bugün
- kadınlar neden aldatır9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- donald trump4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- altin2
- dut ağacı5
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- orospum2
- chp'deki değişimciler5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sedat pekmez12
- eren ali bingöl2
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- türkiye eyalet haritası2
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- agresif süs köpeği3
- duşta şarkı söylemek2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- muşlettin amca4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- utanmadan şort giyen erkek7
- z kuşağının metal dinlememesi2
- futbol8
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- red pill2
telefon operatörü avea'nın twitter'daki destek hesabıdır.
şimdi bu güzel bi uygulama, müşteri hizmetlerini aramak zorunda kalmıyorsun, yorum yazıyorsun onlar hemen seni takip edip, dm'den numaranı istiyorlar, dm atıyorsun sonra sana geri dönüş yapıyorlar.
neyse, 1 ay falan önce bi şikayetim için ben bunlara yorum yazdım.
ben: dm?
avea: şikayetiniz nedir?
ben: internet paketimle ilgili sıkıntı var.
avea: dm'den numaranızı iletmeniz durumunda sizinle iletişime geçeceğiz.
ben: (biraz bekledim) takip etseniz de iletsem?
bi süre cevap gelmedi, sonra geldi.
avea: şimdi dm atmanız durumunda sizinle ilgileneceğiz.
ben: (gene biraz bekledim) dalga mı geçiyorsunuz? niye takip etmiyorsunuz?
gene bir süre cevap gelmedi, bu arada başkalarına saniyesinde cevap veriyorlardı.
avea: özür dileriz, şimdi iletmeniz durumunda iletişime geçeceğiz dedi, 3. kez.
sonra takip ettiler, dm attım, geri dönüş yaptılar hallettik.
bugün yine bi sıkıntım oldu, dedim zaten beni takip ediyorlardı, dur bi dm atayım, baktım beni takip etmiyorlar, 20 binden fazla insanı takip eden destek hattı, beni takip etmeyi bırakmış amk, nolacak lan takip etseniz? benle derdiniz ne?
gene yorum yazdım 1 saattir bekliyorum, arada başkalarına cevap veriyorlar bana hala cevap yok.
ulan bi tanıdığım falan mı var acaba şu meretin başında? çünkü çok pis taşak geçiliyor benle.
şimdi bu güzel bi uygulama, müşteri hizmetlerini aramak zorunda kalmıyorsun, yorum yazıyorsun onlar hemen seni takip edip, dm'den numaranı istiyorlar, dm atıyorsun sonra sana geri dönüş yapıyorlar.
neyse, 1 ay falan önce bi şikayetim için ben bunlara yorum yazdım.
ben: dm?
avea: şikayetiniz nedir?
ben: internet paketimle ilgili sıkıntı var.
avea: dm'den numaranızı iletmeniz durumunda sizinle iletişime geçeceğiz.
ben: (biraz bekledim) takip etseniz de iletsem?
bi süre cevap gelmedi, sonra geldi.
avea: şimdi dm atmanız durumunda sizinle ilgileneceğiz.
ben: (gene biraz bekledim) dalga mı geçiyorsunuz? niye takip etmiyorsunuz?
gene bir süre cevap gelmedi, bu arada başkalarına saniyesinde cevap veriyorlardı.
avea: özür dileriz, şimdi iletmeniz durumunda iletişime geçeceğiz dedi, 3. kez.
sonra takip ettiler, dm attım, geri dönüş yaptılar hallettik.
bugün yine bi sıkıntım oldu, dedim zaten beni takip ediyorlardı, dur bi dm atayım, baktım beni takip etmiyorlar, 20 binden fazla insanı takip eden destek hattı, beni takip etmeyi bırakmış amk, nolacak lan takip etseniz? benle derdiniz ne?
gene yorum yazdım 1 saattir bekliyorum, arada başkalarına cevap veriyorlar bana hala cevap yok.
ulan bi tanıdığım falan mı var acaba şu meretin başında? çünkü çok pis taşak geçiliyor benle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar