bugün

neşet ertaş'ın babasını kaybettikten sonra yazdıgı bozlak.
bestesi babası muharrem ertaş'a aittir.

https://www.youtube.com/watch?v=Pyqze_JHWUw&feature=related
muharrem ertaş'ın bozlaklarında, oğlunun söylemiyle aydost deyince yeri göğü inlettiği o candan kelime. o muhteşem giriş.
artık dinledikçe daha da yürek yakan neşet ertaş türküsü.
(bkz: idost)
muharrem Usta'nın bozlağın başında attığı nidası.
Güzel bir bozlak.

Aydos diyenlerde vardır.

Başında pare pare kar ın var seninde,
Yaylaya çıkacak amanın dağlar diye sözleri vardır.
© copyright 2005 - 2026