bugün

ilkokulda deli gibi oynadığım bana satrancı küçük yaşlarda sevdiren harika oyundu interplay yapmıştı.

http://www.myabandonware....-chess/battle-chess_1.png

birde 2011 versiyonu çıkmışki pek mest oldum, warcraft vari animasyonlar filan harika olmuş

(bkz: battle vs chess)
Bir zamanlar oynadığım ABD menşeli oyundu. Ha, bilgisayarı hiç yendim mi, sanmıyorum; ama eğlenceli ve düşündürücüydü.

Satrançta taş diye geçilen karakterlerin canlandırılması fikri gerçekten orijinal.
© copyright 2005 - 2026