bugün

battle chess

ilkokulda deli gibi oynadığım bana satrancı küçük yaşlarda sevdiren harika oyundu interplay yapmıştı.

http://www.myabandonware....-chess/battle-chess_1.png

birde 2011 versiyonu çıkmışki pek mest oldum, warcraft vari animasyonlar filan harika olmuş

(bkz: battle vs chess)
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026