bugün

türbanlıları aşağılayan açık gezen insanlar ile aynı kefeye konabilen kişilerdir. iki tarafın da yaptığı saygısızlık, kısıtlamaya çalışmak ve başarısız olunması durumunda zavallıca hakaret etmektir. yazıktır.
kendi türbanını da istemeyerek takandır.

(bkz: ben çektim o da çeksin)
türbanı boşuna takan beyninin güneş almamasından dolayı beyin amcıklaması geçirmiş türbanlılar.
kuvvetli ihtimalle, kendileri kapalı diye sadece kendilerini namuslu görüp açıkları ise namussuz görüp aşağılayan kızlardır.
derhal kafalarındaki bezleri çıkarıp, beyinlerinin hava almasını sağlamaları gereken insanlardır.
(bkz: mahalle baskısı)
kimsenin kimseyi aşağılamaya hakkı yoktur. türbanlısı açığı, açık olan türbanlıyı aşağılayamaz. bir kere saçma yahu. neyini aşağılıyorsun allah aşkına. herkesin inancı kendinedir. umursamazsın, olur biter. mahallenin ahlak bekçisi delikanlısı misali bakışlar atmak ya da kınamak komiktir.
türbanlı gezenleri aşağılayan açıklardan çok daha nadir rastlanan türdür. kimsenin kimseyi aşağılamaya hakkı olmadığının bilincinde olmaması ayrı bir tartışma mevzusudur ki, zaten türbanla ilgili açılan başlıkların sayısı ve içeriği incelendiğinde kimin kimi aşağıladığı konusundaki somut gerçek aşikar olacaktır.
tersi de doğrudur. cehaletten, sevgisizlikten kaynaklanan bir tavırdır. insanlar, kendilerine ya da 3.kişilere bir zarar vermediği sürece başkalarına saygı ve ve sevecenlikle yaklaşmalıdır. giysi, bir ayrıntıdan başka bir şey değildir. kişilerin karakterleri konusunda bir veri olarak görülmemelidir. aksi yönde bir tavır faşizmdir, provokasyondur.
türbanlıları aşağılayan cıbıldaklar kadar iğrenç kişilikli insanlardır. genelleme yapılmaz ama zıt özellikleri paylaşanlardan hepsi değilse de bir kısmı sürekli karşı tarafı aşağılama eğilimindedir, karşı taraftakiler de aynı şekilde diğerlerini. herkesin kendi tercihi, kimse kimsenin gardrobuna karışamaz. sana ne, bana ne, kime ne?
dışı kapalı içi açık şahsiyet.
sorsak neden başını kapattın cevabına oturur güleriz. bu kadar dinine bağlıysan dışarıdakileri eleştirmenin kul hakkı olduğunu ve bunun ne kadar günah olduğunu bilirdi.
o şahısa söylenicek tek söz: temizle ruhunu !
ayşe arman'ın;

"onlar kapandıkça ben kendimi çıplak hissediyorum, açılsınlar" dediği hissiyatın tersidir belki de.
allah için kapanan bir insan olmadıkları için yazın ortasında sen ne sikime örtünüyosun denmeli.
doğrusunu yapanlardır. açık gezenler günah işlemekle kalmayıp tertemiz beyinleri de zehirlemektedirler. bu dünyada aşağılanmayı hak ediyorlar. öbür dünyada daha fazla aşağılanacaklardır zira.
doğru olmayan bir davranıştır. tersi olan davranışda doğru değildir. zira iman açılıp kapanmakla değil takva ile ilgili bir kavramdır. nur suresi 31. ayet olan kapanma ile ilgili ayet hala tartışmalarla dolu iken kapanma veya açılmanın takva ile ilgisi muallakta kalmıştır.
dinini sandığı kadar iyi bilmeyen türbanlılardır. bir kadını sırf başı açık diye aşağılamaya hakkı yoktur, kimse kafasını örten bir bez parçası yüzünden diğerlerinden daha üstün değildir.

"kibir, en sevdiğim günahtır."
al pacino- şeytanın avukatı
aşağıladıkları insanların bizzat yanıbaşlarında bulunmalarını isterler. çünkü bu basit bir ego problemidir. kendi sözde terbiyelerini başlarındaki örtüden değil, başkalarının örtüsüz başları üzerinden temin etme ihtiyacı duyarlar. oysa bilmezler ki ' allah kalplerinizde olanı bilir' (ahzab/51)
ayıptırlar, yazıktırlar. kakadırlar, pistirler. öcüdürler, ööğğhhdürler.

ya çocuk musunuz? *
sikim hıyar diyene bir avuç tuzla koşmayın dostlar. damacanayla sevişen adamdan bile yola çıkarak islama sövenler türemeye başladı. gözüm üstünüzde. *
onlar kendilerince iyi kızlardır. ama içlerindeki teşhir etme dürtüsünü bir türlü bastıramadıklarından dolayı, bizim gelin bizden kaçar başını örter kıçını açar adlı moda akımıyla dürtük dürtük olan dürtülerini dışa vururlar.
(bkz: body giyen türbanlı)
rengarenk göz yoran garip türban rüzgarina kapılmış moda ikonasıdır.
açıklar tarafından aşağılandıkları için karşı hamlede bulunan türbanlılardır.
kimdir nerede görülmüştür.