bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap3
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- futbolun eskiden güzel olması3
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- online yazarlar3
- ithal et3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- fransız arabaları3
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- cayenne4
- erkekler neden aldatır2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- helal olsun be2
- 0 0 73
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
metroda ayağında terlikle kitap okuyan gençtir... http://www.mynet.com/habe...ucari-konusuyor-1793240-1
Kendisini yeni tanıdığım genç arkadaş. Öyle bir toplum olmuşuz ki ayağında terlik olan keko, üstü pis olan amele , kürt olan kıro diye insanları yaftalıyoruz. Bu arkadaşımız bende bazı farkındalıklar yarattığı için sağolsun. Nedense bu ayrımları yapanlar genelde genç jenerasyondan hayatın hiçbir zorluğunu görmeyen , maddi kaygı yaşamayan veya taşımayan kişiler. Öyle ki fakirlik ayıp birşeymiş gibi sunuluyor veya alım gücü olmayanlar adam sınıfına sokulmuyor. Bazıları baba parasıyla aldığı arabasıyla özel okuluna giderken , bazıları kışın ortasında ayağında terlik çıplak ayakla okuluna belki de gidemiyor bile. Ama zorluğu çeken kıro veya keko olurken , yaldızlı hayatı yaşayan ya beyefendi ya da hanımefendi oluyor.
vay be delikanlı çocukmuş, helal olsun... valla devleşti gözümde...
Karşısındaki kızın namusunu bakmayan delikanlı adamdır.
Ayakkabı alacak parası yokken kitap alan adamdır.
kendisine yapılanı ben de kınadım. lakin sokakta görüp yanından uzaklaşan, gülerek arkadaşlarına gösteren, espri konusu yapan herkes burada entel kimliğine bürünmüş bir şekilde bu arkadaşı savunuyor. verdiği tepkiyi ben samimi bulmuyorum; sosyal medyada yazılanları da.
Ortada bir şey yokken mesele edilmiş insandır.
Tabi ilk olarak kitap okumak hele hele bir toplu taşım aracında okumak üstüne üstlük bunu papyonlu bir vaziyette yerine getirmemek o kadar ilginç ki değil mi.
Sıradan şeyleri marjinal, tuhaf hale getirmekte tam tersi tepki gösterilmesi gereken şeyleri sıradanlaştırmakta koyunlaşmakta kuzulaşmakta üstümüze yok doğrusu.
Tabi ilk olarak kitap okumak hele hele bir toplu taşım aracında okumak üstüne üstlük bunu papyonlu bir vaziyette yerine getirmemek o kadar ilginç ki değil mi.
Sıradan şeyleri marjinal, tuhaf hale getirmekte tam tersi tepki gösterilmesi gereken şeyleri sıradanlaştırmakta koyunlaşmakta kuzulaşmakta üstümüze yok doğrusu.
ağlattın beni be adam.
samimiyetine inanmak istediğim insan.
böyle insanlara ihtiyacımız var çünkü.
böyle insanlara ihtiyacımız var çünkü.
valla ben de dibine kadar populer kultur kolesiyim ama insanligimi kaybedecek kadar degil. bildigin rencide etmek denir buna. sen de o adam gibi toplu tasimaya biniyorsan senin de ondan pek farkin yok demek ki. napacakti ? senin icin suslenip mi okumasi gerekiyordu o kitabi. eline iphone alan olumsuzlugunu ilan edicek s.ktigimin memleketinde.
yazdiklari ile ayari vermis, utandirmis arkadas.
yazdiklari ile ayari vermis, utandirmis arkadas.
terlik yürekli çocuk. Sandalet de olabilir.
beyaz' a çıkmaması gereken adam. samimiyetine inanmak istiyorum ama, o ekrana çıkması.
beyaz' ın onu kullanarak reyting kazanmak için söyledikleri falan, çok itici.
"televizyonlarınızı atın" olmadı bi' de, okuyun ulan ayılar diyip ceketini alıp gidebilirdi.
ne bileyim okan' ın, kapayın televizyonu dışarı çıkın demesi iyiydi aslında, ama bu olmadı.
beyaz' ın onu kullanarak reyting kazanmak için söyledikleri falan, çok itici.
"televizyonlarınızı atın" olmadı bi' de, okuyun ulan ayılar diyip ceketini alıp gidebilirdi.
ne bileyim okan' ın, kapayın televizyonu dışarı çıkın demesi iyiydi aslında, ama bu olmadı.
popi kasmaya calisan vasat vatandas.
kürttür. binlerce kitap okusa ne yazar kanı bozuk olduktan sonra. hikayeyi de yemedim.
kızın yaptığı halt kesinlikle kabullenicek halt değil ok... kız belliki şımarık serserinin teki... ama tamam çocuğa hakkı teslm edildi, onore edildi eyvallah... ama artık uzatmayın lan hemen mağdur edebiyatına bağlamayın artık yeter aq ! bu milletin acitasyon duygusu cidden sıkmaya başladı...
bir sürü üniversite mezunu insandan kendini daha iyi geliştirmiş ilkokul mezunu abimiz. tek olayı insanları küçümsemek, yer bildirimi yapmak, instagramda fotoğraf paylaşmak, twit atmak olan üniversite mezunu cahillerin örnek alması gereken insandır.
metroda terlikleriyle kitap okurken bir cahilin fotoğrafını çekip, alay etmek amacıyla internette paylaşmasıyla gündeme gelmiştir. kendini güzelce ifade ederek insanların takdirini kazanmıştır.
olayın bu kadar abartılması ise türkiye'nin kronikleşmiş abartma hastalığından kaynaklanmaktadır.
metroda terlikleriyle kitap okurken bir cahilin fotoğrafını çekip, alay etmek amacıyla internette paylaşmasıyla gündeme gelmiştir. kendini güzelce ifade ederek insanların takdirini kazanmıştır.
olayın bu kadar abartılması ise türkiye'nin kronikleşmiş abartma hastalığından kaynaklanmaktadır.
Fakirler ölsün Porshe'den selamlar dediniz ,
Çıkarttığınız köpüğü anlayamadık,
Sizin oyunuzla dağdaki çobanın oyu bir değildi,
kitap okuduğu,terlikli olduğu icin keko oldu.
Lanet olsun sömüren zihniyete,emperyalizme.
Çıkarttığınız köpüğü anlayamadık,
Sizin oyunuzla dağdaki çobanın oyu bir değildi,
kitap okuduğu,terlikli olduğu icin keko oldu.
Lanet olsun sömüren zihniyete,emperyalizme.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar