bugün

on ikinci nesil.
benim başlığımı açmışlar ruhum duymamış.
fakeye benzemiyor ya yeni gelmiş yazarın nickaltını kirletmeyin.

hoşgelmiş.
1 aydır kimse benim hakkımda bir şeyler yazmamış.
Ben yazdım yahu..
senden sonra kimse yazmamış. :D
@the revenge of hector sen yazdıktan 33 gün sonra ben yazdım.
inşallah nickimden dolayı sıkıntı çıkmaz. nickim için içeri atarlar seni diyorlar. :((
sözlük formatına pek uymadığı gözlenen yazar. lütfen biraz dikkat...
© copyright 2005 - 2026