bugün

mustafa kemal atatürk'e ve onun biricik dini olan kemalizme inanmayan karaktersizlere verilen addır.

kemalizm'in farzları

1- saygı duruşunda bulunmak
2- rakı içmek
3- her yıl 10 kasımda anıtkabir'i tavaf etmek
4- laiki şehadet getirmek
not: kemalizm kolaylık dinidir, bizde 5 değil 4 şart var.

edit: kıblenin neresi olduğuna dair sorular alıyorum, kuğulu park'a doğru saygı duruşunda bulunacaksınız arkadaşlar.
çok serbest bir din.
değişik. yeni çıkmış olmalı ki, hiçbir yerde duymadım.
(bkz: gidelim de anıtkabir de iki rekat namaz kılalım)
(bkz: kemal kabul etsin)
(bkz: tayibistlerin işe koyulması)
islamiyette hacca gitmek farz iken, ataistlikte anıtkabire gitmek farzdır.
yapılmaya çalışılmış ironi. olmuş mu tabi ki hayır.

bak güzel kardeşim 4 farz saymışsın ya hah işte onları insanlar hür iradeleriyle yapıyor ve yapmadıklarında cehennem diye bir yerde götünden kan alınmakla tehdit edilmiyor. bu 1.

2. aklınca inanmayanalarla dalga geçmişsin ama senin inancına göre şakayla da olsa din uydurmak diğer dünyada götünde patlayacak olan bir vukudur, inanmayan biri olarak uyarayım dedim.

3. bari git 2 rekat namaz kıl da din ayda yılda bir işe yarası,n sikimsonik başlık açılmasını yavaşlatsın.
müslümanın içeceği zemzem, ataistin rakıdır.
bir dini akım yaratayım derken onu bile becerememiş aklı evvellerin uydurmasıdır.

görsel
ironi oluşturmaya çalışılmış nacizane başlık.
görsel
© copyright 2005 - 2026