1. 1.
    ısrarlara dayanamayarak 3.nesil yazar olarak aramıza katılmış, "daha önceleri nerelerdeydim" ifadesiyle mutluluğunu dile getiren yeni uuser, eski dost.
    ... tutunamayanlardan
  2. 2.
    harbiden kendisi surprising, intellectually charged ve real bir yazar.
    fazlasıyla pleasing oldu kendisinin entrylerini okumak.
    (bkz: a home at the end of the world/@ancientmariner) *
    -1 ... skint
  3. 3.
    ingiliz edebiyatı romantik doneminde samuel taylor coleridge tarafından yazılmıs şiirin wise kahramanı.korkunc bir yolculuga cıkar ve olan ondan sonra olur.incile gondermerler vardır.hristiyanlık,doga,insan,icgudu konularına deginir.metnin altından bambaska bir metin cıkar.gorundugu gibi olmayan siir.iki turlu belki daha fazla farklı acıdan okuyabilirsiniz.contradcitionlarla dolu metnin glittering eye a sahip sadder and wiser man i.
    3 ... ancientmariner
  4. 4.
    Bir şiirden çok hikaye tadındadır. Dini öğeler bol bol her simgeye serpiştirilmiştir. Albatross'a da yazık oluyo bu arada. Favorim de Life in Death'dir. Taş gibi bi hatun kendisi, şeytanın dişi versiyonu.
    1 ... dammit_poet
  5. 5.
    uludağsözlükle tanışmamı sağlayan, okulda dırdırlarımdan, bana akıl vermeye çalışmaktan bıkan küsel kişilik.Üniversiteden mezun olduktan sonra görüşmeye devam ettiğim 2 kişiden biri olur kendileri.Birgün hiç unutmam, okula uğramadığım dönemlerdi,daha doğru dürüst tanışmamamıza rağmen gelip bana "iyi misin, herşey yolunda mı" diye sorduundan beri "ulan nerden sorduysam, dırdırından başım şişiyo" diye düşünüyo olmasından şüphelendiğim küsel insan.
    ... crocus_cc
  6. 6.
    bir şiir olmanın yanı sıra bir edebiyat asıgının da nickidir. morpheus'dan sonraki icadı. (daha yaratıcı oldugunu söyleyebilirim) bunun dısında tel.cuya gidip once kapak sonra kapağa uygun tel. alan yegane insan. rahatına cok duskun, full man-in-black seklince istanbul universitesinin "sıcacık!!!!" anfilerinde bere atkı kabanla oturan yurdum madur öğrencilerinden, hiçbir sekilde anlayamadıgım ve anlayacagımı da sanmadıgım bi şekilde herkesi tanıyan, çok cekingen görünmesine ragmen 2 dakikada arkadas oldugum ve okuldan nadir saglam arkadaslarımdandır. kızlarla arası cok iyi olmasına ragmen kendisini karadeniz yaylalarında inzivaya çekmiştir. türk kızlarının yas tuttugu andır bu. bi de söylemeden edemicem lafı gedigine koyar ne dusunuyosa onu söler bu da onu o yapan özelliktir. master yapacam ayagına Zeynep hoca'nın roman finalinden yüksek alan öğrencilerdendir. ama konser biletini ben kaptım!! aldıgı notları hak eden, çalışırken zevk alan nadir öğrenci, şimdiki idealist öğretmen (ek ders hesaplama uzmanı)
    ... dammit_poet
  7. 7.
    yollarına kurban... derdini anlatabileceğin dost, derdini duyamayacağın kalender kişi. eskilerde çalışkan öğrenci şimdi (duyduğuma göre) idealist öğretmen. uzun sohbetler edilmeli kendisiyle, ciddi konuşmalı arada ders kaynatır gibi sohbet kaynatılmalı. imkanınız varsa nail olun ortamında bulunma şerefine.
    saygılarrr.
    1 ... lastras
  8. 8.
    Kendisi tanıdğım ender yaşam formlarından biridir. Hayattan zevk alamayanlara diyet tadında önerilebileceğinden yaşam formu diyorum. En göze çarpan özelliği en sevdiği şeyden en çok nefret edene kadar tadması. Sonra bir daha asla yüzüne bile bakmaz. Migrosa girdiğinde uğradığı dört tane raf var 1) makarna 2) o makarnaya uygun sos 3) makarna ve sosla ii gidecek soğuk içecek 4) makarnayı hazırlarken boş durmasın diye yemek için zeytinli açma reyonları. iDE bolumunde herkes murat hocadan 0 çekerken Ondan 100 alan yagene kişiliktir. Yeri gelmişken ne kadar ii bir ingilizceye sahip olduğunu chocolate ve little demesinden anlayabiliriz. Bunun yanında en ii iDE hocasına bile taş çıkaracak şekilde hazırlanmış kitaplığından da bahsetmek gerekir ( eve biri geldiğinde nedense o kitaplığın rafları hep açık unutulur)
    Yurdum insanından asla kopuk yaşamamasının en önemli nedeni onları çok ii gözlemler ve kendine malzeme çıkarır. Süper yorumları vardır o kadar iidirki kelimeler artık onun yorumlarında kifayetsiz kalır ve sadece FBIın çözebileceği nitelikte el hareketleriyle anlatır derdini( bunu çozenlerden bir de benim ama ii bi meziyet olmadığını otobuste yine elleriyle yorum yapıpda beni kahkaya boğup insanlara rezil ettiği zaman anladım)
    Babasıyla masaya IMF nin Türkieyeyle masaya oturduğu gibi oturur ve sonuç türkiye için ne ise onun içinde aynı olur ama tek fark türkiyede olmayan bişey var onda Biricik bankası onun hep arkasındadır:) Bununla ilgili olarak Dünyada sadece bir tek şeyin parayla alınamayacağını düşünür o da KENDiSiDiR.
    Madalyon gibidir bir yuzunu herkes bilir: entellektuel, ing öğretmeni, Teknolojiyi aksesuar olarak düşünür, felan filan. Birde madalyonun diğer yüzü vardır onu da sadece birkaç kişi bilir. Ondan da bahsetmiim biraz gizemli kalsın ee baylır gizemli olmaya siyah giymesinden de bellidir.
    1 ... dark side of the moon
  9. 9.
    (bkz: the rime of the ancient mariner)
    ... aftermath
  10. 10.
    hakkında tutunamayanlardandan öğrendiğimiz kadarıyla, kendisi konuşmaya türkçe başlayıp, ingilizce devam edecek kadar ingilizceye hakim bir yazardır. sözlüğe ayrı bir renk getirdiği kesindir, bol şukelalık entryler girmesini dilerim.
    ... asiti kaçmış kola