bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- bir şeyler söyle3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- 26 haziran 20266
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birsin allahım2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ingiliz aksanı6
yarı yaş yarı kuru olan toprağa verilen isim.
11. yüzyılda Anadolu'ya gelen Türklerin Ağrı dağına "yüce dağ" anlamında verdikleri ad.
genellikle taksimde tünelin orda çıkan çok kaliteli müzik yapan sokak grubu ...
bir ara izmir kıbrıs şehitleri caddesi'nde de çalıyorlardı, sonra bir gün istiklâl caddesi'nde gördüm onları, mest oldum...
10 liraya satıyorlardı albümlerini, 20 lira olsa ne çıkar ? hemen aldım... biri santur çalıyordu, diğeri bağlama tellerinden müteşekkil gitar, öbürü darbuka, beriki ney...
'' gel gönül, gey şu hırkayı, ariflerin postu olmaz '' diyorlardı, eridim...
dinlemeye devam ettim...
belki yarım saat huşu içinde dinledim, gülümseyerek...
tam gidiyordum ki, öyle bir şey söylediler, sanki ciğerimi çıkarıp ellerime döktüler;
'' ululardan kalma sözdür, düşenlerin dostu olmaz... ''
olmaz, olmaz...
10 liraya satıyorlardı albümlerini, 20 lira olsa ne çıkar ? hemen aldım... biri santur çalıyordu, diğeri bağlama tellerinden müteşekkil gitar, öbürü darbuka, beriki ney...
'' gel gönül, gey şu hırkayı, ariflerin postu olmaz '' diyorlardı, eridim...
dinlemeye devam ettim...
belki yarım saat huşu içinde dinledim, gülümseyerek...
tam gidiyordum ki, öyle bir şey söylediler, sanki ciğerimi çıkarıp ellerime döktüler;
'' ululardan kalma sözdür, düşenlerin dostu olmaz... ''
olmaz, olmaz...
11. yüzyılda Anadolu' ya gelen Türklerin Ağrı dağına "yüce dağ" anlamında verdikleri ad.
ses kayıtlarını bir türlü elde edemediğim müzik grubu. semahlarıyla beni benden almış, orta asya'da bir kıl çadırın yanıbaşında rüzgar esintisine bırakmıştır.
etnik müzik yapan bir gruptur. temel olarak santur; gitar, ney, perküsyon, kemençe ve bağlamadan oluşmaktadır..
olmaz isimli şarkısıyla bambaşka diyarlar gezmeme vesile olan güzel gruptur.
tartışıp, gitmiştim yanından. eminönü'ye gidecek, biraz kafa dinleyecektim. tren yolculuğu sıkıcı gelip, bakırköy de indim ve taksim dolmuşuna bindim. hem taksim de biraz dolaşır, karaköy'den eminönü'ne geçerim dedim.
tünel'e yaklaşırken kulağıma santur sesine karışmış keman uğultusu geldi. yürüdüm, oradaydılar. ilahi dostum'u çalıyorlardı, sonra tokat, sonra serenler semah. arkam da bulunan kalabalığa aldırmadan oturdum önlerine. bir bira açtım, dinledim. her şarkıyı bitirdiklerinde bozukluklarımdan attım önlerine.
albümleri olmayan gruptur. mükemmel çalar, mükemmel söylerler.
tünel'e yaklaşırken kulağıma santur sesine karışmış keman uğultusu geldi. yürüdüm, oradaydılar. ilahi dostum'u çalıyorlardı, sonra tokat, sonra serenler semah. arkam da bulunan kalabalığa aldırmadan oturdum önlerine. bir bira açtım, dinledim. her şarkıyı bitirdiklerinde bozukluklarımdan attım önlerine.
albümleri olmayan gruptur. mükemmel çalar, mükemmel söylerler.
sokak sanatçılarıdır kendileri.çok güzel müzikleriyle istiklal'i daha bi güzelleştiren ve piyasalaşmamak için albüm şirketleriyle anlaşmayan,kendi albümlerini yapıp satan sevilesi bir gruptur.güzel havalarda istiklal'de yürürken rastlıyabilirsiniz.tünel'in adamları.
folku yaşatıyor resmen sokaklarda, sadece on milyona cdlerinden bir tane alıp destek çıkabilirsiniz bu süper oluşuma. cidden güzeller.
bir toprak türü olarak bulmacalarda karşılaşabileceğiniz.
Ötme bülbülü en hoş söyleyenlerden bu adamlar. Canlı canlı dinlemek gerek.
kimseye hitap etmeyen ama herkese hitap eden tarzları yüzünden sokakta doğan sokakta ölecek olan şahane adamlardır.
belgesi için: https://www.youtube.com/watch?v=HPWVsL7ctSw
belgeseli için: https://www.youtube.com/watch?v=j7ZomYPddYs , http://youtu.be/jgUOQgiHiUE
belgesi için: https://www.youtube.com/watch?v=HPWVsL7ctSw
belgeseli için: https://www.youtube.com/watch?v=j7ZomYPddYs , http://youtu.be/jgUOQgiHiUE
(bkz: çaykaram)
kara güneşin devamı olan sokak sanatçıları topluluğu. bir santur çalarlar var amk dersiniz. adamlar bu işi biliyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar