bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- lise defteri7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- ilgi3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- beyaz otomobil satın almak15
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bugün de meme atan olmaması13
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- düşük iq belirtileri4
- rabbin para vermesi4
- göbek adınız2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- makarna süzmek5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- chp'deki değişimciler3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- amerika birleşik devletleri6
- anın görüntüsü15
- lahmacunu elle yiyen kız18
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
ilk gördüğümde hiç hoş karşılamadığım fakat daha sonra mantıklı gelen bir önermedir.
https://www.youtube.com/watch?v=SRxPpBNNgOs
https://www.youtube.com/watch?v=SRxPpBNNgOs
farklı bir animasyon. izlemeli ve izletirilmeli. yorumlara göre editlecenek bu entry.
başlığın troll olduğunu zanettiğim fakat videoyu izledikten sonra akılcı geldi. ama yinede allaha inanıyorum çünkü yaratmıştır birader tek yaratıcı vardır her bokta mantık aramaya kalkarsan delirirsin.
karakterler her ne kadar kalitesiz ve sanki bir ilkokul öğrencisi tarafından paint ile yapılmış gibi olsada insanın kafasını karıştırabilecek potansiyele sahip olan ve "ulan ya harbiden mevzu böyleyse?" dedirten animasyondur.
ateistlerin kendilerini haklı çıkartıp avutmaya yönelik yaptıkları animasyonun türk ateistlerce altyazı uygulanmış hali.
bırakın havlasınlar. ölümü nasılsa kendilerinden uzak tutamayacaklar. bir metrekarelik çukurda anlarlar nasılsa sıkıntı yok.
bırakın havlasınlar. ölümü nasılsa kendilerinden uzak tutamayacaklar. bir metrekarelik çukurda anlarlar nasılsa sıkıntı yok.
(bkz: allah allah)*
insan aklının acizliğini bir kere daha gördük yazık la kimin kuluysa.
inanmak istediği için inananlar, büyükleri inandığı için inananlar, öyle gördüğü için inananlar, ya varsa deyip deyip inananlar, toplum baskısı ile inananlar, alternatifi olmadığı için inananlar, kolay olduğu için inananlar,.............
bütün bunları karşısına alabilecek kadar cesur olanların hazırladığı ilginç animasyon.
yukarıda inananlar olarak nitelendirilenler inanmayan olarak nitelendirilenlere karşı çok rahat birleşebiliyorlar. belki de allahın en güzel yanı budur.
bütün bunları karşısına alabilecek kadar cesur olanların hazırladığı ilginç animasyon.
yukarıda inananlar olarak nitelendirilenler inanmayan olarak nitelendirilenlere karşı çok rahat birleşebiliyorlar. belki de allahın en güzel yanı budur.
islam felsefesinden habersiz olmadığım için şöyle bir gülüp geçtiğim animasyoncuk. güya literatürden bir kaç kelime almışlar süsleyip püsleyip cümle kurmuşlar. yiyen yesin tabi.
insanoğlunun adidas giydiği subliminal mesajını veren videodur. görsel Saçmalığın daniskasıdır. insan zihni Allah' ın, yaratıcısının sınırlarını düşünmeye çalışınca böyle zıvanadan çıkar, normaldir.
son zamanlar da izlediğim en anlamlı video. insanın tanrıyı yarattığı konusunu işlemiş ve doğru işlemiş.
Video nun sonu olayı toparlamıştır, yoksa çok kötü şeyler düşünecektim bu video hakkında. Başarılı.
lokomotifin lokomotifi, pilin pili öyle mi? Yok öyle bişey.
https://www.youtube.com/watch?v=SRxPpBNNgOs
burada tartışılan konu.
lakin tanrı sonsuz olduğuna inanılandır. durgun bir şeydir. donuk bir resimdir. insanlık diyalektiği kavramadan önce fikir hayatımızda etkili olmuştur.
burada tartışılan konu.
lakin tanrı sonsuz olduğuna inanılandır. durgun bir şeydir. donuk bir resimdir. insanlık diyalektiği kavramadan önce fikir hayatımızda etkili olmuştur.
önce ateistliğe sonra hacılığa terfi ettirecek felsefik tamlamadır.
insanoğludur.
bu videoda insanın nereden geldiğini, güneşin nasıl hiç şaşmadan doğup battığını da açıklasalardı tamamen inanır ateist olurdum.
edit: neden, kısa da olsa bir çok şeye ayak üstü kılıf hazırlamışlar bir takım önemli hususları da atlamasalar olurmuş. araştıracağım zaten.
edit: neden, kısa da olsa bir çok şeye ayak üstü kılıf hazırlamışlar bir takım önemli hususları da atlamasalar olurmuş. araştıracağım zaten.
Ufak mizahi bir videodan, güneşin doğuşunu batışını açıklamasını beklemek komik.
Aynı zamanda biraz araştırırsan, kütle çekim kanunları falan ha?
Ya da sen balçıkla sıvandığına inanmaya devam et, topraktan yaratıldığına...
Aynı zamanda biraz araştırırsan, kütle çekim kanunları falan ha?
Ya da sen balçıkla sıvandığına inanmaya devam et, topraktan yaratıldığına...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar