanacaksa tutar bu dizi diyorum. başrolde smallville'in tanıdık yüzü kristin kreuk var.

--spoiler--
detective catherine chandler is a smart, no-nonsense homicide detective. when she was a teenager, catherine witnessed the murder of her mother at the hands of two gunmen. catherine would have been killed too, but someone – or something – saved her. no one has ever believed her, but she knows it wasn't an animal that attacked the assassins…it was human. years have passed, and catherine is a strong, confident, capable police officer, working alongside her equally talented partner, tess. while investigating a murder, catherine discovers a clue that leads her to a handsome doctor named vincent keller, who was reportedly killed by enemy fire while serving in afghanistan in 2002. catherine learns that vincent is actually still alive and that it was he who saved her many years before. for mysterious reasons that have forced him to live outside of traditional society, vincent has been in hiding for the past 10 years to guard his secret – when he is enraged, he becomes a terrifying beast, unable to control his super-strength and heightened senses. catherine agrees to protect his identity in return for any insight he may have into her mother's murder. thus begins a complex relationship between catherine and vincent, who are powerfully drawn to each other yet understand that their connection is extremely dangerous for both of them.
--spoiler--