bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- muşlettin amca3
- elimde goruntuleriniz var4
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler2
- uludağ sözlük ün kokusu2
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- pantolon cebinde lahmacun taşımak2
- dut ağacı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- buddy dude2
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- lionel messi4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
telefon operatörü avea'nın twitter'daki destek hesabıdır.
şimdi bu güzel bi uygulama, müşteri hizmetlerini aramak zorunda kalmıyorsun, yorum yazıyorsun onlar hemen seni takip edip, dm'den numaranı istiyorlar, dm atıyorsun sonra sana geri dönüş yapıyorlar.
neyse, 1 ay falan önce bi şikayetim için ben bunlara yorum yazdım.
ben: dm?
avea: şikayetiniz nedir?
ben: internet paketimle ilgili sıkıntı var.
avea: dm'den numaranızı iletmeniz durumunda sizinle iletişime geçeceğiz.
ben: (biraz bekledim) takip etseniz de iletsem?
bi süre cevap gelmedi, sonra geldi.
avea: şimdi dm atmanız durumunda sizinle ilgileneceğiz.
ben: (gene biraz bekledim) dalga mı geçiyorsunuz? niye takip etmiyorsunuz?
gene bir süre cevap gelmedi, bu arada başkalarına saniyesinde cevap veriyorlardı.
avea: özür dileriz, şimdi iletmeniz durumunda iletişime geçeceğiz dedi, 3. kez.
sonra takip ettiler, dm attım, geri dönüş yaptılar hallettik.
bugün yine bi sıkıntım oldu, dedim zaten beni takip ediyorlardı, dur bi dm atayım, baktım beni takip etmiyorlar, 20 binden fazla insanı takip eden destek hattı, beni takip etmeyi bırakmış amk, nolacak lan takip etseniz? benle derdiniz ne?
gene yorum yazdım 1 saattir bekliyorum, arada başkalarına cevap veriyorlar bana hala cevap yok.
ulan bi tanıdığım falan mı var acaba şu meretin başında? çünkü çok pis taşak geçiliyor benle.
şimdi bu güzel bi uygulama, müşteri hizmetlerini aramak zorunda kalmıyorsun, yorum yazıyorsun onlar hemen seni takip edip, dm'den numaranı istiyorlar, dm atıyorsun sonra sana geri dönüş yapıyorlar.
neyse, 1 ay falan önce bi şikayetim için ben bunlara yorum yazdım.
ben: dm?
avea: şikayetiniz nedir?
ben: internet paketimle ilgili sıkıntı var.
avea: dm'den numaranızı iletmeniz durumunda sizinle iletişime geçeceğiz.
ben: (biraz bekledim) takip etseniz de iletsem?
bi süre cevap gelmedi, sonra geldi.
avea: şimdi dm atmanız durumunda sizinle ilgileneceğiz.
ben: (gene biraz bekledim) dalga mı geçiyorsunuz? niye takip etmiyorsunuz?
gene bir süre cevap gelmedi, bu arada başkalarına saniyesinde cevap veriyorlardı.
avea: özür dileriz, şimdi iletmeniz durumunda iletişime geçeceğiz dedi, 3. kez.
sonra takip ettiler, dm attım, geri dönüş yaptılar hallettik.
bugün yine bi sıkıntım oldu, dedim zaten beni takip ediyorlardı, dur bi dm atayım, baktım beni takip etmiyorlar, 20 binden fazla insanı takip eden destek hattı, beni takip etmeyi bırakmış amk, nolacak lan takip etseniz? benle derdiniz ne?
gene yorum yazdım 1 saattir bekliyorum, arada başkalarına cevap veriyorlar bana hala cevap yok.
ulan bi tanıdığım falan mı var acaba şu meretin başında? çünkü çok pis taşak geçiliyor benle.
tam 20 bin kişiyi takip eden hesap.
Azicik sayidaki musteri sayisini kaybetmek istemeyen avea sirketinin yaptigi yeni bir hizmettir.
ŞAHSIMI TAKiP EDEN HESAP, BAZEN YARDIMCI OLABiLiYORLAR.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar