bugün
- am okşama4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- milletin anasına küfretmek2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor2
- türk kızı egosu6
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- demet evgar2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- güzel huylu kezo4
- yazarların imza parfümleri14
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- uranyum ve roket2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- vajinizm2
- erkekler neden az yaşar10
- tramer kaydı olan kız4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- bir insanı sevmek12
- pkk nasıl biter5
- 2026 dünya kupası23
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- artık sevmeyeceğim2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yargıcı3
- wowturkey3
- toz yumrususun unutma2
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kemal kılıçdaroğlu19
- futbol17
- kıskanmak7
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- bidat2
bahçelievlerin kısaltması olarak kullanılan kelime.
ankara dolmuşlarında yazar.
(bkz: bahçelievler)
(bkz: bahçelievler)
(bkz: devlet bahçeli)
tiksindiğim, modern ankara varoşu.
ankara'da emek ve beşevler arasında kalan bölüme verilen adın,* halk tarafından söylenişi. ilk gelindiğinde buralar çok karışık nasıl öğreneceğim diyor insan, her adımda bir sokak, her birinin ayrı numarası. ama 1 yıl içinde alışıyor insan hepsine. bahçeli'nin öteki ucu, denilecek yerlere çok hızlı gidebilir bildiği ara yollarla.
burada oturmak özellikle yalnız yaşayan bir erkek için büyük avantaj, arzu ettiğiniz her çeşit yemek elinizin altında.
ancak 5 yıl oturduktan sonra, hele bir de sakinliği seviyorsanız, artık bırakmak istiyor insan, bir yandan da korkuyor, daha sessiz bir yerde yapabilir miyim diye. garip bir yer.
burada oturmak özellikle yalnız yaşayan bir erkek için büyük avantaj, arzu ettiğiniz her çeşit yemek elinizin altında.
ancak 5 yıl oturduktan sonra, hele bir de sakinliği seviyorsanız, artık bırakmak istiyor insan, bir yandan da korkuyor, daha sessiz bir yerde yapabilir miyim diye. garip bir yer.
konuşmakta zorlanan ; bisküvi,çikolata,otobüs kelimelerini telafuz etmekte ba;arisiz olan siyasetçinin soyadı.
Ankara'nın bu semtinde hayatımda görmediğim lüks arabaları görmüşlüğüm vardır.
devlettir.
"mhp'ye oy veren birçok insan nasıl pişman edilir?" Sorusunun cevabı niteliğindedir... Hiç unutmuyorum, 18 yaşıma bastığım yıl, ilk oyumu hiç tereddüt etmeden mhp'ye vermiştim. Karşıyaka Merkez Anadolu Lisesi'nde oy kullanmıştım. Ki, izmir'de bizim oradan mhp'ye pek oy çıkmaz. Buna rağmen seve seve oy vermiştim. Fakat şimdi gelinen nokta, o oyu verdiğime pişman etti beni. Keşke chp'ye oy verseydim diyorum şu an.
Mhp bu hale gelmeden önce o kadar güçlü bir partiydi ki, öyle iktidarın ya da güçlü olanın yanında değil; Daima haklı olanların yanındaydı. Mesela Kıbrıs'ta bizim dükkandan çıkmayan ve kira da ödemeyen kişiler vardı. Mahkemeye verip davayı kazandığımız halde çıkmıyorlardı. Sonra mhp'den bir kişi bunu öğrenince bize sordu "davayı kazandınız mı?" Annem de "evet" Dedi. Kazandığımıza dair belgeleri gösterdi. O da baktı ve "tamam kardeşim." Dedi. Kısa bir süre sonra Kıbrıs'tan komşudan bir telefon geldi. "Müjde, Sizin dükkanı boşalttılar." Diye. Rahatlamıştık. Çünkü o zamanlar babam da yeni vefat etmişti ve zor durumdaydık. Mhp sayesinde kurtulmuştuk. Türkiye'den Kıbrıs'taki sorunumuzu çözdüler. Mhp'yi o yüzden seviyorum; Ama o zaman haklıların yanında olan o milliyetçi insanlar da gelinen bu noktayı gördüğü için, şu an Meral Akşener destekçisi oldu. iyi isimler mhp'den ihraç edilince, çoğunluk iyi partili oldu. Ne olursa olsun, en köklü partilerden birinin bu noktaya geldiğini görmek, ülke siyaseti adına da üzüntü verici... Türkiye mutlu olmayı hak ediyor. Umarım güzel şeyler olsun.
Mhp bu hale gelmeden önce o kadar güçlü bir partiydi ki, öyle iktidarın ya da güçlü olanın yanında değil; Daima haklı olanların yanındaydı. Mesela Kıbrıs'ta bizim dükkandan çıkmayan ve kira da ödemeyen kişiler vardı. Mahkemeye verip davayı kazandığımız halde çıkmıyorlardı. Sonra mhp'den bir kişi bunu öğrenince bize sordu "davayı kazandınız mı?" Annem de "evet" Dedi. Kazandığımıza dair belgeleri gösterdi. O da baktı ve "tamam kardeşim." Dedi. Kısa bir süre sonra Kıbrıs'tan komşudan bir telefon geldi. "Müjde, Sizin dükkanı boşalttılar." Diye. Rahatlamıştık. Çünkü o zamanlar babam da yeni vefat etmişti ve zor durumdaydık. Mhp sayesinde kurtulmuştuk. Türkiye'den Kıbrıs'taki sorunumuzu çözdüler. Mhp'yi o yüzden seviyorum; Ama o zaman haklıların yanında olan o milliyetçi insanlar da gelinen bu noktayı gördüğü için, şu an Meral Akşener destekçisi oldu. iyi isimler mhp'den ihraç edilince, çoğunluk iyi partili oldu. Ne olursa olsun, en köklü partilerden birinin bu noktaya geldiğini görmek, ülke siyaseti adına da üzüntü verici... Türkiye mutlu olmayı hak ediyor. Umarım güzel şeyler olsun.
(bkz: boş teneke).
kuzey Kıbrısın girne şehrine bağlı köy.
ankara'nın bahçelievler semtinin kısaltması. istanbul'daki adaşı için kullanılmaz.
17.
Soğuk kanlı bir lider.
Ent.
Soğuk kanlı bir lider.
Ent.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar