bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- king is back5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- pandela3
- yugoslavya kızları4
- breko brek kara kuş2
- mor semsiyeli yabanci5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- deniz baykal7
- hayatını kaybetmek3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- durduk yere ağlamak3
- angie abdalla2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- göte giren şemsiye4
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- dişarıya şortla çıkmak2
- ciguli kral7
- saraca finch house7
- günün şiiri8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
Kimse kandırmasın sevdiğini; her aşk biter.. zaten bitmelidir de zaten, naifliği oradadır aşkın.. günün bittiği, acının dindiği, zamanın geçtiği, yolların, sınırların, ülkelerin değiştiği bir dünyada bitmeyen bir şey mi arıyorsunuz? size kolay gelsin.. lakin bulacağınız o bitmeyen şeyin adı aşk değildir..
çevrenizdeki en nadide şeylere bakın.. doğaya bir göz gezdirin.. orkide mesela, yılda kaç kez açar ki çiçeğini size? peki ya çiğ? saat sabah 10 da uyanmış olsanız görebileceğinizi mi sanıyorsunuz o ıslak hareleri? gördüğünüz güzelliklere dikkat edin.. doğru zamanda doğru yerde olduğunuzun kanıtıdır. çünkü hiç bir güzellik zamansız gelmez insana.. eğer oradaysanız, doğru insansınız demektir.. her şey bittiğinde, kimse suçlamasın sevdiğini, yanlış zaman veya yanlış insan olmakla..
kimse kandırmasın sevdiğini, her aşk biter.. en güzel şişenin dibi, en kirli kadehe düşer.. aşkta, rakı gibidir işte.. içtikçe döner başın.. önce çakırlanır keyfin.. hoş bir tebessüm yerleşir dudaklarına.. yanakların kızarır, tüm hayatından utanıyormuşçasına.. belki bir şarkı mırıldanırsın, belki şuh bir kahkaha.. sonra dertleniverirsin sebepsiz.. bir kaç acı hatıra gelip oturur karşına.. iki kadeh önce gülümseyen dudağın, sarkar çenenden boynuna.. şişe bitmeye yakın, kahkahan da durur kadehin de, göz yaşın da, sevincin de, hüznün de, hatıraların ve hatta belki yıllar önce sevdiğin bir adam ya da kadın.. şişenin biteceğine inanıyorsun da, aşkın biteceğine neden inanmadın?
kimse kandırmasın kendini; aşk hep güzeldir. dalında bülbül gibi, köyünde tezek kokusu gibi, ıslak odun parçası, sıcak ekmek dilimi, üzeri pudralı elmalı sıcak bir pasta gibi.. ve güzel şeyler, biraz da bittiği için güzeldirler.. kıymeti buradan gelir ömrün, hayatın, yaşamın, aşkın.. o yüzden bittiği zaman şaşırıp, aynı dozu yakalamak için saldırganlaşmayın.. aşk ta her insan gibi doğar, büyür, yaşlanır ve biter.. önemli olan bitmesi değil, nasıl bittiğidir derler..
musalla taşına aldığınızda aşkı, nasıl bilirdiniz diye soracaklar size.. içtiğiniz şişenin ertesi sabahına benzer bu.. bazen tüm gün bir daha içmeyeceğim! dersiniz, bazen dün gece ne güzel içtik diyerek gülümsersiniz.. aşktan geriye de iki muhteşem duygu kalır işte.. ya sevgi ya da nefret.. ya yıllar sonra bile severek hatırlarsınız ya da bir ömür boyu içinizde ona söyleyecek bir kaç cümle taşırsınız.. ama sonu ne olursa olsun, aşkı kötülemesin kimse.. öyle olsa özlemezdik, özletenin ruhunu yalnızlığa gömdüğümüzde.. gelmek kimseyi kötü yapmaz bu dünya da, gitmek de öyle..
uzun lafın kısası dostlarım, her aşk biter.. ve güncel gelişmelerin ışığında, bu denli hızlı evrimleşen bir dünyada, insan ömrü her geçen gün uzarken; aşkın ömrü hızla azalmakta.. en son çiğ tanesini ne zaman gördünüz? peki ya tezek kokusunu? köyünüzün yolunu? peki ya annenizin pudralı elmalı pastasını? teknolojik mucizeler, doğal mucizeleri öldürürler.. en nadide duygular, teknolojinin eşiğinde tıngır mıngır sallanıp dururlar.. işte bu yüzden organik bir aşk arayıp duruyor şimdi plazalarda koşuşturup duran insanlar..
kimse kandırmasın sevdiceğini; her aşk biter.. zaten naifliği burdadır aşkın.. önemli olan son kadehtir.. o son sarhoşluk anı.. sevgi, aşkın tortusudur.. elekten geçirip, ömrünüze doldurduğunuzdur.. ve eğer aşk bir tohumsa, sevgi onun yemyeşil ağacıdır.. ve hangi çağda olursa olsun, çiğ tanesini bulabilirsiniz o ağacın yapraklarında.. sabah, sevdiceğinizden biraz daha erken kalkıp; izleyebilirseniz eğer onu uykusunda.. çiğ taneleri gülümseyeceklerdir size.. ve dün gece ne güzel içtik yine! diyeceksiniz kendi kendinize..
sevgili yazarlar aşkla kalın...
çevrenizdeki en nadide şeylere bakın.. doğaya bir göz gezdirin.. orkide mesela, yılda kaç kez açar ki çiçeğini size? peki ya çiğ? saat sabah 10 da uyanmış olsanız görebileceğinizi mi sanıyorsunuz o ıslak hareleri? gördüğünüz güzelliklere dikkat edin.. doğru zamanda doğru yerde olduğunuzun kanıtıdır. çünkü hiç bir güzellik zamansız gelmez insana.. eğer oradaysanız, doğru insansınız demektir.. her şey bittiğinde, kimse suçlamasın sevdiğini, yanlış zaman veya yanlış insan olmakla..
kimse kandırmasın sevdiğini, her aşk biter.. en güzel şişenin dibi, en kirli kadehe düşer.. aşkta, rakı gibidir işte.. içtikçe döner başın.. önce çakırlanır keyfin.. hoş bir tebessüm yerleşir dudaklarına.. yanakların kızarır, tüm hayatından utanıyormuşçasına.. belki bir şarkı mırıldanırsın, belki şuh bir kahkaha.. sonra dertleniverirsin sebepsiz.. bir kaç acı hatıra gelip oturur karşına.. iki kadeh önce gülümseyen dudağın, sarkar çenenden boynuna.. şişe bitmeye yakın, kahkahan da durur kadehin de, göz yaşın da, sevincin de, hüznün de, hatıraların ve hatta belki yıllar önce sevdiğin bir adam ya da kadın.. şişenin biteceğine inanıyorsun da, aşkın biteceğine neden inanmadın?
kimse kandırmasın kendini; aşk hep güzeldir. dalında bülbül gibi, köyünde tezek kokusu gibi, ıslak odun parçası, sıcak ekmek dilimi, üzeri pudralı elmalı sıcak bir pasta gibi.. ve güzel şeyler, biraz da bittiği için güzeldirler.. kıymeti buradan gelir ömrün, hayatın, yaşamın, aşkın.. o yüzden bittiği zaman şaşırıp, aynı dozu yakalamak için saldırganlaşmayın.. aşk ta her insan gibi doğar, büyür, yaşlanır ve biter.. önemli olan bitmesi değil, nasıl bittiğidir derler..
musalla taşına aldığınızda aşkı, nasıl bilirdiniz diye soracaklar size.. içtiğiniz şişenin ertesi sabahına benzer bu.. bazen tüm gün bir daha içmeyeceğim! dersiniz, bazen dün gece ne güzel içtik diyerek gülümsersiniz.. aşktan geriye de iki muhteşem duygu kalır işte.. ya sevgi ya da nefret.. ya yıllar sonra bile severek hatırlarsınız ya da bir ömür boyu içinizde ona söyleyecek bir kaç cümle taşırsınız.. ama sonu ne olursa olsun, aşkı kötülemesin kimse.. öyle olsa özlemezdik, özletenin ruhunu yalnızlığa gömdüğümüzde.. gelmek kimseyi kötü yapmaz bu dünya da, gitmek de öyle..
uzun lafın kısası dostlarım, her aşk biter.. ve güncel gelişmelerin ışığında, bu denli hızlı evrimleşen bir dünyada, insan ömrü her geçen gün uzarken; aşkın ömrü hızla azalmakta.. en son çiğ tanesini ne zaman gördünüz? peki ya tezek kokusunu? köyünüzün yolunu? peki ya annenizin pudralı elmalı pastasını? teknolojik mucizeler, doğal mucizeleri öldürürler.. en nadide duygular, teknolojinin eşiğinde tıngır mıngır sallanıp dururlar.. işte bu yüzden organik bir aşk arayıp duruyor şimdi plazalarda koşuşturup duran insanlar..
kimse kandırmasın sevdiceğini; her aşk biter.. zaten naifliği burdadır aşkın.. önemli olan son kadehtir.. o son sarhoşluk anı.. sevgi, aşkın tortusudur.. elekten geçirip, ömrünüze doldurduğunuzdur.. ve eğer aşk bir tohumsa, sevgi onun yemyeşil ağacıdır.. ve hangi çağda olursa olsun, çiğ tanesini bulabilirsiniz o ağacın yapraklarında.. sabah, sevdiceğinizden biraz daha erken kalkıp; izleyebilirseniz eğer onu uykusunda.. çiğ taneleri gülümseyeceklerdir size.. ve dün gece ne güzel içtik yine! diyeceksiniz kendi kendinize..
sevgili yazarlar aşkla kalın...
kısa ve net biter.
doğada eksilen ya da biten birşeyin yerini illaki başka birşey doldurur.
pekii
aşk biterse yerini ne doldurur
sorusunu akla getirir.
aşk gidince yerini sevgi doldurmuyorsa o hissedilen şey aşkla karıştırılmış başka bir duygu olabilir...mi?
pekii
aşk biterse yerini ne doldurur
sorusunu akla getirir.
aşk gidince yerini sevgi doldurmuyorsa o hissedilen şey aşkla karıştırılmış başka bir duygu olabilir...mi?
aşk en fazla 3 ya da 4 yıl sürer. gerisi sevgidir.
aşk başlar mi ki bitsin?
Dar bahçeden çıkınca oda biter eğer varsa kalıcı sevgidir aslolan.
(bkz: birgün aşklar biter hatıralar kalır) olur gider anam.
bitmez miş....
evet, herşey gibi o da biter. arzu edilen sadece biterken insanı kırıp dökmesin de...
biter. bitmez diyen yalan söylüyordur. işte bu yüzden evlenirken biyolojik aşkın dışındaki sebepler göz önüne alınmaldır.
neye aşık olunduğuna bağlı Beşiktaş'a olanı bitmez en makbulüdür.
aşkı bilmemde,aşk uğruna içilen son yudum rakı kesinlikle biter.
özel insanların aşkları bitmez. bu iki insanın yanyana gelme olasılığı çok yüksek olmadığından, genel olarak cevap evettir.
ömür biter, hayat biter, her şey biter ama aşk bitmez.
(bkz: aşk var mı)
biter.
bitmezse o aşk değil; sevgi, bağlılık flandır.
aşk değill o bakma hiç.
bitmezse o aşk değil; sevgi, bağlılık flandır.
aşk değill o bakma hiç.
Bir soru.
Biter. Bir yerden sonra alışırsın bir kere. Eski heyecanı vermez ilişki, doğal olarak. Ama bunlara rağmen hala beraber iseniz, asıl olan sevgidir. Ki bu şahsımca aşktan daha önemlidir.
Biter. Bir yerden sonra alışırsın bir kere. Eski heyecanı vermez ilişki, doğal olarak. Ama bunlara rağmen hala beraber iseniz, asıl olan sevgidir. Ki bu şahsımca aşktan daha önemlidir.
Aşk değildir o, aşk olsaydı bitemezdi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar