bugün

audiye şiddetli bir sevgisi ve de ilgisi olan kişi.
(bkz: volkswagenci)
(bkz: opelci)
(bkz: bmwci)
(bkz: mercedesci)
(bkz: fordcu)

ford'da durum biraz farklı gerçi.
Düzce Belediye Başkanıdır. 10 sene önce makamına yine kendisinin aldığı audiyi 700 bin tl.lik yeni A8L ile takas edip üzerine cüzi bir miktar (?) ödeyerek yenilemiştir. Güle güle kullansınlar. Birazda vatandaşı bindirsinler.
© copyright 2005 - 2026