bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- allah9
- herzevekil'in biraz şey olması2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- duş almak2
- adana kızları2
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- sigmund freud'un koltuğu4
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20264
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
Birbirimizi tanımasak da saatlerce mesajlaştığımız yazar.
ay em an engineer de ki an ve engineer kısmı en enciniır olsa daha hoş olabilirmiş. aynı zamanda hoşgelmiş.
ay em en encınıgr olsa daha da sevimli olabilirmiş.
Hepsini anladım ama neden an engineer?
En encıniyır şeklindeki okunuşu yazmaya erinilmiştir.
En encıniyır şeklindeki okunuşu yazmaya erinilmiştir.
sözlükte dolaşan bir mühendis daha...
nicki bana birini hatırlatıyor ama çıkaramadım şu an.
nicki bana birini hatırlatıyor ama çıkaramadım şu an.
aklıma üniversite 1. sınıftaki bilgisayar dersi geldi. sen git elektronik mühendisliğini kazan. bilgisayarın nasıl açılacağına dair hiç bir şey bilme. garip geliyor arkadaş ya. biraz baksa zaten bilgisayar üstünde bir tane düğme var. bas açılsın. bu kadar mı yabani bir hayat yaşadın sen?
hakkımdaki görüşünde yanılan yazar. hoş gördük efenim.
ingilizce dersine ikinci seneden başlamıştır
Ortak hayale sahip oldugumuz yazardir. Belki gercekte de ortak oluruz diye umdugum sevdigim yazar.
"Ay em en encinıır" mı demek istemiş yoksa "I am an engineer" mı belli değil.
nickinden anladığım kadarıyla meslektaşım yazar. güldürdü sabah sabah.*
sözünü tutmayana bizde gevşek derler. net.
Pokemon ve beyblade için bütün net paketimi bitirmemi söyleyen yazar.
Paketinin bitmesine 1 gün kala yapacağım söz.
Paketinin bitmesine 1 gün kala yapacağım söz.
Kolay olduğu için ilk okuldaki bir çok öğrencinin verdiği cevabın okunuşu.
Doğrusunun "ay em en encıniyiirrr" olması gereken hede.
Büdüt: imla
Büdüt: imla
üniversite yılları kızsız geçmiş sap arkadaş . (ama paralıdır hımbıl)
(#23408967) küçük bir ayrıntı, aslında milli görüşü erbakan hoca kurmamıştır. Yani kökeni adem aleyhisselam ile başlar ayrı mesele ama son yüzyıldaki davayı baz alırsak, mnp yi osman yüksel serdengeçti, süleyman arif emre, ismail alptekin gibi isimler kurmuş, ancak davayı sırtlanacak bir isime ihtiyaçları olduğunu düşünüp o dönemde tobb başkanı olan hocamızı partiye başkan yapmışlardır.
Tabi ne olursa olsun, isterse siyasi yasaktan dolayı fazilet partisine katılamasın, isterse mnpyi o kurmamış olsun, hoca her zaman milli görüşün lideriydi. 42 yıl mücadele verdi ve hiç şikayet etmedi.
Tabi ne olursa olsun, isterse siyasi yasaktan dolayı fazilet partisine katılamasın, isterse mnpyi o kurmamış olsun, hoca her zaman milli görüşün lideriydi. 42 yıl mücadele verdi ve hiç şikayet etmedi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar