bugün

sözlüğe yeni gelmiş, yazar. ayrıca yurda da yeni geldiği için çömez... sigara içmesine kılım. odada içirmiyorum... ayrıca geçenlerde benim su içmek amacıyla kullandığım şişeyle kafasını yıkaması aramızda ufak bir diplomatik sorun yaratsa da severim keratayı. şimdilerde girne'de... gelse de kopsak...
bütün içimdekileri dışarı vurmuş yazarı.

(bkz: yasasin pkk kahrolsun tsk/#2727214)

ahahahaha

düzenleme; silmişler güzelim entry'i. ahahaa hala gülüyom ya.
(bkz: sepet oğlan)
© copyright 2005 - 2026