bugün
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- kemalist dünya7
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- aile evinde yaşamak3
- nilsu berfin aktaş3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- galatasaray lobisi5
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- devlet bahçeli3
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- aşure3
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlüğün tadının kaçması4
- futbol17
- türk kızı egosu6
- dünya11
Birbirimizi tanımasak da saatlerce mesajlaştığımız yazar.
ay em an engineer de ki an ve engineer kısmı en enciniır olsa daha hoş olabilirmiş. aynı zamanda hoşgelmiş.
ay em en encınıgr olsa daha da sevimli olabilirmiş.
Hepsini anladım ama neden an engineer?
En encıniyır şeklindeki okunuşu yazmaya erinilmiştir.
En encıniyır şeklindeki okunuşu yazmaya erinilmiştir.
sözlükte dolaşan bir mühendis daha...
nicki bana birini hatırlatıyor ama çıkaramadım şu an.
nicki bana birini hatırlatıyor ama çıkaramadım şu an.
aklıma üniversite 1. sınıftaki bilgisayar dersi geldi. sen git elektronik mühendisliğini kazan. bilgisayarın nasıl açılacağına dair hiç bir şey bilme. garip geliyor arkadaş ya. biraz baksa zaten bilgisayar üstünde bir tane düğme var. bas açılsın. bu kadar mı yabani bir hayat yaşadın sen?
hakkımdaki görüşünde yanılan yazar. hoş gördük efenim.
ingilizce dersine ikinci seneden başlamıştır
Ortak hayale sahip oldugumuz yazardir. Belki gercekte de ortak oluruz diye umdugum sevdigim yazar.
"Ay em en encinıır" mı demek istemiş yoksa "I am an engineer" mı belli değil.
nickinden anladığım kadarıyla meslektaşım yazar. güldürdü sabah sabah.*
sözünü tutmayana bizde gevşek derler. net.
Pokemon ve beyblade için bütün net paketimi bitirmemi söyleyen yazar.
Paketinin bitmesine 1 gün kala yapacağım söz.
Paketinin bitmesine 1 gün kala yapacağım söz.
Kolay olduğu için ilk okuldaki bir çok öğrencinin verdiği cevabın okunuşu.
Doğrusunun "ay em en encıniyiirrr" olması gereken hede.
Büdüt: imla
Büdüt: imla
üniversite yılları kızsız geçmiş sap arkadaş . (ama paralıdır hımbıl)
(#23408967) küçük bir ayrıntı, aslında milli görüşü erbakan hoca kurmamıştır. Yani kökeni adem aleyhisselam ile başlar ayrı mesele ama son yüzyıldaki davayı baz alırsak, mnp yi osman yüksel serdengeçti, süleyman arif emre, ismail alptekin gibi isimler kurmuş, ancak davayı sırtlanacak bir isime ihtiyaçları olduğunu düşünüp o dönemde tobb başkanı olan hocamızı partiye başkan yapmışlardır.
Tabi ne olursa olsun, isterse siyasi yasaktan dolayı fazilet partisine katılamasın, isterse mnpyi o kurmamış olsun, hoca her zaman milli görüşün lideriydi. 42 yıl mücadele verdi ve hiç şikayet etmedi.
Tabi ne olursa olsun, isterse siyasi yasaktan dolayı fazilet partisine katılamasın, isterse mnpyi o kurmamış olsun, hoca her zaman milli görüşün lideriydi. 42 yıl mücadele verdi ve hiç şikayet etmedi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar