bugün

galatasaray' ın lige verilen milli ara sonrasında oynayacağı, sahasında hatayspor' u konuk edeceği maç.
fenerbahçe karşısında yokları oynayan hatayspor' un galatasaray' a karşı göstereceği performans merak konusu olacak.
elbette çatır çatır top oynasınlar da galatasaray' a karşı gösterdikleri direnci fener' e karşı da göstersinler.
Yenip kümeye doğru yol almasını sağlayacağız.
--spoiler--
elbette çatır çatır top oynasınlar da galatasaray' a karşı gösterdikleri direnci fener' e karşı da göstersinler.
--spoiler--

takımın başında Volkan Demirel varken...
normal koşullar altında, geçen sezonu mumla aratan hatayspor karşısında, galatasaray' ın ciddi bir hakem hatası, şanssızlık, beceriksizlik, kişisel hata olmadığı sürece puan kaybetmeyeceği maçtır. tabi az önce saydığım etkenleri kestiremiyoruz. yoksa galatasaray favorisidir zaten maçın.
dakika 80'e hatayspor 0-4 önde girse, maçı 5-4'e getirtecek oevladı düzen oldukça hatayspor'a yazık olacak olan tiyatro. ihtiyaç duyulduğu anda, yani maç berabere ya da hatayspor öndeyse, kırmızı+penaltı jokeri ile malum camia öyle veya böyle kazandırttırılacak nasılsa.

malum camianın galibiyetine yüklü miktarda para attım. bari oevladı düzen bi işe yarasın parayı katlayalım.
penaltı + kırmızı kart jokerlerine ihtiyaç olmayacağı düşünülen maçtır. onlar artık alanya maçında kullanılır hatayın durumu pek iyi değil deplasmanlarda fazla etkili olamıyorlar. genede maç 3-0 falan olsa bile zevkine bir kırmızı kart çakılabilir hataya.
hakem ve tff desteğiyle 2. sırada duran, penaltısız maç kazanamayan takımın taraftarları havlamaya gelmiş... peehhh

edit büdüt: havlayan taraftarlar ilk maçta hatay'ın galatarasay'ı yendiğini, volkan'ın 2 maçta da fenere yattığını unutmuş olacaklar herhal??? top oynatmadı takımına fenere karşı amk.
yatış matış yok. yendik geçtik. o zaman alanya bizden puan aldı, size yattı bu mantıkla. ya da samsun. gerçi kalpleriyle götleri yer değiştirmişti başkanları öyle demişti doğru.

penaltısız maç kazanamıyor gibi götten uydurma laflarla bir yere varamazsın. fb 15, malum camianız 13 penaltı almış, arada sadece 2 penaltı var. üstelik penaltılardan iki takım da 10 gol bulmuş, eşit. buna karşın size 1.5 sezonda toplam 1 kırmızı çıkmışken, ki o da 90+6'da, bize 10 kırmızı çıktı. herkes neyin ne olduğunu biliyor.
--spoiler--
hee hee konuş konuş çok eğlenceli oluyor.
--spoiler--
volkan ı izle akşam şimdi çanakkale geçilmez oynatır. ama kurtaramayacak bu da inşallah. o fener e yatıp bize ayıcı gibi oynamanın dönüşü bu akşam gelecek kendisine geri.
hatay yatar. bak kafiyelide oldu. hatay yatar.
--spoiler--
volkan ı izle akşam şimdi çanakkale geçilmez oynatır. ama kurtaramayacak bu da inşallah.
--spoiler--

kanka biz de onu diyoruz kurtaramaz tabi ki. dk 80. gs 0-4 hatay olsa bile 5-4 biter hakemler sağ olsun.
Fb'lilerin tribündeki yerlerini aldığı maç.

görsel
Gs bu maçtan puansız ayrılmaz.
Penaltı ve kırmızı kart opsiyonunun muhtemelen gerekli olacağı ve illa ki kullanılacağı maçtır.
Edit: ahahahaha, şaşirtmadiniz.
inşallah Galatasaray haksız penaltıyla,haksız kırmızı kartla maçı kazanır ve minik kuşlar günlerce ağlar.
Kanatlı tayfa algı peşinde. Beceriksiz yönetimleri Galatasaray a salça oluyor bu avellerde ayak uyduruyor.

Akp misali dış güçler abem dış güçler.
galatasaray'ın hatayspor'a boru döşeyeceği maç olacaktır.
kritik maç denildi bu arada saat ne ara 9 oldu amk.
olmayan pozisyonda, ceza sahası dışındaki faulden sonra penaltı ve maç kazananların algı ve manipülasyonla galatasaray' ı hedef gösterdiği maç. elbette artık samimiyetlerine inanmıyoruz.
bir de fenerbahçe karşısında yokları oynayan hatayspor' un galatasaray karşısındaki hırsına hayran kaldım. daha önce neredelerdi acaba ?
hatayspor' un bir penaltısı verilmedi ve ömer beyaz' a kırmızı kart çıkmadı ayrıca. biz onlar gibi olmayalım, gördüğümüzü yazalım.
1 saat sonra ofsayt pozisyonunu ekrana getiren yayıncı kuruluş senin ben ananı sikeyim.
görsel
Iyi oynamayarak 3 puanı aldık.

Hissiyatımsilarin hisleri incinmiş.
hatayspor' un bir fenerbahçe maçına bakıyorum bir de bu maça bakıyorum. herhangi bir imada bulunmuyorum. sadece bize karşı çılgın atan hatayspor' un fenerbahçe karşısında nerede olduğunu merak ediyorum. bu maçla birlikte fener' e varlık gösteremeyen takımların galatasaray' a karşı çılgın attığı 3. maç oldu bu.
çok şey istemiyorum ya. bize canavar kesilin, puan almaya çalışın, dediğim o değil ama aynısını fener' e karşı da yapın. fener' in size attığı ilk golü hatırladıkça hala sinirim bozuluyor.
galatasaray' ın 1-0 kazandığı maç.
--spoiler--
koyduk muuuuuu?
--spoiler--

diye bir ses duydum gece, sanırım galatasaray maçı kazandı. ama kime koyduğunu tam çözemedim, fenere mi, volkana mı yoksa hataya mı? kime koydu acaba?
güncel Önemli Başlıklar